لیست قیمت اسپیکر مکسیدر Maxeeder ۱۴ اسفند ایمالز | bandiran1

توجه کنید که این کاربرد در برخی از مدل های اسپیکر مکسیدر وجود دارد. در خصوص بعضی از آهنگ‌ها و شعرها گاهی اوقات نیاز داریم با صدایی بلند آن ملودی را وارد رگ های بدنمان کنیم و به جان بکشیم. ما قصد داریم در این مطلب باند مکسیدر و اسپیکر مکسیدر را معرفی کنیم.

پیش از ورود به برسی باند مکسیدر لازم است با همدیگر در ارتباط با برند مکسیدر سخن بگوییم‌. ما به این پرسشِ شما پاسخ خواهیم داد که مکسیدر ساخت کدام کشور است! در واقع به تمامی مواردی که امکان دارد ذهنِ مخاطبان ما را به خود مشغول تفاوت میکرولب و مکسیدر کند، پاسخ داده‌ایم.

لیست قیمت اسپیکر مکسیدر Maxeeder ۱۴ اسفند ایمالز | bandiran1 طراحی و مهندسی محصولات این شرکت در انگلستان انجام می‌شود و تولید و مونتاژ آن زیر نظر کارشناسان Maxeeder در ایران صورت می‌گیرد. کلیه استانداردهایی که در لندن اجرا می‌شود در کارخانه‌های آسیایی هم رعایت می‌گردد و همه قطعات به صورت جداگانه بر اساس استانداردهای آزمایشگاه لندن تست می‌شوند. باند و اسپیکر مکسیدر بزرگ برای تمامی فضاها و همه مناسبت‌ها چندان مناسب نیست! چنانچه که شما می‌خواهید این محصول را برای خانه‌ی خود تهیه کنید، نمونه‌های متوسط و ابعاد مناسب را انتخاب بنمایید. این محصولات به گوش شما آسیب نخواهد رساند و از دیگران هم سلبِ آرامش نمی‌کند.

  • موجود در بازار می پردازیم تا با ساختار و قابلیت های این پخش کننده خانگی بی نظیر آشنا شوید.
  • باندها و اسپیکرها در برندهای مختلف با ویژگی‌های متنوع به تولید می‌رسند.
  • خوشبختانه کیفیت باند خانگی maxeeder مناسب است و نظرات در مورد باند مکسیدر مهر تاییدی بر با کیفیت بودن محصولات این برند است.
  • برای مشاهده بیشتر محصولات می توانید از اسپیکر خانگی میکرولب شروع کنید تا اطلاعت بیشتری برای مقایسه محصولات باهم داشته باشید.
بخوانید:  روتین آرایش من اخیرا - وبلاگ چیزهای کوچک

پخش کننده خانگی صوتی مکسیدر دارای پورت USB برای اتصال فلش و پورت کارت حافظه‌ی SD است. اسپیکرهای مکسیدر به صورت اسمارت طراحی شدند و این به این معنی است که خرید آن یک خرید کاملا هوشمندانه است. سیستم باند این اسپیکر به گونه‌ای طراحی شده تا شما در فضاهای باز و فضا های بسته به یک اندازه به کیفیت عالی صدا دسترسی داشته باشید و از موسیقی خود در مجالس و مهمانی‌ها نهایت استفاده را ببرید. در مدل های قابل حمل و شارژی در اندازه های مختلف تولید شده اند تا به راحتی جابجا شده و در امکان استفاده آن در هر جایی ممکن شود.

اسپیکر و باند مکسیدر مدل CN 102

به درگاه‌های ارتباطی متنوعی مانند پورت USB، AUX و پورت SD مجهز است. همچنین این اسپیکر دارای ورودی کواکسیال با قابلیت میکس صدا، ورودی میکروفون با قابلیت اکو و یک عدد ریموت کنترل حرفه ای جهت مدیریت از راه دور عملیات اسپیکر می باشد. این اسپیکر مجهز به رقص نور LED با تغییر رنگ LED به سبز، ابی و زرد بسیار زیبا می باشد که جلوه ی فوق العاده زیبایی به این اسپیکر بخشیده است.

اسپیکر و باند مکسیدر مدل CN 103