فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

وی سعی می‌کند که با روایت یک داستان خشن و ترسناک، با تعدادی از فلسفه‌ها و سیاست‌های حاکم در زمان خود، مقابله کند. نتایج این تلاش‌ها، قرار گرفتن این کتاب در لیست پرفروش ترین کتاب های ۲۰۲۱ است. اگر علاقمند به خواندن رمان هستید، حتما تابحال رمان معروف ویکتور هوگو را خوانده اید. کمتر کسی را خواهید یافت که داستان بینوایان را نشنیده باشد و این رمان به رکورد 100 میلیون فروش رسیده است. این رمان یکی از معروفترین و دراماتیک ترین داستان های دنیا را دارد.

رتبه نهم: شیر، کمد و جادوگر، ۸۵ میلیون نسخه

تولستوی اینبار نیز یکی دیگر از آثار فاخر خود را منتشر کرده است و رمانی ماندگار برجای گذاشته است. این کتاب به بررسی زندگی بیش از 580 نفر از شخصیت های تاریخ را بررسی می کند. رمان با ماجرای یک مهمانی اشرافی آغاز می شود اما در حاشیه مهمانی، زمزمه هایی در مورد جنگ می شود. افراد درباره شخصیتی بنام ناپلئون صحبت می کنند که آرامش اروپا را بهم ریخته و در صدد کشور گشایی است.

اورول در این کتاب، بدی و خط قرمزها را به بدترین شکل ممکن توصیف می‌کند و یکی از دلایلی که باعث خوف و نگرانی مخاطب می‌گردد همین است. پس از اتمام کتاب و فراگیری نکاتی که جورج اورول سعی در بیان آن کرده است، متوجه خواهید شد که چرا این اثر هنوز، جزو پرفروش ترین کتاب های ۲۰۲۱ است. کتاب چهار باد، داستان خانواده مارتیلنی و به خصوص السا، مادر خانواده را روایت می‌کند که در شرایط بد اقتصادی با کار در مزرعه در سال‌های خشک‌سالی زندگی خود را سپری می‌کنند. السا که دل به محیط زندگی و خانواده خود بسته است، پس از جدایی همسر از خانواده، سعی در مدیریت بچه‌ها و وضعیت مالی دارد. به همین دلیل السا با مشکلات و چالش‌هایی روبرو می‌شود که خواننده را در داستان غرق می‌کند. هر چند السا برای دستیابی به آرزوهای خود راه سختی را در پیش دارد، کریستین هانا با خلق اثری جذاب توانسته چهار باد را جزو پرفروش ترین کتاب های ۲۰۲۱ کند.

بخوانید:  سفر احتمالی وزیر بازرگانی آمریکا به چین سنگ محک صداقت واشنگتن است

در این کتاب ، هیتلر علاوه بر زندگی خود ، سیاست فکری و اندیشه های سیاسی خود را نشان می دهد و در واقع آنچه می خواهد با جهان انجام دهد. پس از ظهور حزب ناسیونال سوسیالیست در آلمان و تشکیل رایش سوم ، کتاب او در هر مناسبت و مناسبت به عنوان کتاب مقدس بین مردم توزیع شد. مقدمه ای بر کتاب “سه دقیقه در رستاخیز” ، “خاطرات مدافع حرم” که برای چند لحظه بر اثر جراحی جان باخته و با ورود به این دنیا به زندگی باز می گردد ، اگرچه چندین چیز را می بیند که انجام آنها برای ما دشوار است. بفهمد ، و او اکنون تصاویری را که در کتاب سه دقیقه قیامت دیده است بازگو کرده است. دختر خودت باش برای زنانی نوشته شده است که می خواهند زندگی خود را تغییر دهند و عزت نفس خود را افزایش دهند. کسانی که می خواهند شایسته احترام و عشق باشند باید این کتاب ارزشمند را بخوانند.

سرانجام آنها تصمیم گرفتند تمام شب را کشیش بدهند تا ببینند کار چه کسی http://www.faraketab.ir/ است. آنها تا نیمه های شب بیدار ماندند اما به خوابی عمیق رفتند و صبح با صدای زنگ کلیسا از خواب بیدار شدند. بالاخره سباستین از خواب بیدار شد اما پس از ورود به سالن اصلی ساختمان، بادی شدید وزید و شمع را خاموش کرد. همانگونه که افراط در خوشی جنگجو را سست و نالایق بار می آورد، افراط در عشق کنجکاوانه نیز کتاب را در برابر بیماری های کشنده آسیب پذیر می کند. دانش مثل سکه نیست که حتی در معاملات شرم آور هم دست نخورده و سالم می ماند.

بخوانید:  مقاله اظهارنامه مالیاتی 1400 اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی | تکس مپ

این داستان مصور درباره مردانی است که بدنبال هیولایی بزرگ در دریا هستند اما چیزهای عجیب دیگری را کشف می کنند. در کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریا پروفسور آروناکس و ندلند که از شکارچیان نهنگ هستند، سوار بر یک کشتی تحقیقاتی وارد بستر دریا می شوند. آنها پس از حادثه کشتی وارد زیردریایی می شود و پس از آن در اعماق دریا موجودات عجیبی را می بینند که حتی در قصه ها هم نظیر آنها را نشنیده بودند.

رمان شازده کوچولو پس از پیروزی متحدین و آزادی فرانسه منتشر شد. داستان این کتاب روایتگر سفرهای شاهزاده جوانی به سیارات مختلفی از جمله زمین است. اگزوپری در معروف‌ترین نوشته خود به مفاهیم عمیقی چون تنهایی، دوستی، عشق و فقدان می‌پردازد. علی‌رغم ظاهر کودکانه این کتاب، می‌توان آن را نگاهی پخته، حساب‌شده و بزرگسالانه به زندگی و طبیعت بشریت دانست. این اثر تاکنون به 361 زبان مختلف ترجمه شده و منبع برداشت آثار سینمایی، نمایشی، تلویزیونی و صوتی متعددی قرار گرفته است. رسیدیم به یکی از پرفروش ترین کتاب های جهان یعنی هری پاتر Harry Potterبا فروش 250 میلیون نسخه.

  • پس از شکست فرانسه و اشغال آن به وسیله نازی‌ها، او و دوستانش به آمریکای شمالی گریختند.
  • سالینجر» (J.D. Salinger)، در سال ۱۹۵۱ نوشته شده و به سرخوردگی‌های دوران نوجوانی می‌پردازد.
  • کتاب تخت‌خوابت را مرتب کن یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز در سال 2017 و یکی از پرفروش ترین کتابهای ایران در سال 1399 بود.
  • او که در دوران جوانی به ایران سفر کرده است، تحت تاثیر عرفان شرقی و مناسک سنتی ایرانی قرار گرفته و پس از سالها توانست کیمیاگر را بوجود بیاورد.
  • در سال ۵۶ این فروشگاه با تغیر نام از فروشگاه امیر به فروشگاه ققنوس کار خود را ادامه داد و گسترده‌تر…
بخوانید:  لیست قیمت اسپیکر مکسیدر Maxeeder ۱۴ اسفند ایمالز | bandiran1
مطالعه ی آثار اولیه ی «اورول»، برای درک دو اثر برجسته ی او «مزرعه حیوانات» و «1984» ضروری است. در صورت استفاده از محتوای وب‌سایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. در بخش هایی از کتاب 5 روش کاربردی و عملیاتی را برای از بین بردن عادات بد بیان می‌کند. داستان از این قرار است که به دعوت یک شخص ناشناخته 10 شخص که شامل 3 زن و 7 مرد است، بهجزیره سلجر دعوت می شوند تا تعطیلات خود را در آنجا بگذرانند. در ژانر جناییوهیجان انگیزاست که در کشورانگلستان برای اولین بار منتشر شد. این کتاب یکی از کتاب هایی است که با هربارخواندن یک نکته ی متفاوت برداشت میکنید یعنی با هر دیدگاهی که هر بخش از این کتاب را مطالعه کنید یک برداشت متفاوت خواهید داشت.

کتاب جزء از کل در سال 2008 منتشر شد و به یکی از موفق ترین رمان ها در ادبیات استرالیا تبدیل شد. البته موفقیت این رمان به استرالیا ختم نشد و در مدت کوتاهی به یکی از پرفروش ترین آثار نیویورک تایمز و آمازون تبدیل شد. این کتاب پرفروش ترین کتاب جهان است که شما را بیدار می کند تا توانایی های خود را کشف کنید ، نه اینکه خودتان را نابود کنید و به بهترین خود در زندگی تبدیل شوید.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حائز رتبه سوم «پرفروش‌ترین ناشر نمایشگاه مجازی کتاب» شد