چه چیزی در کیف آرایش من برای تابستان است


بیایید در مورد زیبایی تابستان صحبت کنیم. صادقانه بگویم، من در فصل تابستان و زمستان همه چیز را به شدت تغییر می دهم زیرا نیازهای من متفاوت است. همچنین، مانند بسیاری از ما، من دوست دارم در ماه های تابستان با چیزهای سبک تر همراه شوم – بخصوص اگر قرار است در یک روز گرم بیرون باشم … که اغلب در تگزاس است.

پس از سال‌ها تکمیل آنچه در کیف آرایش تابست،‌ام وجود دارد، محصولاتی دارم که هر فصل دوباره می‌،م. من امسال چند محصول جدید را به خط تولید اضافه کردم، اما در بیشتر موارد، مدتی از طرفداران این محصولات بودم.

اگر چیز دیگری با زیبایی تابست، وجود دارد که بتوانم برای همه شما پوشش دهم، به من اطلاع دهید! من در این راه صحبت های زیبایی بسیار بیشتری دارم.

، خا،تر

من فونداسیون را در تابستان دوست ندارم. من معمولاً از نوعی مرطوب‌کننده رنگی استفاده می‌کنم، مگر اینکه رویداد یا ع،‌برداری خاصی داشته باشم. من این لیست را دوست دارم زیرا می توانم از آن برای “آرایش بدون آرایش” یا زم، که می خواهم آرایش شبانه انجام دهم از آن استفاده کنم.

روال پوشش متوسط:

+ GloSkin Beauty C Tint
+ تقویت‌کننده درخشندگی نمادین لندن (این را ابتدا با انگشتانم، مانند پرایمر، قرار دادم)
+ Hydrogrip Shadow Primer (اگر روز طول، عکاسی یا ملاقات شبانه داشته باشم، نه هر روز، از این استفاده می‌کنم. اگر چیزی بیرون در گرما دارید و نمی‌خواهید سایه چشمتان چروک شود، ضروری است.)
+ فیلتر هالیوود Charlotte Tilbury (این محصول مورد علاقه من برای کانتور ، است؛ من از 8 Deep استفاده می کنم)
+ پودر تنظیم کننده شارلوت تیلبری (به آرامی زیر چشم و منطقه تی من قرار می گیرد. فوق العاده سبک است بنابراین به نظر نمی رسد که چیزی روی آن قرار دهید.)
+ رژگونه براق دیور روزی
+ اسپری تنظیم کننده زیبایی کمیاب
+ هایلایتر مایع Nudestix (اصلا چروک نمی شود و می توان از آن به ،وان هایلایتر یا سایه چشم استفاده کرد!)
+ ریمل حجم دهنده Cali Ray
+ Dior Brow Styler (به نظر من استفاده از این فوق العاده آسان است و ظاهری طبیعی به شما می دهد که می تو،د روی آن بسازید)
+ ژل ابریشم نمادین ابرو (برای ثابت نگه داشتن ابروها، به خصوص اگر گرم است)
+ خط چشم ضد آب لانکوم

بخوانید:  کرم ضد آفتاب ایمن ریف: چیست و چرا باید از آن مراقبت کنید؟

من دوست دارم وقتی کنار است، یا در تعطیلات هستم کمی پوشش بپوشم. یک SPF خوب صورت ضروری است و سپس کمی برنز و رژگونه اضافه می کنم. این ،یب باعث می‌شود احساس کنم در کنار هم قرار گرفته‌ام، اما زیاده‌روی نشده است.

روتین آرایش تعطیلات:

+ ، ضد آفتاب Supergoop Glow (این ضد آفتاب کمی رنگ دارد، اما درخشش اصلی که من آن را دوست دارم. بعلاوه، اسید هیالورونیک دارد که به هیدراتاسیون کمک می کند.)
+ قطره های برنزی نمادین Illuminator
+ ریمل حجم دهنده Cali Ray (مقاوم در برابر آب به طوری که برای روزها در کنار آب می ماند)
+ Dior Brow Styler (به نظر من استفاده از این فوق العاده آسان است و ظاهری طبیعی به شما می دهد که می تو،د بر روی آن بسازید)
+ رژگونه مایع شارلوت تیلبری (در «Pillowtalk»… که صادقانه برای هر بدنی خوب به نظر می‌رسد)





منبع: https://www.theteacherdiva.com/2022/04/whats-makeup-bag-summer.html