بهترین لپ تاپ های دانشجویی و اقتصادی 2022 فروشگاه مدیا لپ تاپ

در کنار طراحی بسیار جذاب و کیفیت ساخت بسیار بالای بدنه، نمایشگر فول اچ دی این دستگاه هم یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. به علاوه، کاربران از تمام امکانات معمول مانند تاچ چندلمسی، پورت USB 3.0، وبکم HD و … بهره‌مند خواهند شد. با توجه به نوسان قیمت‌ها، محصولاتی که در اینجا معرفی می‌شوند، مربوط به بازه زمانی فعلی (تیر ماه ۱۴۰۱) هستند و ممکن است در آینده قیمت آنها تغییر کند.

کاربران به دنبال چه چیزی هستن؟

صفحه نمایش 16 اینچی از آنجایی که لپ تاپ بزرگتر از مدل 15.6 اینچی است، اندازه بسیار خوبی دارد، اما فضای بیشتری برای کار و صفحه کلید و تاچ پد جادارتر به همراه آن خواهید داشت. لپ‌تاپ از تناسب وقیمت عالی‌تری نسبت به آنچه در سری Inspiron استفاده کرده‌ایم، دارد. ASUS VIVO BOOK TM420I یک اسباب کار جدی و بهترین لپ تاپ ممتاز برای دانشجویان است. این نوت بوک مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 با گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe، برای کار یا بازی آماده است. بهترین لپ تاپ دانشجویی، ویژگی‌هایی از جمله سبکی و قابل حمل بودن، باتری قدرتمند و با عمر بالا، صفحه نمایش باکیفیت و قدرت پردازشی قابل قبول را باید داشته باشد.

به لطف پردازنده های AMD Ryzen 5 و Ryzen 7، یک لپ تاپ عالی برای کارهای ساده مانند ایمیل، پردازش کلمه و موارد دیگر. این لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه دارای صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه، حسگر اثرانگشت و درگاه USB Type-C است. Acer Swift 3 همچنین یک لپ‌تاپ فوق‌العاده سبک – کمتر از 3 پوند – برای دستگاهی است که می‌توان آن را با قیمت کمتر از 700 دلار پیدا کرد.

  • در لبه‌های این لپ‌تاپ درگاه‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید بدون هیچ مبدلی لوازم جانبی مختلفی متصل کرده و استفاده کنید.
  • در حالی که بخش ذخیره سازی ممکن است شما را ناامید کند ، قیمت این آزادی را به برند نمی دهد که یک SSD 1TB اضافه کند.
  • قیمت آن پایینتر است و از بودجه اضافی می‌توان برای ارتقای رم و SSD استفاده کرد.
  • برای دانلود بنچمارک لپ تاپ Cinebench کافیست به این لینک مراجعه کنید.
بخوانید:  اتاق فرار آرماگِدون تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران-آل اسکیپ

این برنامه تقریباً می تواند هر نرم افزاری را که برای کار با آن در دانشگاه نیاز دارید مدیریت کند. اما در کل لپ تاپ های لنوو با همان کانفیگ و مشخصات و کیفیت نسبت به سایر برند ها ارزان تر هستند. در بازه قیمتی 20 تا 30 میلیون می توان یک لپ تاپ خوب خریداری کرد که برای امور دانشجویی، برنامه نویسی، طراحی سایت، گرافیکی و حتی گیمینگ قابل استفاده خواهد بود. طبیعتا هر چه قدر بیشتر هزینه کنید لپ تاپ قدرتمند تری خواهید خرید. لپ تاپ ThinkBook 13x برای کارهای حرفه و انجام بسیاری از فعالیت‌های روزانه انتخاب شگفت انگیزی خواهد بود.

لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming FX706HEB-TF17.I53050

بهترین لپ تاپ های دانشجویی و اقتصادی 2022 فروشگاه مدیا لپ تاپ

این لپتاپ نشان داد که می‌تواند با مدل‌های پرچمدار بسیار گرانتر همرده شود. این ویژگی‌ها را با یک شاسی شیک، صفحه‌نمایش روشن و واضح 1080p و عملکرد فراوان پردازندهی مرکزی هشت هست‌های ترکیب کنید و به راحتی می‌توان فهمید که چرا لپ تاپ گیمینگ HP VICTUS 16 بهترین لپتاپ دانشگاهی برای دانشجویان است. صادقانه بگویم، با توجه به اینکه این یک لپ تاپ مقرون به صرفه در مقایسه با بسیاری از لپ تاپ‌های موجود در این لیست نیست، لپ تاپ استوک اچ پی مدل VICTUS 16 یک انتخاب عالی است.

در واقع دانشجویان برای آموزش های مجازی، مشاهده فیلم ها و ویدئوهای آموزشی، نوشتن مقاله ها و تحقیق های دانشجویی، جستجوی اینترنتی، شرکت در آزمون های آنلاین و کلاً کارهای روزمره نیازمند یک لپ تاپ دانشجویی پاپ در اینجا مناسب می باشند. این دستگاه با شارژدهی دو الی سه ساعته برای کارهای مهندسی مناسب است. لپ­تاپLegion 5 Pro در حال حاضر جزء سری­های (بالا رده) و گیمینگ شرکت لنوو قرار دارد، و یکی از قوی­ترین لپ­تاپ­های این سری شمرده می­شود. این لپ­تاپ دارای سخت افزار قوی بوده و برای امور گرافیکی و مهندسی مناسب است. اگر قرار است روی یک لپ‌تاپ کار کنید و به جابه‌جایی آن از اتاقی به اتاق دیگر نیاز ندارید، یک لپ‌تاپ 15.6 اینچی یا بزرگ‌تر را در نظر بگیرید.

بخوانید:  نعیم پردازش: آموزش دوربین مدار بسته و فروش و پخش عمده