اتاق فرار؛ یک بازی نفسگیر برای تمام سلیقه‌های ایرانی! | allescape

حتی گاهی ممکن است در حین روند بازی مشکلی برای طراحی صحنه به وجود بیاید. در این گونه موارد نیز باید با اپراتور بازی اتاق فرار تماس بگیرید. ساختن یک روز خاص و تجربه‌ای که با همه تجربه‌های قبلی‌تان متفاوت باشد؛ کار آسانی به نظر نمی‌رسد.

مزایای اتاق فرار نسبت به سایر تفریحات گروهی

در چنین اسکیپ رومی، همه‌چیز ازجمله موزیک، لباس‌ها و طراحی صحنه، طنزآمیز هستند. همین جا بگیم که اتاق فرار معمایی، یک نوع اتاق فرار مجزا نیست. شما و گروهتون باید با استفاده از هوش فردی و جمعی، دونه دونه سرنخ ها رو پیدا کنید.

  • لباس‌ مناسب برای استفاده در مهمانی‌ و مجالس ممکن است چندین لباس داخل کمدتان وجود داشته باشد؛ اما بازهم وقتی قرار است دریک مهمانی مهم مجلسی شرکت کنید، ندانید کدام مدل‌ها …
  • نوع دیگری از معماهای نوری که در همه ژانر اتاق فرار پیدا می شود، نوشته های نامرئی هستند.
  • به همین دلیل هم هست که برای عاشقان اسکیپ روم‌های هیجانی و پویا، بزرگی فضا، حرف اول را می‌زند.
  • اتاق فرار فریدا کالو اولین اتاق فرار در مجموعه اتاق فرارهای کیوبیک است که پس از چندین ماه طراحی و اجرا با تلاش شبانه روزی تیم فنی کیوبیک، افتتاح شد.
  • فقط سعی کنید هر چه میتونید داخل این رویا بیشتر فرو برید و بیشتر لذت ببرید.
  • اما در برخی از اسکیپ روم ها بخصوص ترسناک ها، شما به لوکیشن می رسید و ناگهان دربی باز می شود، بازی از همانجا آغاز می شود و باقی مسیر با خودتان خواهد بود.
داستان بازی از این قرار است که در یک شهربازی قدیمی و مهیج که دارای مشتریان زیادی بود، دلقک مهربانی به نام کایچر حضور داشت که علت محبوبیت این شهربازی بود. در یکی از روزها به علل نامعلومی کایچر بدون دلیل گم شد و دیگر در آن شهربازی حضور پیدا نکرد. طولی نکشید که دلقک دیگری به نام چارلی در این شهربازی استخدام می شود. این دلقک برعکس کایچر، نامهربانی بود و با گذشت زمان باعث خلوت و خلوت تر شدن این کارناوال شده تا جایی که دیگر هیچ کس به آن سر نمی زند.

بخوانید:  پکیج آموزش ارزهای دیجیتال-آکادمی حسینی فایننس
اتاق فرار؛ یک بازی نفسگیر برای تمام سلیقه‌های ایرانی! | allescape چرا که آن بازیگر ممکن است در بازی دشمن شما باشد اما در حقیقت یک انسان است. همچنین ورود به این اتاق ها اخیرا تنها با حفظ پروتکل های بهداشتی و همراه داشتن ماسک و دستکش انجام می شود. ابتدا بگویم مراقب خود باشید و با نفس عمیق و کمی فکر این بازی را آغاز کنید. مدت زمان این بازی وحشتناک، 75 دقیقه است و درجه سختی آن 8 از 10 است.

۵·معرفی انواع ژانر اتاق فرار؛ دلهره‌آور

یک مجموعه تبهکاری شما را به عنوان سارق استخدام نموده تا به دفتر کار این کاراگاه برجسته مراجعه نموده و در مدت زمان 1 ساعت، مدارک پیدا شده توسط این کاراگاه را در مدت زمان کمتر از 1 ساعت پیدا کنید. اما متاسفانه به محض ورود بهه این دفتر، درب آن روی شما قفل خواهد شد. پس از افشای هویت جاناتان میلد هلندی، که مدیر پروژه ی سری ارتش کشورش بود، وی از کار برکنار شد و به علت تلاش های سازمان های جاسوسی برای پیدا کردن او، ارتش هلند این نابغه کشورش را به زندانی اسکیپ روم کرج سری منتقل کرد. پس از کشته شدن وی توسط یکی از زندان بانان این مجموعه، این بار شما با ساخت پرونده های جعلی به این مکان منتقل شده اید تا اطلاعات ارزشمند جاناتان را که در هارد خود پنهاد کرده پیدا کنید. قفل های دکمه ای به راحتی قفل های حرفی و عددی و کلیدی نیستند. روی این قفل ها 10 رقم هست از 0 تا 9 و باید همزمان تعدادی از آن ها را فشار دهید و سپس دکمه ضامنش را فشار دهید.

بخوانید:  10 مدل رژ لب جامد [براق و مات] باکیفیت از مارک های معتبر