آموزش نصب دوربین مداربسته کافه آموزشگاه-امن باش

اتصال بی سیم به دوربین های IP می تواند یک راه حل بسیار کاربردی در مناطقی باشد که کابل کشی بسیار دشوار یا گران است. علاوه بر این، حالت بی سیم را می توان در ساختمان هایی که سیم کشی غیرعملی یا غیرممکن است، مانند ساختمان های تاریخی، استفاده کرد. از نظر فنی ، دو ضبط کننده از نظر پردازش فیلم های ویدیویی متفاوت هستند. در یک سیستم آنالوگ ، یک DVR مسئول این امر است ، در حالی که در تنظیم IP این کار در دوربین انجام می شود و سپس به NVR پخش می شود. در واقع ، NVR کم و بیش یک برنامه نرم افزاری است و گرچه معمولاً روی یک دستگاه اختصاصی و مستقل اجرا می شود ، گزینه های NVR نرم افزاری در دسترس است.

نصب دوربین مداربسته بولت

آموزش نصب دوربین مداربسته کافه آموزشگاه-امن باش

در صورتی که علاقه مند به فراگیری این حرفه، شرکت در دوره نصب دوربین مدار بسته است که در آموزشگاه نصب دوربین مداربسته کاملا کاربردی است. کلاس نصب دوربین مداربسته در کارگاه های مجهز و با استادان مجرب و متخصص برگزار می شود که تمامی مباحث آموزش دوربین مدار بسته را به طور کامل آموزش می دهند. نصب دوربین مدار بسته یک کار تخصصی است و نیاز به آموزش حرفه ای دارد. دوربین مدار بسته از قطعات مختلف و حساسی تشکیل شده اند، بنابراین اشتباه یا بی احتیاطی در نصب آنها می تواند به سایر قطعات آسیب برساند.

همچنین بی ‌سیم ها را می توان در ساختمان‌هایی که کابل کشی عملی نیست یا کلا مثل ساختمان های تاریخی غیرممکن می http://amnbash.ir باشد، استفاده کرد. برای نصب دوربینآنالوگ دوربین ها باید به یک ضبط کننده فیلم دیجیتال متصل شوند که تمام داده ها را ضبط ، پردازش و ذخیره می کند. دوربین های IP به یک ضبط کننده ویدیوی شبکه نیاز دارند که تقریباً همان هدف را دارد.

  • در این مرحله شما باید با توجه به شرایط محیط خود بهترین مدل دوربین مداربسته را انتخاب و خریداری کنید.
  • یک فرمت خاص فایل است که می تواند کُدِکهای مختلفی از قبیل DivX یا x264 را برای فشرده سازی اطلاعات ویدیویی مشخص، با استانداردهایی مانند MPEG-4 یا H.264، را مورد استفاده قرار دهد و از این طریق منجر به کاهش حجم فایل ویدئویی شود.
  • ضمن اینکه نصب دوربین کار آسانی است و با شرکت در یک دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در مدت زمانی کوتاه با کلیه مراحل آن آشنا می شوید.
  • اداره اماکن کلیه اماکن تجاری را ملزم به نصب دوربین مدار بسته کرده است.
  • در سیستم آنالوگ DVR مسئول این کار است، در حالی که در تنظیم IP این کار روی دوربین انجام می شود و سپس به NVR پخش می شود.
بخوانید:  بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو (8 مکمل بسیار عالی)
در این نوع ضبط Schedule می توان برای DVR برنامه زمانی تعریف کرد که در چه زمانی با توجه به چه پارامتری ضبط نماید. در ضبط Manual یا دستی، DVR بدون توجه به هیچ پارامتری به‌صورت پیوسته ضبط می‌نماید. منظور از این پارامتر این است که چه تعداد از کانال های ورودی DVR قابلیت ضبط صدا را هم دارند.

دوربین‌های IP نیز از طریق کابل کواکسیال و با اتصالات بی‌سیم کار می‌کنند. ابزارهای معمول خانگی ، مانند مته ها ، پیچ گوشتی ها و یک نردبان نیز معمولاً برای نصب دوربین های امنیتی یا تنظیمات و موقعیت یابی نهایی مورد نیاز است. شماتیک همه دوربین ها شبیه به هم هستند و بیس کلی نصب انواع دوربین ها آموزش داده میشود. توجه کنید که در بعضی محل‌ها نصب دوربین در فضاهایی که در معرض دید افراد باشد می‌تواند بسیاری از فعالیت‌های مجرمانه را کاهش دهد.

متصل کردن دوربین به دستگاه DVR