فروش بهار Sephora به تازگی شروع شده است، در اینجا بهترین انتخاب های من است

این فروش بهار سفورا اینجاست! این فروش برای ذخیره محصولاتی است که دوست دارید یا چیز جدیدی را امتحان کنید. وقتی از خودم پرسیدم فالوورهای اینستاگرام، آنچه آنها می خواستند ببینند، به لوازم آرایش رسید. پس بیایید آن را تجزیه کنیم. اگر بخواهم از هر دسته یکی را انتخاب کنم، این است:

از کد SAVESPRING استفاده کنید

4/1-4/11: 20% تخفیف برای اعضای ROUGE

4/5-4/11: 15% تخفیف برای اعضای VIB

4/7-4/11: 10٪ تخفیف برای خودی ها

آرایش صورت

در اینجا بهترین انتخاب های من برای ، پودر، کانسی، و غیره است:

آغازگر:

تقویت کننده درخشندگی نمادین لندن در Champagne Glow. این شبیه به فیلتر CT Hollywood Flawless است، اما من Iconic London را ترجیح می دهم. احساس می کنم همه چیز را بهتر صاف می کند و واقعاً شبیه یک “فیلتر” است. شما می تو،د زیر آرایش مانند پرایمر خود یا به تنهایی برای درخشندگی پوست استفاده کنید. کمی رنگ دارد بنابراین پوششی به شما می دهد.

پایه:

زیرسازی لباس بلند غیر قابل تشخیص پوست Forever HD: می د،د که من عاشق ابریشم آرم، لومونیوس هستم، اما این زیرسازی نزدیک ترین فریبنده ای است که من امتحان کرده ام. این خیلی خوب است. من اخیراً آن را زیاد پوشیده‌ام و به نظر می‌رسد که با برس یا اسفنج زیبایی استفاده شود.

کانسی،:

کانسی، آبرسان سافت لایت Clean Dewy Rose Inc در سایه LX 010 برای زیر چشم من (من دوست دارم زیر چشم روشن) و کانسی، پشت صحنه دیور برای لکه ها یا لکه های تیره من این را در سایه 2N می پوشم. براش دیور را دوست دارم… فکر می کنم برای زیر چشم نیز خوب باشد. این کیک نیست و خوب می ماند.

بخوانید:  ایده های سبد عید پاک برای عاشقان آرایش

پودر گیر:

پودر تنظیم کننده فینیش بدون عیب ایربراش شارلوت تیلبری در سایه Fair 1 من به سمت ست ، پودر هستم. من از این برای ست ، کانسی، زیر چشمم استفاده می‌کنم و کمی گرد و غبار روی T-zone خود می‌گیرم. این بسیار سبک است و مانند “پوست شما اما بهتر است”. شما می تو،د آن را با یک استفاده کنید مخلوط کن زیبایی مرطوب یا برس جزئیات کوچک تا زیر چشم و اطراف بینی شما قرار بگیرد.

اگر پودر شل را دوست دارید، پودر شل Givency Prisme Libre در 3 Voile Rose فوق العاده است و زیر چشم شما شگفت انگیز به نظر می رسد.

کانتور + هایلایت

من در مورد کانتور، برنز و هایلایت بسیار انتخابی هستم. من برندهای زیادی را در طول سال‌ها امتحان کرده‌ام، اما اینها بهترین انتخاب‌های من هستند:

مایع – فیلتر بی عیب و نقص هالیوود شارلوت تیلبری در سایه 8 عمیق. من فقط یک آموزش در مورد استوری هایم برای این پست گذاشتم و نشان می دهم که چگونه درخواست می کنم. توصیه نمی‌کنم اگر تازه کار کانتور را انجام می‌دهید، این برای ،، است که احساس می‌کنند تجربه بیشتری در استفاده از ،‌ها و مایعات دارند. توصیه میکنم استفاده کنید این برس و یک دست بسیار سبک

پودر – پالت برنزه کننده صورت و چشم Fenty Sun Stalk'R. این پالت واقعاً محصول “یک و تمام” شماست. شما می تو،د برای چشم، برنزه، کانتور استفاده کنید. من عاشق پودر فنتی هستم. آنها مخملی هستند و طیف رنگی خوبی دارند. من شخصاً دوست دارم که رنگ آنها خنک تر است و روی پوست من خیلی نارنجی به نظر نمی رسد.

HIGHLIGHT:

مایع: برجسته مایع نمادین لندن Illuminator در شامپاین من سال هاست که از این ها استفاده می کنم و هنوز هم در کیف آرایشم به سراغشان می روم. قوام آن آبکی است، بنابراین می تو،د در پایان آرایش خود، آن را با فونداسیون مخلوط کنید یا به آرامی داخل آن بزنید. من دوست دارم روی پل بینی، کمان کوپید و بالای استخوان گونه ام استفاده کنم.

بخوانید:  زندگی آهسته تر می تواند به ماجراهای جدید منجر شود

پودر: Dior Backstage Glow Face Palette در 002 Glitz. فکر می کنم دیور (مخصوصاً مجموعه پشت صحنه) در زمره 3 برند آرایشی مورد علاقه من قرار می گیرد. همه آنها خیلی خوب کار می کنند و رنگ هایی دارند که من در هیچ جای دیگری ندیده ام. این پالت یکی از آنهاست. من از آن برای چشم ها، گونه ها، بینی استفاده می کنم … خیلی زیباست! اگر هایلایت پودری دوست دارید، این یکی را تهیه کنید.

رژگونه: Dior Backstage Rosy Glow. متأسفانه، این همیشه فروخته شده است. اینجا پیداش کردم اما در فروش نیست این زرق و برق دار است. من نمی توانم آن را به اندازه کافی بگویم. این بهترین رژگونه ای است که تا به حال امتحان کرده ام. اجازه ندهید رنگ شما را بترساند.

آرایش چشم

سایه چشم: من در مورد آرایش چشم خیلی کم حرف هستم من از این استفاده میکنم سایه ، از Nudstix در سایه 99% فرشته و سپس از کانتور یا پودر برنزر من برای چین استفاده کنید. این به نظر می رسد خوب با جفت شدن پالت صورت درخشش بک استیج دیور یا پالت برنزه کننده صورت + چشم Fenty Sun Stalk'R. من این سایه ، را دوست دارم زیرا چروک نمی شود و فقط درخشندگی می دهد.

خط چشم: خط چشم Lancome Le Stylo ضد آب با ماندگاری طول، در 03 شکلات. می د،د که من خط چشم شانل را قبل از اینکه آن را متوقف کنند، دوست داشتم. این نزدیک ترین چیزی است که من امتحان کرده ام و مقایسه می کنم. به شدت توصیه می شود.

بخوانید:  اتاق فرار؛ یک بازی نفسگیر برای تمام سلیقه‌های ایرانی! | allescape

ابروها: مداد ابرو با دقت فوق العاده ظریف Dior Brow Styler در یونیورسال قهوه ای تیره. این مداد ابروی من است. من سال ها استفاده کرده ام و همچنان ،ید می کنم.

پوست

راستش خیلی از محصولات مراقبت از پوست من یا از پوست من است بنابراین زیاد از سفورا نمی ،م. اما این چیزی است که من استفاده می کنم.

نقاط آکنه هلو: من اینها را شب ها می پوشم که احساس می کنم جوش می آید. به طور قابل توجهی لک را در یک شب کاهش می دهد.

مرهم جمعه های تابستان – من عاشق این بالم لب هستم. بوی خوبی داره و ،بنده نیست لب های من وقتی از این استفاده می کنم احساس شگفت انگیزی می کند!

، ضد آفتاب Supergoop Glowscreen – این SPF به صورت شما آن «درخشش بعد از صورت» را می دهد. همچنین به ،وان یک پرایمر عمل می کند، بنابراین اگر ، پودر شما دارای SPF نیست، می تو،د آن را امتحان کنید.

Rare Beauty Prime + Set Mist – ماست صورت پر استفاده ترین محصول من در کیف آرایشم است. من این یکی را دوست دارم زیرا مستر خوب است (شما احساس نمی کنید که صورت خود را خیس می کنید) و نیاسینامید دارد که به ظاهر پوست کمک می کند. برای پوست های حساس یا مستعد آکنه عالی است.





منبع: https://www.theteacherdiva.com/2022/04/sep،ra-spring-sale-just-s،ed-heres-top-picks.html