لیست قیمت دستگاه بخور و رطوبت ساز، ۲۱ آبان ترب

با کمک این دستگاه می توان تمامی باکتری ها را حذف کرد؛ چون باکتری ها به واسطه تبخیر آب از بین می روند. انتخاب مدل دستگاه کاملا به شرایط محیط و نیاز شما بستگی دارد. دستگاه بخور در دو مدل رومیزی و ایستاده تولید و asilbekharid عرضه می شود. مدل رومیزی قابلیت حمل آسان دارد و می تواند در مکان های مختلف همچون سفر همراهتان باشد، اما مدل ایستاده بیشتر برای فضاهای بزرگ مناسب است. دستگاه بخور گرم سبب کاهش آلرژی ها و آلاینده های هوا می شود که این نیز به نوبه خود به کاهش حملات آلرژی و آسم و نیز کنترل تنفس کمک می کند.

در نتیجه دمای اتاق پایین می آید و افراد راحت تر نفس می کشند. دستگاه بخور اولتراسونیک یکی از انواع دستگاه های بخور گرم است که می تواند با کمک امواج فراصوت کار کند. در این نوع دستگاه بخور، امواج فراصوت می توانند باعث افزایش دما شوند و بخار تولید کنند. دستگاه بخور سرد بخاری هم دما با اتاق را در محیط پخش می کند.

دستگاه بخور گرم سامان مدل 1100 با ظرفیت مخزن 4 لیتر

مرطوب شدن هوای خانه باعث خواهد شد که گرفتگی بینی، سرفه های خشک، عفونت های تنفسی و … به میزان چشمگیری کاهش پیدا کنند. دستگاه های بخور گرم، علاوه بر مرطوب کردن فضای خانه و اتاق می توانند باعث خوشبو شدن و ضدعفونی کردن فضای مورد نظر نیز شوند. اگر شما اطلاعاتی در مورد این دستگاه های کاربردی ندارید، با درمان مدیکال فروشگاه خرید و فروش تجهیزات پزشکی همراه شوید تا شما را در خرید دستگاه بخور گرم راهنمایی نماییم.

  • اما در مدت زمان کوتاهی به جوش می آید و حجم بخار مناسبی تولید می کند.
  • عوامل زیادی مانند تغییر فصل، استفاده از وسایل گرمایشی، سرمایشی و …
  • این نوع دستگاه بخور به علت استفاده از دمای بالا برای سلامتی مناسب تر است زیرا باعث از بین بردن باکتری و کپک می شود و آن را به هوا منتقل نمی کند.
  • اما نوع بخار تولید شده در این دو دستگاه متفاوت است همچنین که عملکرد جداگانه ای برای تولید بخار دارند.
بخوانید:  مرکز خرید تصفیه آب خانگی کجاست؟
هر دو دستگاه رطوبت ساز سرد و گرم، گزینه‌های خوبی برای افزایش رطوبت و کاهش خشکی هوا هستند. اگر در خانه کودک یا حیوان خانگی دارید، استفاده از بخور سرد، انتخاب مناسب‌تری است. دستگاه‌های بخور سرد در رطوبت رسانی به هوا به اندازه دستگاه‌های بخور گرم مؤثر هستند. تنها نکته‌ای که نسبت به دستگاه بخور سرد مطرح می‌شود، پخش شدن ذرات و قطره‌های آب در فضای خانه است. به همین دلیل این قطره‌ها قادر به فراهم کردن زمینه لازم جهت رشد و گسترش باکتری‌ها و قارچ‌ها خواهد شد. با توجه به این موضوع شستشو و تمیز کردن محفظه بخور سرد، از بروز این مشکل پیشگیری خواهد کرد.

در مکان هایی با آب و هوای خشک و یا در فصول سرد که رطوبت هوا کاهش می یابد، خشکی هوا مشکلات متعددی را به وجود می آورد. دستگاه بخور سرد ممکن است به کاهش سرفه و احتقان ناشی از سرماخوردگی کمک کنند. برخی تحقیقات نشان داده اند که دستگاه های بخور گرم به علائم سرماخوردگی کمک زیادی نمی کنند. این دستگاه بهترین دستگاه بخور گرم خانگی است، دستگاه بخور گرم LB50 داری بدنه پلاستیکی و سفید می‌باشد. مخزن با ظرفیت نگهداری ۵ لیتر آب، امکان تنظیم رطوبت، شست‌وشوی راحت، فیلتر ضد رسوب و سیستم خاموشی خودکار همه و همه از ویژگی‌های این دستگاه بخور گرم کم نقص است.

معمولاً بخورها مخزنی مخصوص برای محلول‌های ضدعفونی‌کننده دارند که آن را در هوا پخش می‌کند ازجملهٔ این محلول‌های قابل استفاده، می‌توان به اکالیپتوس اشاره کرد. هنگام خرید دستگاه بخور به فضای مورد نظر خود توجه داشته باشید. دستگاه‌های بخور در سایزها و ابعاد مختلفی طراحی و تولید می‌شوند.

بخوانید:  ریمل 8 دلاری مورد علاقه من | The Teacher Diva: یک وبلاگ مد دالاس که شامل زیبایی و سبک زندگی است

کاربرد های دستگاه بخور گرم

این دستگاه بهترین دستگاه بخور سرد بازار است، این قابلیت فیلتر کردن موی حیوانات، بو، آلودگی و گرد و غبار را دارد. البته گرد و غبار هیچ ضرری نداشته و در صورت استفاده از آب مقطر می توان از پخش آن ها جلوگیری کرد. دستگاه‌های بخور سرد کم صدا تر از نوع گرم هستند و مصرف انرژی برق در آن‌ها کمتر است و از آنجایی که بخار آن‌ها سرد است، خطر سوختگی (به‌ویژه برای خردسالان) ایجاد نمی‌کنند. با استفاده از دستگاه‌های بخور می‌توانید مدت زمان بهبودی و دوره نقاهت بیماری خود را کاهش دهید. بخور سرد در این شرایط، گزینه مناسب‌تری نسبت به بخور گرم است.

دستگاه بخور سرد وکتو مدل HQ-JS450S-2

با تمیز کردن مخزن دستگاه رطوبت ساز از تجمع املاح و رشد باکتری، میکروب و کپک جلوگیری می‌شود. اگر از هوای خشک و نامناسب محیط خود خسته شده اید و به دنبال اعتدال محیط خود هستید ، خرید دستگاه بخور می تواند اقدام بسیار مناسبی برای حل این مشکل باشد. دستگاه های بخور با وجود کارایی مناسب خود توانسته اند محبوبیت بسیاری در بین مصرف کنندگان پیدا کنند.

بر اساس مطالعات انجام شده، سطح رطوبت داخل اتاق باید بین ۳۰ الی ۵۰ درصد باشد. از آنجایی که هیچ فنی وجود ندارد، مدل‌های اولتراسونیک معمولاً بدون صداتر هستند. چه بخواهیم و چه نخواهیم امروز اپل یکی از بهترین و معتبرترین گوشی های دنیا را طرحی و تولید می کند. امکان افزودن مواد ضدعفونی کننده گیاهی و خوشبوکننده به بسیاری از آنها وجود دارد.

بخوانید:  ترید کوکوین آموزش ترید در صرافی کوکوین و انواع سفارشات خدمات ارزی Pay98
لیست قیمت دستگاه بخور و رطوبت ساز، ۲۱ آبان ترب