لوله فلکسی مشخصات، قیمت و خرید لوله فلکسی

کانال های فلکسی بل این ضعف ها را پوشش داده و در سایز های متفاوت و جنس های متفاوت برای کاربرد مختلفت تولید میشود. این مجموعه با هدف همراهی در انتخاب، ارائه مشاوره تخصصی و فروش محصولات متنوع با بهترین قیمت بازار شکل گرفته است. حضور 30 ساله در لاله زار، شناخت کامل بازار و برندهای معتبر به همراه تیم پشتیبانی قوی و متخصص به ما این امکان را داده است که علاوه بر فروش محصولات با بهترین قیمت بازار با ارائه مشاوره در تمامی مراحل قبل و بعد از خرید همراه شما باشیم. لوله‌های خرطومی بدون روکش در محیط‌های داخلی استفاده می‌شوند و فاقد روکش‌های پلاستیکی و پی وی سی می‌باشند. از این دسته لوله‌ها در مکان‌های تجاری، دوربین‌های مدار بسته برای پوشش دهی سیم و کابل‌ها استفاده می‌شود. لوله‌های خرطومی تابلویی نیز همانند انواع دیگر لوله‌های خرطومی انعطاف‌پذیر می‌باشند.

لوله فلکسی‌ سایز 16 حلقه 25 متری

از سویی امروزه دنیای مجازی نیز امر خرید را سهولت بخشیده و براحتی و با صرف انرژی و زمان کمتر اقدام به خرید فلکسی از فروشگاه‌های معتبر نمود. شرکت نوین لوله تولید کننده لوله فلکسی در لاله زار تهران، با تولید لوله فلکسی برق در انواع مختلف و با بهره گیری از نیروی کارآمد و خبره، همیشه در تلاش است تا علاوه بر جلب رضایت مشتری، بهترین محصول را با بهترین قیمت تولید کند. یکی از اتصالات پر مصرف و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های داخلی می باشد. لوله فلکسی بدون روکش؛ این محصول همانطور که از نامش پیدا است بدون روکش پلاستیکی بوده و دارای بدنه ای فلزی است و به همین دلیل مقاومت و استحکام آنها در مقایسه با لوله های روکش دار کمتر است که از آن برای محیط های داخلی استفاده میکنند. شرکت sti بزرگترین تولیدکننده عایق های صوتی، کانال فلکسیبل، عایق الاستومری و لوله فلکسی است. این شرکت در سال 1387 در راستای اصلاح و بهینه سازی مصرف انرژی تاسیس شد.

بخوانید:  5 بهترین یافته های جدید زیبایی داروخانه در سال 2023

از لوله فلکسیبل برق بیشتر به منظور انتقال مابل های GAT6 , GAT5 ، دوربین های مداربسته، کابل های آنتن استفاده می شود. از این لوله‌ها بیشتر برای محافظت از کابل‌ها در محیط های بیرونی و صنعتی استفاده می‌شود همچنین این محصول را در بازار با نام لوله شلاقی هم می‌شناسند. تولید در سه لایه متفاوت بر اساس استاندارد جهانی EN موجب افزایش اعتماد مشتریان جهت استفاده از لوله خرطومی آلومینیومی ساده برای سیستم تهویه هوا، هود و فن شده است.

روش تولید لوله فلکسیبل برق با دستگاه در کارخانه تولیدی :

کانال های فلکسیبل شرکت STI سامان تهویه ایرانیان دارای کیفیت و قیمت های مناسب بوده و این کانال های فلکسیبل خرطومی در کارتن های 6 متری و یا 10 متری قابل عرضه می باشند. لوله خرطومی فلزی در دو مدل همسان هم عایق دار و بدون روکش تولید می شود. قیمت لوله فلکسیبل ها با توجه به نوع استفاده ، نمره مقطع یا سایز ورودی و کیفیت روکش آن محاسبه می شود.

استفاده به شکل توکار و روکار موجب تنوع متریال و محل استفاده لوله فلکسیبل شده لوله فلکسی است. استفاده از لوله خرطومی به‌عنوان رابط اصلی بین دو سمت مسیر هوارسانی در شبکه تهویه هوا امری مرسوم و مهم است. طی این مقاله به‌دنبال آشنایی با اهمیت به‌کارگیری لوله فلکسیبل در صنعت هوارسانی خواهیم بود. در صورت علاقه‌مندی به کسب اطلاعات لازم جهت خرید لوله خرطومی در سایزهای مختلف تا انتهای این مقاله با سایت تهویه سان همراه باشید. لوله فلکسیخرطومی یا لوله فلکسیبل از سال 1388 درایران وارد و در پروژه های اندکی مورد استفاده قرار می گرفت. شرکت سامان تهویه ایرانیان از سال 1389 کانالهای فلکسیبل (لوله فلکسی بل یا لوله های خرطومی) را از کشور ترکیه وارد و به بازار عرضه نمود.

  • همچنین این محصول در رنگ‌ها و اباد مختلفی تولیذ و به بازار عرضه می‌شوند.
  • اساساً این لوله‌ها با ورق استیل تولید می‌شوند، به همین دلیل استفاده از آن‎ها در محیط‌های داخلی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
  • مشخصات محصول ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله خرطومی فلکسی فلزی ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.
  • محدوده دمایی قابل استفاده از این خرطومی بین منفی 30 الی مثبت 120 درجه سانتی‌گراد است.
  • لازم به ذکر است برق رسانی و سیستم راه اندازی شبکه در داخل یک لوله استاندارد نیست و بهتر است از دو مسیر داکت مجزا استفاده شود.
بخوانید:  خدمات ناخن در منزل با آچاره

بنابراین در برابر خوردگی کاملاً مقاوم هستند و باعث بالا رفتن طول عمر و کارایشان می شود. با نایلونی که در قسمت لایه بیرونی دارد بهترین عامل برای نارسانا بودن جریانات برق هستند. لوله‌های پلاستیکی یا فلزی، منعطفی که توانایی محافظت و نظم دهی سیم‌های برق را دارا هستند، لوله فلکسیبل نامیده می‌شوند.

قیمت لوله فلکسی هوا

لوله فلکسی مشخصات، قیمت و خرید لوله فلکسی