آموزش کامل ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx- آموزش فیوچرز کوینکس + ویدئو -ایران ارز دیجیتال

نکته: به بخش راست تصویر با حاشیه قرمز قبل از واریز توجه کنید. فقط از حالت spot استفاده کنی. شما دوست عزیزی که میخواهید تازه شروع به ترید کنید و یا حوصله دردسرهای بایننس را نداری میتونی همین الان بری و در صرافی کوینکس ثبت نام و شروع به ترید کنی. مثلا شما میتونید یه ربات تریدر به صورت خودکار را بهش اظافه کنید که خودش واسه خودش سر کِیفِش به جای شما ترید کنه. به صورت کلی احراز هویت در صرافی کوینکس برای کاربران از سه مرحله تشکیل می شود. کاربرانی که در این صرافی ثبتنام کنند و مراحل احراز هویت خود را تکمیل نمایند و حجم معاملات آنها در بازارهای آنی ۱۰۰ دلار باشد، مشمول دریافت بخشی از جایزه ۵۰۰۰ دلاری به صورت توکن HT خواهند بود.

پیشنهاد میشود در انتخاب صرافی مورد نظرتان بسیار دقت کنید و Bybit و Kucoin را از لیست انتخابتان حذف کنید. کاربران ایرانی بسیاری به دلیل تحریمهای بینالمللی علیه ایران، نمیتوانند از صرافیهای معتبر خارجی استفاده کنند. به این معنا که روش معامله بر روی جفت ارز BNB/BTC مشابه با روش معامله بر روی BNB/USDT می باشد با این تفاوت که در یک جفت ارز قیمت گذاری BNB براساس ارز BTC و در یک جفت ارز بر اساس USDT داده می شود.

در حال حاضر کارمزد و یا همان فی (Fee) معاملات در صرافی کوینکس ۰٫۱۲% (دوازده صدم درصد) از حجم صرافی coinex معاملات است. ViaWallet از بیش از 30 توکن و بیش از یک میلیون توکن مبتنی بر بلاک چین BTC و ETH پشتیبانی میکند. یعنی به جای اینکه از شما ۱ سنت بابت هر ۱۰ دلار کم کند، این ۱ سنت را از ارز CET کم میکند.در کل کوینکس جزء صرافی هایی است که فی و کارمزد کمتری از تریدرها و معامله گران دریافت میکند. در صورتی که این رمز ارز را خریداری کنید و در کیف پولتان نگهداری کنید فی صرافی کوینکس از ۵۰% کمتر میشود و فی صرافی را از همین ارز CET برداشت میکند. اما صرافی کوینکس تاکنون ایرانیان را تحریم نکرده است؛ از این رو کاربران ایرانی زیادی از این صرافی استفاده میکنند. دیگر رقبای آن در این بورس، صرافی های Binance ، Bit-Z و KuCoin هستند.

بخوانید:  Homemade Multani Mitti Hair Mask Recipes You Must Try

صرافی کوینکس و صرافی بایننس هر دو فعالیت خود را از سال 2017 شروع کردند که البته در کار مربوط به ارزهای دیجیتال نیز بسیار موفق بوده اند. این سرویس برای ترویج و کمک به پروژههای بلاک چین که متخصصان صرافی معتقدند پروژههای قابل اعتماد و با کیفیت بالایی هستند، ایجاد شده است. اول اینکه: وقتی این مراحل را سپری کردید، گوگل عبارت (Com) را به همراه نشانی صندوق پستی موجود در اطلاعات احراز هویتی شما نمایش خواهد داد. اگر در قسمت خرید، تب Market را انتخاب نمایید، شما تنها باید حجم تتری که می خواهید با آن خرید انجام دهید، وارد کنید و به محض انتخاب گزینه خرید، سفارش شما با اولین قیمت موجود انجام می شود.

این اشکال از طرف خود صرافی کوینکس نیست و اعلام هم کردن. به اطلاع میرسانیم که این مشکل از طرف کوینکس نیست و هیچ محدودیتی برای آی پی کشور ایران از طرف کوینکس وجود ندارد. دقت کنید که این بخش میتواند مهمترین بخش از ارزیابی ما باشد. تیم اصلی صرافی کوینکس از شرکت های معتبر اینترنتی و تأمین مالی در جهان بوده و از جمله متخصصان ارز دیجیتال هستند که دارای تجربه موثر در تحقیق و توسعه، کاربرد جهانی و خدمات بازار کریپتوکارنسی می باشند. صرافی کوینکس CoinEx از بهترین های جهان ، صرافی کوینکس یا CoinEx Exchange که در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی افتتاح شد یک تامین کننده جهانی خدمات صرافی ارز دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ می باشد. هر چند که مشخص نیست چه تعداد کاربر ایرانی در کوینکس فعالیت میکنند؛ اما با توجه به آمار وبسایت الکسا، این صرافی در ایران رتبه ۸۴ پربازدیدترین وبسایتها را به خود اختصاص داده است و این طور به نظر میرسد که بخش بزرگی از کاربران این صرافی ساکن ایران هستند.

بخوانید:  همه حقایق و روش های کاشت ناخن! مزایا، معایب و فواید کاشت ناخن