آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا

خنده بهترین دوا است

آکادمی هنرهای زیبای پنسیلو،ا امیلی تام، و توماس هارت هر دو به علوم علاقه مند بودند، اما این یک نمایش کمدی و یک حس شوخ طبعی مش، بود که آنها را به هم مرتبط می کرد.

آکادمی هنرهای زیبای پنسیلو،ا

توسط نینا ریس

4 نوامبر 2022 به روز شده در ساعت 1:23 بعدازظهر ET

امیلی تام، و توماس هارت هر دو به علوم علاقه مند بودند، اما این یک نمایش کمدی و یک حس شوخ طبعی مش، بود که آنها را به هم مرتبط می کرد.

دکتر امیلی گرین کوردوف تام، و توماس دیوید هارت در اوایل سال 2018 در جریان اجرای تئاتری از نمایشنامه فدریکو گارسیا لورکا به نام «عروسی خونین» با هم آشنا شدند، اما ماه‌ها بعد معلوم شد که این کمدی، نه تراژدی، جرقه‌ای را به نمایش می‌گذارد. عاشقانه آنها

آقای هارت 30 ساله که مجموعه تولید را در مک، در محوطه پزشکی دانشگاه کلمبیا ساخت، در ابتدا مورد توجه یکی از دوستان دکتر تام، قرار گرفت.

دکتر تام،، 28 ساله، که برای مدرک پزشکی در کالج پزشکان و جراحان واگلوس کلمبیا تحصیل می کرد و در نمایشنامه (مدرسه) ایفای نقش کرد، گفت: «او نمی توانست از صحبت در مورد خوش تیپ بودن طراح صحنه دست بردارد. دانشجویان خود را تشویق می کند تا علایق غیر پزشکی را کشف کنند). اولین برداشت من این بود که او کاملاً سختگیر بود.

آقای هارت فکر می‌کرد که او و دکتر تام، در مهم، بازیگران بعد از اجرای نهایی نمایش در اوا، مارس با هم ارتباط برقرار ،د، اما تلاش برای درخواست از او – این بار با ش،پیر و یک تراژدی دیگر – نتیجه‌ای نداشت.

“نظر شما در مورد “شاه لیر” چیست؟” گفت از او پرسید. او پاسخ داد: کمی متانت، کمی اخلاق. چرا می پرسی؟'”

بخوانید:  شیر پروانه ای چیست و انواع آن کدام است butterfly valve آوند انرژی | کسری سارانشیر پروانه ای چیست و انواع آن کدام است butterfly valve آوند انرژی | کسری ساران

او به این نتیجه رسید که او احتمالاً شخص دیگری را می بیند و پیگیری نکرد.

ماه‌ها بعد، دکتر تام، در برنامه دوستیابی بامبل (Bumble) می‌چرخید که چهره‌ای آشنا ظاهر شد.

  • لحظه را عمیق تر کن.

او یک مکالمه کوتاه کوتاه با خودش داشت («می‌دانم این یکی خوش‌قیافه است و می‌دانم که او مرا به قتل نمی‌رساند، چه جهنمی!») و به او پیامی فرستاد که گفت: «چه پسر خوبی مثل تو. روی اپلیکیشنی مثل این انجام می دهید؟»

اولین قرار، در اکتبر 2018 که شامل تاپاس و به دنبال آن پینگ پونگ بود، به زودی برگزار شد.

برای او، این رویداد منحصر به فرد بود.

او گفت: «او از یک چالش عقب نشینی نکرد. «در اولین قرار ملاقات با دختری که به شدت مثل من با آنها مخالفت می‌کرد – اجباراً – بسیاری از مردم با این کار منحرف می‌شدند یا دست‌کم منع می‌شدند. او در واقع از آن لذت می برد.»

آقای هارت گفت که در آن تاریخ اولیه، او فقط هر کلمه دیگری را می‌فهمد یا چیزی که دکتر تام،، که در آ،فورد، ،ستان بزرگ شده بود، می‌فهمید. او دختر جین بلومبرگ و مارک تام، از نیویورک است. (آقای تام، مدیر اجرایی سابق شرکت نیویورک تایمز است.) آقای هارت اهل ال کاجون، کالیفرنیا، درست خارج از سن دیگو است، جایی که والدینش، کاری و دیوید هارت، هنوز در آنجا زندگی می کنند.

با این حال، در پایان شب، او فکر کرد که چیزی برای از دست دادن ندارد.

او گفت: «من از آنجا خارج شدم که مطمئن نبودم که خوب پیش رفت یا نه، بنابراین ممکن است از او بخواهم برای قرار دومی برود.

بخوانید:  بهترین پادکست های زیبایی کدامند؟ نمایش های محبوب آرایش

در آن قرار بعدی، در یک کلوپ کمدی، رابطه دانشگاهی آنها چرخشی عاشقانه پیدا کرد.

آقای هارت گفت: «این قطعا جرقه بزرگی بود. او گفت: «هر دو متوجه شدیم که حس شوخ طبعی ی،، داریم و برای من این یک نقطه عطف بزرگ بود. او فردی کاملا خاص است. همین چیزها باعث خنده ما شد.» (مشهور است که او اجرای خود را از نمایش نامزدی عجیب و غریب پرنده بهشت ​​ارائه می دهد تا زم، که او با خنده گفت: “جیغ می زند.”

این دو همچنین از طبیعت قدرد، می کنند، که به ویژه برای او مهم بود، زیرا خانواده او خانه ای در دریاچه ای در Rangely، Maine دارند که برای او عزیز است. اولین باری که او را به آنجا آورد، از اینکه صبح اول صبح در جنگل بود و درختان مرده را می برد، پرنده نگری می کرد و مسیرهایی برای شنا در دریاچه ایجاد می کرد، هیجان زده بود. او به طور مشابه تحت تأثیر تمایل او برای رها ، امکانات رفاهی شهر برای پرتاب ، خود به بیابان قرار گرفت.

دکتر تام، گفت: «ما خیلی خوب بودیم که نمی‌توانستیم از معاشرت خودداری کنیم. او که فارغ التحصیل هاروارد است، اکنون رزیدنت سال دوم پزشکی داخلی در بیمارستان دانشگاه توماس جفرسون در فیلادلفیا است. او یک مشاور ارشد راه حل در فیلادلفیا برای Clarivate، یک شرکت نظارتی و اطلاعات بازار است. او از UCLA فارغ التحصیل شد، مدرک لیسانس پیش پزشکی از کلمبیا و سپس مدرک کارشناسی ارشد در زیست شناسی مح،اتی از دانشکده علوم پزشکی ویل کورنل دریافت کرد.

او گفت: “این شباهت، کنجکاوی شدید ما در جهان است.” “من قبلاً آن را در شخص دیگری ندیده بودم.”

بخوانید:  l'atelier de charlotte mod flower flats
آرایش مو و آرایش آکادمی هنرهای زیبای پنسیلو،ا بلا آنجل

یک سال پیش، آنها نامزد ،د و در 23 اکتبر، این دو در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلو،ا در فیلادلفیا ازدواج ،د. خاخام هلن پلوتکین مراسم را بر عهده داشت و 115 مهمان که همگی از آنها خواسته شده بود وا،ینه شوند، شرکت ،د.

هر دو گفتند که تحمل همه‌گیری ویروس کرونا با هم، و پناه گرفتن تا حد ممکن در آپارتمانش در نیویورک، رابطه آنها را تقویت کرد.

او گفت: «فکر عدم زندگی مجدد با هم وحشتناک بود.

آقای هارت گفت: «این یک کاتالیزور واقعی بود. شما واقعاً چیزهای زیادی در مورد شخص دیگری یاد می‌گیرید، و من یاد گرفتم که زندگی با امیلی واقعاً سخت نیست. دوباره این کار را انجام خواهم داد.»

اصلاحی در مورد انجام شد

4 نوامبر 2022

نسخه قبلی این مقاله بخشی از نام محل برگزاری عروسی این زوج را حذف کرده است. آنها در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلو،ا ازدواج ،د، نه آکادمی هنرهای زیبای پنسیلو،ا. همچنین به اشتباه به تجربه عروس در بیمارستان هارلم در طول بیماری همه گیر اشاره کرد. او فقط در هفته اول همه‌گیری، در مارس 2020، در بیمارستان کار کرد، نه کل سال.

فروشندگان:

محل: آکادمی هنرهای زیبای پنسیلو،ا

آرایش: بلا فرشته

مو: پیلگی در میدان

برنامه ریز: الماس و جزئیات

کیترینگ: صورت فلکی

افسر: خاخام هلن پلوتکین

عکاس: جاستین جانسون

گل فروشی: سبستا

دی جی: صدای بونیتا

رشته های: موسیقی مارجوری گلدبرگ

اجاره: یاسی و توری

حمل و نقل: لیموزین کینگ

هتل: لو م،ن

ثابت: جوجه دعوت می کند

الکل: فرانک واین مارت

فروشندگان اضافی:

ثریا

فریدا

سوئیگ

منبع: https://bella-angel.com/pennsylvania-academy-of-the-fine-arts/