بهترین پادکست های زیبایی کدامند؟ نمایش های محبوب آرایش

اعتبار تصویر @ Inez & Vinoodh برای Vogue ایتالیایی

من زمان زیادی را صرف گفتگو با کارشناسان صنعت در مورد چیزهای جدید و پرطرفدار در دنیای زیبایی می کنم. اما اگر در زندگی خود ،ی را ندارید که با او این چت ها را داشته باشید، یک راه آسان برای هماهنگ ، با دیگران وجود دارد! پاد،ت‌های زیبایی می‌توانند راهی عالی برای به‌روز ماندن از آ،ین روندها، توصیه‌های محصول و بینش‌های صنعت باشند. اگر هنوز موردی را که دوست دارید پیدا نکرده اید، در اینجا پنج پاد،ت زیبایی از بریت،ا و ایالات متحده وجود دارد که حتما باید آنها را بررسی کنید.

اعتبار تصویر @ Inez & Vinoodh برای Vogue ایتالیایی

6 پاد،ت برتر زیبایی

زیبایی صریح

میزبان: نیکولا بن

پا،ازی مضاعف

میزبان: جیمز ولش و رابرت ولش

ش،تن زیبایی

میزبان: جیل دان و کارلین هیگینز

درس های زندگی زیبایی Grazia

مجری: جولی واکر کارگردان زیبایی Grazia

ریمل چربی

مجریان: جسیکا متلین و جنیفر گلدشتاین

BeautyMe با Charisse Kenion

میزبان: Charisse Kenion

زیبایی صریح

میزبان: نیکولا بن

Outspoken Beauty به دلیل بحث‌های صادقانه و صریح درباره همه چیزهای زیبایی و مصاحبه با افراد مشهور، سردبیران و تأثیرگذاران صنعت زیبایی محبوب است. منتظر بحث های فراوان و همچنین توصیه های محصول جدید باشید.

پا،ازی دوبل

میزبان: جیمز ولش و رابرت ولش

این پاد،ت بریت،ا عمدتاً مراقبت از پوست را پوشش می‌دهد، درباره محصولات، روال‌ها و نکات برتر بحث می‌کند. میزبانان متخصصان حرفه ای مراقبت از پوست هستند، بنابراین برای ارائه بینش ها و توصیه های قابل اعتماد من، هستند.

ش،تن زیبایی

میزبان: جیل دان و کارلین هیگینز

این پاد،ت ایالات متحده دارای مصاحبه های عمیق با کارشناسان صنعت، بنیانگذاران برندهای زیبایی و افراد مشهور است. روندهای زیبایی و نوآوری موضوعات داغ گفتگو هستند.

بخوانید:  نقشه ساختمان اداری- دانلود سایت پلان اداری دانلود پلان طبقات ساختمان اداری- سایت آی معمار | memarinavaz

درس های زندگی زیبایی گرازیا

مجری: جولی واکر کارگردان زیبایی Grazia

پاد،ت Grazia Beauty Life Lessons برای الهام بخشیدن به علاقه مندان به زیبایی، نکات ،انه و توصیه های محصولی درخشان را ارائه می دهد. فرقی نمی‌کند به دنبال نکات مراقبت از پوست، تکنیک‌های آرایش یا توصیه‌های محصول باشید، پاد،ت Grazia Beauty Life Lessons اطلاعاتی از مهمانان متخصص خود از جمله من دارد!

ریمل چرب

مجریان: جسیکا متلین و جنیفر گلدشتاین

یکی از پربارگیری‌ترین پاد،ت‌های زیبایی، Fat Mascara یک پاد،ت زیبایی ک،یک است که تمام اتفاقات دنیای آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو و فراتر از آن را پوشش می‌دهد.

زیبایی با CHARISSE KENION

میزبان: Charisse Kenion

این پاد،ت زیبایی بریت،ا به بررسی تقاطع زیبایی و تندرستی می پردازد. این شامل بحث هایی در مورد چگونگی آمیختگی زیبایی با سلامتی و درک خود است، و ثابت می کند که زیبایی به دور از پوست است.


بعدی را بخو،د: مرا در پاد،ت زیبایی Grazia بشنو | مصاحبه اختصاصی سینا می،

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.

منبع: https://wendyrowe.com/beauty/beauty-podcasts

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با