برای عشق رژ لب صورتی

من برای پیدا ، یک رژ لب صورتی عالی داروخانه ای که دوستش دارم تلاش کرده ام. و به من اعتماد کن، من نگاه کردم. رژ لب های لورآل برای من عطر بسیار زیادی دارند و صورتی ملایم برندهای دیگر برای من یا به رنگ ارغو، یا خیلی قهوه ای به نظر می رسند.

با این حال، من یک مشت رژ لب صورتی فوق العاده از Sep،ra پیدا کرده ام و در زیر به اشتراک خواهم گذاشت.

وقتی به دنبال رژ لب صورتی می گردم، نمی خواهم که آدامس خیلی بامزه، خیلی قهوه ای یا خیلی بژ باشد. من یک صورتی واقعی ک،یک می خواهم که برای هر روز پوشیدنی باشد.

جدیدترین اضافه شده من رژ لب داغ شارلوت تیلبری 2 در Dancefloor Princess است. این همان چیزی است که من در ع، بالا می پوشم. این نه تنها صورتی ملایم واقعی است، بلکه روکشی ساتن دارد و ساعت ها ثابت می ماند.

من واقعاً رژ لب‌های ماندگار آرم، بیوتی لیپ پاور را دوست دارم. آنها واقعا طول، مدت هستند و روی لب ها بسیار راحت هستند. چند رنگ مورد علاقه من 104، 114 و 111 هستند.

رژ لب تام فورد به رنگ صورتی اسپ،ایی، سایه ای زیبا و کمی مرج، تر است. به خوبی می پوشد و بیشتر مات است.

برای پایان شفاف تر، براق تر و “احساس مومیایی لب”، من واقعاً رژ لب شفاف براق مرطوب کننده Kosas Wet Stick با سرامیدها در مالیبو یا رز بچه را دوست دارم.

رژ لب روغنی براق کننده YSL Rouge Volupté یک فرمول مرطوب کننده فوق العاده است اما ماندگاری رنگ آن چندان زیاد نیست. استفاده مجدد لذت بخش است، زیرا این رژلب ها بوی هندوانه می دهند.

بخوانید:  5 ظاهر آسان برای هالووین DIY

تا جایی که براق می شود، گاهی می پوشم و گاهی نمی پوشم! من واقعاً براق کننده لب Pat McGrath Labs در Peach Perversion را دوست دارم. به اندازه کافی درخشش و انعکاس را اضافه می کند و لب ها را پرتر نشان می دهد.

منبع: https://www.thesmallthingsblog.com/2024/01/for-the-love-of-pink-lipstick/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با