خرید عمده پیراهن مردانه از تولیدی ارزان و با کیفیت عمدباکس

کیفیت و قیمت دو فاکتور مهم است که جین ایران در این چند سال به آن توجه داشته است و اعتماد مشتریان به جین ایران در این چند سال خود مهر تاییدی در پایبندی ما به آن هاست. پیراهن نخی مردانه پیراهنی است که از پارچه نخی تهیه شده است . از ویژگی های پارچه نخی خنکی ، سبکی ، اتوخور بالا و راختی در پوشیدن آن است .

خرید عمده پیراهن مردانه از تولیدی ارزان و با کیفیت عمدباکس نگهداری با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود. با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود.با دمای کم اتوکشی شود.از سفید کننده استفاده نشود. پس از دریافت کالا و اطمینان از سایز کالا حتما یک بار اتو بخار زده شود برای از بین بردن خطوط تا خورده شده و جای سوزن ها روی پیراهن.پس از هر بار شست و شو با دمای ملایم اتو زده شود.این پیراهن قواره بزرگ دوخته شده است. با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود.با دمای متوسط اتوکشی شود.خشکشویی نشود.از خشک کن استفاده نشود.از سفید کننده استفاده نشود.

بنابراین یافتن پیراهنی که همه قسمتهای آن اندازه اندام شما باشد به ندرت اتفاق می‌افتد. توجه داشته باشید که منظورمان از اندازه بودن پیراهن، یعنی آن که شما در آن احساس راحتی کنید و شکل اندام شما زیبا نشان داده شود. پیراهن مردانه قطعا یکی از بخش های جذاب و مهم استایل آقایان می باشد. انواع پیراهن در رنگ و طرح های مختلف با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد. پیراهن مردانه را هم می‌توان با استایل‌های کژوال پوشید و هم با کت‌ شلوار برای مهمانی‌ها و موقعیت های رسمی ست کرد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت انواع پیراهن مردانه در فروشگاه اینترنتی وب‌پوش محصولاتی را که در ابتدای صفحه آمده مشاهده فرمایید.

بخوانید:  Conceal, Sculpt, and Highlight with PureMatch Liquid Concealer
در این حالت نیز می توان گفت که پیراهن در روند تولید دچار مشکل شده است. پس با دقت به چگونگی دوخت یا برش پیراهن نیز می توانید لباسی بسیار عالی داشته باشید. می خواهید پیراهن خود را در چه موقعیت هایی مورد استفاده قرار دهید؟ این مسئله دارای اهمیت است پس پیش از خرید پیراهن مردانه، حتما به این سوال پاسخ دهید. پاسخ شما به این سوال تعیین کننده نوع پیراهنی است که می خرید. مشخص کردن موقعیت مورد استفاده کمک می کند که شما دقیقا پیراهن مورد نظر و مناسب خود را خریداری نمایید. پس همیشه در خرید پیراهن مردانه، به علاقه خود توجه کنید و لباسی را بر تن کنید که خود آن را انتخاب کرده اید.

اگر هم قصد دارید پیراهن را روی شلوار بگذارید، دقت کنید که پایین پیراهن باید روی جیب پشتی شلوار خرید پیرهن را بپوشاند. البته این در مورد شلوار پارچه‌ای صادق است و شلوار جین عموما کمر کوتاه‌تری دارد. اگر پیراهن آستین بلند می‌خرید، به این نکته دقت کنید که دست شما نباید بدون بازکردن دکمه‌ی سر آستین، از آستین خارج شود، و وقتی دستانتان را بالا می برید قسمت مچ آستین نباید زیاد از حد بالا بیاید و کشیده شود. در مورد یقه ی پیراهن هم وقتی دکمه‌ی انتهایی یقه را می‌بندید، باید بتوانید دو انگشت خود را بین یقه پیراهن و جلوی گردن قرار بدهید.

  • © استفاده از مطالب سایت اینترنتی لیست بیست فقط برای مقاصد غیرتجاری، با ذکر منبع و لینک مستقیم بلامانع است.
  • کاربردهای مختلف این لباس نیز بسته به موقعیت های مختلف از استفاده روزمره تا استایل مهمانی متفاوت است و از استفاده اسپرت و آرام گرفته تا استفاده غیررسمی و سنگین را شامل می شود.
  • اما به طور کلی راحتی و استایل یقه شرط مهم انتخاب پیراهن مردانه است.
  • علاوه بر رنگ، بهتر است جنس پیراهن‌ها را نیز قبل از شستشو جدا کرده و پیراهن‌های هم جنس را با یکدیگر بشویید.
  • در سارابارا سعی بر این است که تجربه شیرینی برای مشتریان در زمینه خرید اینترنتی لباس رقم بزنیم.
بخوانید:  کریسمس شارلوت تیلبری 2023 | بلاگر زیبایی بریتانیایی
پوشاک مردانه دیورسو با تکیه بر بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت پیوسته در صنعت مد و فشن، سعی دارد با تفکری متفاوت محصولاتی باکیفیت تولید نماید. شما می‌توانید به صورت تکی یا عمده انواع کاپشن، کت تک، پالتو، بارانی، سویشرت، ژیله، پیراهن‌های اسپرت و کلاسیک، پیراهن جعبه‌ای شلوارهای لی، کتان و پارچه‌ای و انواع تیشرت‌هاي مردانه را خریداری کنید. پیراهن مردانه اساسی ترین لباسی است که در همه ی کمد های آقایان پیدا می شود.