آیا سس سویا برای کاهش وزن مضر است؟





چه برنج سرخ شده Schezwan باشد و چه پنیر چیلی، سس سویا چاشنی ضروری است که طعم و مزه فراو، برای غذاهای هندو چینی دارد. چه غذاهای خیاب، باشد و چه نودل هاکای خانگی، سس سویا طعم هر غذایی را که به آن اضافه می شود، افزایش می دهد. از آنجایی که ذائقه‌های ما به طعم اومامی و غنای سس سویا عادت کرده‌اند، ، آن در حین تلاش برای کاهش وزن ممکن است چالش‌برانگیز باشد. همانطور که گفته شد، هنگامی که می خواهید پوندهای اضافی را از دست بدهید، دوست دارید هیچ ج،ی را کنار بگذارید. اما قبل از آن، این سوال مطرح می شود که آیا سس سویا واقعا برای کاهش وزن مضر است؟ بیایید به پاسخ بپردازیم:

آیا سس_سویا_برای_کاهش_وزن مضر است

بنابراین سس سویا عمدتاً از طریق ،ر دانه های سویا و گندم تهیه می شود. اما اینها فقط دو ماده در سس های تجاری موجود نیستند – مقدار خوبی شکر، نمک، رنگ اضافه شده و مواد نگهدارنده نیز به آن اضافه می شود. سس سویا اگرچه کا،ی بالایی ندارد، اما مشکل متفاوتی ایجاد می‌کند – آن‌ها حاوی مقدار واقعی نمک هستند، از 500 تا 800 میلی‌گرم سدیم تنها در 1 قاشق غذاخوری از سس! این مقدار زیاد سدیم برای سلامتی مضر است – مصرف منظم ممکن است باعث فشار خون بالا شود. علاوه بر این، با نمک زیاد، احتباس آب و نفخ عواقب رایجی هستند، و اعداد روی ترازو می‌توانند هر چند به طور موقت افزایش یابند. احتباس آب ناشی از محتوای بالای سدیم در سس سویا می تواند باعث تورم صورت و بدن شما شود. همچنین بخو،د: “5 دلیل که چرا غذای خانگی می تواند به کاهش وزن کمک کند.”

بخوانید:  آموزش کلاه جادوگر مخفی | کیکو لین

به طور خلاصه، سس سویا را نمی توان به ،وان یک جزء اصلی در رژیم غذایی شما قرار داد. از آن کم استفاده کنید و اگر روی کاهش وزن کار می کنید، سعی کنید کمتر از آن استفاده کنید. بنابراین، برای روشن بودن، سس سویا بهترین گزینه برای کاهش وزن نیست، بنابراین ایده خوبی است که میزان مصرف خود را محدود کنید. همچنین، اگر کاهش وزن در حال حاضر در ذهن شماست، اپلیکیشن Rati Beauty را دانلود کنید تا به تمام برنامه های غذایی ما دسترسی داشته باشید.

8 چاشنی شیرین که می توانند کاهش وزن شما را از بین ببرند
5 دلیل که چرا غذاهای خانگی می توانند به کاهش وزن کمک کنند







منبع: https://makeupandbeauty.com/soy-sauce-bad-weight-loss/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با