آموزش طراحی بنر تبلیغاتی سایت با فتوشاپ آراد برندینگ راهی به سوی ثروت با تجارت و صادرات

بسیاری اعتقاد داشتند که تبلیغات بنر متحرک به دلیل جذابیت ، عملکرد به مراتب بهتری نسبت به تبلیغات بنر استاتیک سنتی دارند. حال از پنل لایه ها، یک لایۀ Gradient بسازید و رنگ قلم آن را سیاه انتخاب کنید و تنظیمات زیر را بر روی آن اعمال کنید. اطراف این قاب یک مستطیل دیگر ترسیم کنید و آن را روی ضخامت ( ext) تنظیم کنید و رنگش را نیز ( ext) ست کنید، برای این مستطیل از fill color استفاده نکیند. سپس این مستطیل و آن تصویر و قاب آن را به کمک دستور ( ext) با یکدیگر Group کنید. اولین تصویری را که می خواهید در این کادر نشان داده شود Import کنید و آن را بر روی این مستطیل قرار دهید. این تصویر را همانطور که پیشتر آموختید Rasterize کنید.

آموزش طراحی بنر تبلیغاتی سایت با فتوشاپ آراد برندینگ راهی به سوی ثروت با تجارت و صادرات

برای چاپ نهایی، توصیه می‌کنیم یک فایل PDF آماده چاپ انتخاب کنید.در پایان باید گفت جهت آموزش ساخت و طراحي بنر می‌توان از این برنامه به خوبی استفاده کرد.پس فرصت را از دست ندهید. آنچه در این بنرهای تبلیغاتی حائز اهمیت است، اینست که در نگاه اول دل مخاطبان را می دزدند و باعث می شوند تا توجهشان به موضوع جلب شود. شاید شما کسب و کار یا محصولی هم نداشته باشید، اما مانند خیلی های دیگر در شبکه های اجتماعی فعال باشید. برای همین پایۀ این آموزش را طوری قرار می دهیم که برای همۀ افراد مفید باشد. هم برای کسانی که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند و می خواهند بهتر خودشان را عرضه کنند و هم برای کسانی که می خواهند برای کسب و کارشان بنر تبلیغاتی طراحی کنند. به کمک ابزار متنی با کلید میانبر «T»، در سه لایه مختلف، متن های مربوط به تبلیغ را با فونتی مناسب می نویسیم.

بخوانید:  لیست قیمت سایبان برقی ۲۳ آبان ۱۴۰۱ سایه بان کنترلی

ست کنید، برای این مستطیل از fill color استفاده نکیند.

البته، می‌توانید فایل‌ها را از رایانه خود نیز بارگذاری کنید. اگر مطمئن نیستید از چه تصاویری استفاده کنید، می‌توانید تصاویر عالی را جستجو کنید. در این آموزش ساخت و طراحي بنر ما بر این باوریم که اصول را نباید هرگز زیرپا گذاشت.

برنامه پرزی چیست و چه کاربردی دارد؟ – آموزش ساخت اسلاید با Prezi

به طور طبیعی ، افراد بیشتر بر روی آنچه در داخل قاب ها است ،تمرکز می کنند. به همین دلیل شما مجبور هستید در موارد لزوم مخصوصاً در آگهی هایی با زمینه سفید از قاب ها استفاده کنید. شما باید به اضافه کردن یک پیکسل قرمز ، خاکستری یا زرد به قاب آگهی های تبلیغاتی توجه کنید .

جستجو در سایت

به‌طور مثال ابعاد استوری های اینستاگرام ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است. همچنین برای فضای مجازی باید ابعاد برحسب پیکسل و مود رنگ روی RGB باشد. برای معرفی بهتر و یا به عبارتی تبلیغات مؤثرتر کانال خود در کانال‌های دیگر،شما نیازمند بنر های تبلیغاتی هستید.

اندازه گیری اکسیژن خون با گوشی بدون دستگاه در اندروید و آیفون

سپس روی لایۀ مربوطه راست کلیک کنید و گزینۀ Rasterize layer را انتخاب کنید و متعاقب آن با کلید ترکیبی ( ext) تصویر را اشباع کنید. بعد از کلیک روی دکمه دانلود زیر، در صفحه باز شده روی ویدیو کلیک راست کنید و Save Video as را کلیک کرده و ویدیو را دانلود نمایید. برای ادامه طراحی این بنر ولنتاین هر دو لایه رو به اسمارت آبجکت تبدیل می‌کنیم و مشابه ویدیو با کنترل تی در جای مناسب قرار می‌دیم. برای شروع یک شیپ مربعی طراحی می‌کنیم و با دکمه‌های کنترل تی مشابه ویدیو، اونو دفرمه بهترین شرکت گرافیک می‌کنیم.

بخوانید:  قفسه کتاب چوبی و فلزی و کتابخانه ساده مدل ایستاده همراه قیمت و خرید- زد دیزاین
این کار را می‌توانید با جملاتی همچون “اینجا را کلیک کنید”، “بیشتر بدانید”، “همین حالا ببیند” ، یا “ثبت نام کنید” انجام دهید. با افزودن یک مستطیل با یک رنگ متمایز و همچنین افزودن آبجکت‌های متفاوت می‌توانید این کار را انجام دهید. برای جابجایی فایل‌ها به سند اصلی، می‌توانید از سربرگ ادیت، Free Transform را انتخاب نموده و با Drag & Drop کار را خاتمه دهید. بنر گیف ها در تلفن‌های هوشمند نیز به خوبی کار می‌کنند. ۹- یک فریم دیگر از انیمشن را ساخته و این بار متن را تا جایی پایین بیاورید که همه آن قابل مشاهده باشد.

در یک لایه جدید، از ابزار Polygonal Lasso برای رسم یک مثلث استفاده کنید. لایه را کپی کنید و به سمت دیگر روبان بروید، لایه ها را در صورت لزوم تنظیم کنید. در مرحله بعدی ما سایه های قطره ای را ایجاد خواهیم کرد، اگرچه شما می توانید این کار را هر زمان که قطعه های روبان میانی و کناری ساخته شوید، انجام دهید. تقریباً تمام شد در آخر، 3 لایه تنظیمات را در بالای همه لایه ها اضافه کنید.

  • ابعاد آن را با توجه به اینکه برای چه هدفی طراحی می‌کنید مشخص کنید.
  • ۱۲- تصویر را از طریق گزینه Save for Web در منوی File ذخیره کنید.
  • با استفاده از ابزار مستطیل یا Rectangle Tool که از طریق کلید میانبر U نیز قابل دسترس است، یک مستطیل به دور متن دعوت به عملمان می‌کشیم.