آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزش از 0 تا 100 ویژه بازار کار و کسب درآمد | آموزشگاه آپادانا تبریز

افراد در طول روز برای انجام کارهای روتین خود از دستگاه هایی مانند تلویزیون، موبایل ، یخچال ، ماشین ظرفشویی و …، استفاده می کنند. فرمان ها از بردها صادر می شوند و با توسعه و پیشرفت فناوری روز به روز پیچیده تر از گذشته می گردند. پشتیبانی آموزشی بصورت نامحدود است و پس از پایان دوره ارتباط آموزشگاه با کارآموز قطع نخواهد شد و کارآموزان می توانند با استاد دوره و مشاوران آموزشگاه برای دریافت پاسخ سوالات خود در ارتباط باشند. این دستگاه اساسی ترین وسیله برای تعمیرکاران از جمله تعمیرکاران برد و موبایل و مهندسان الکترونیک میباشد.و به دو نوع عقربه‌ای و دیجیتال میباشد. در قسمت برد های صنعتی برد های الکترونیکی ups ، برد های کنترل دیزل ژنراتورها ، برد آسانسور ، برد الکترونیکی استابلایزر و …. نکته حائز اهمیت این است که در آکادمی ویراد ، آموزش صرفا جنبه تئوری نداشته بلکه با ارائه کلیات و پیش زمینه ها در رشته الکترونیک ، در مرحله بعد با کارآموزان بصورت عملی تمرین خواهد شد که بخش اعظم آموزش مربوط به همین بخش است.

چرا باید در دوره های آموزش رایگان تعمیر برد شرکت کنید؟

معمولا ما یک برد رابط کاربر داریم اما در بعضی لوازم تعدادی برد رابط کاربر بکار رفته است. تمامی کارآموزان که از راه دوره آمده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه معرفی می شوند. آموزش تعمیر کامپیوتر ماشین شامل آموزش تعمیر ایسیو ماشینهای تولید داخل، آموزش تعمیر ماشینهای وارداتی، آموزش تعمیر ماشینهای سنگین، آموزش تعمیر ماشینهای راه سازی و آموزش تعمیر کیلومتر خودرو از دوره های عالی در مرکز کامتک است.

بخوانید:  کلاهک دودکش قیمت خرید انواع کلاهک دودکش شرکت صنعتی رحمتی

آموزش آنلاین تعمیرات برد لوازم خانگی

دوره های مقدماتی تا پیشرفته بدون نیاز به پیش زمینه ، استفاده از کارگاه های عملی ، استفاده از اساتید باتجربه و … سبب اعطای عنوان بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در زمینه های برق ، الکترونیک و تعمیرات به این موسسه توسط کارآموزان شده است. با توجه به تخصصی بودن تعمیرات این قطعه، بازار کار تعمیرکاران برد الکترونیکی را می توان بسیار داغ و پر رونق تصور کرد. گسترش تکنولوژی در سال های آینده، خبر از ثبات این حرفه و آینده روشن آن می دهد و افراد می توانند با انتخاب این شغل نه تنها اکنون، بلکه در سال های آینده نیز از درآمد بالایی که در این کار وجود دارد بهره مند گردند. وقتی صحبت از بردهای مدار چاپی (PCB) می شود، چند کار وجود دارد که می توانید برای تعمیر آن ها انجام دهید. می توانید دوره رایگان تعمیر برد را بگذرانید که مهارت ها و دانش لازم برای رفع مشکلات جزئی را به شما می دهد. اما قبل از انجام این کار، در اینجا چند نکته در مورد چگونگی رفع مشکلات رایج PCB ها وجود دارد.

  • از آنجایی که تعمیر برد کاری حساس و تخصصی است دستمزد تعمیرکاران برد بالا می‌باشد این موضوع درآمد این شغل را بسیار بالا برده است.
  • چون این حرفه نه برای بینایی، نه برای دستگاه‌های داخلی و نه برای دست‌ها هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه.
  • که همه این قطعات دستور کار خود را از مرکز فرماندهی یا مغز برد که همان میکروکنترلرها است می گیرند.
  • درآمد تغییر بردهای الکترونیکی با توجه به زمینه کاری شما و همچنین میزان تسلط شما بر شغل تعمیرات در زمینه مورد نظرتان می باشد.
بخوانید:  کاربردهای جالب دریچه بازدید داکت اسپلیت در سیستم تهویه ساختمان

مهندس نابغه بهت توصیه میکنه اگه میخوای تعمیر برد الکترونیکی رو شروع کنی، انتخاب اولت کلاس‌های حضوری باشه. شرکت های بزرگی در کشور وجود دارند که  افرادی که در حوزه بردهای الکترونیکی فعالیت می کنند را استخدام نموده و به طور کلی استقبال زیادی از افراد دارای مهارت در بردهای الکترونیکی می گردد. یکی از شغل هایی که بسیار با این رشته مرتبط است، شغل تعمیرات موبایل می باشد. اگر به این رشته فنی علاقه دارید میتوانید در دوره آموزش تعمیرات موبایل مجتمع فنی پایتخت ثبت نام کنید و صفر تا صد این رشته را یاد بگیرید.

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزش از 0 تا 100 ویژه بازار کار و کسب درآمد | آموزشگاه آپادانا تبریز

از خرابی های رایج در انواع بردهای مدار چاپی می توان به نیم سوز و یا سوختن کامل قطعات همانند ترانزیستور، خازن، مقاومت و غیره، قطع شدن لحیم بخش های مختلف برد، قطع اتصال بین سیم های برد و یا سوختن کل برد اشاره کرد. ✔️ طول دوره تعمیرات برد الکترونیک 60 ساعت میباشد که بیش از 80% این زمان به صورت آموزش و تمرین عملی میباشد. مرحله بعد ساخت برد الکترونیکی، شناسایی و استخراج اطلاعات در مورد هر قطعه است اما متاسفانه به دلیل تحریم بودن کشورمان و محدودیت واردات، ممکن است که خیلی از قطعات در بازار موجود نباشند. راهکاری که وجود دارد این است که دامنه تحقیقات خود را گسترش داده و شبیه‌ترین قطعه موجود در بازار را که با نصب آن، عملکرد برد جدید نزدیک به عملکرد برد اصلی باشد، پیدا و تهیه کنیم. ما در مجموعه ویراد کار آموزان را به مرحله ای از توانایی می رسانیم که در پایان دوره تعمیر برد بتوانند مهارت عیب یابی و تعمیر منبع تغذیه سوئیچینگ را کسب کنند و به تنهایی قادر به رفع مشکل باشند.

بخوانید:  بهترین لپ تاپ از 10 ، 15 ، 20 ، 25 تا 30 میلیون فروردین 1402 راهنمای خرید لپ تاپ تک میز | behtarin-laptop