بهترین لپ تاپ از 10 ، 15 ، 20 ، 25 تا 30 میلیون فروردین 1402 راهنمای خرید لپ تاپ تک میز | behtarin-laptop

مدلهایی که کارت گرافیک مستقل ندارند، برای کارهای گرافیکی (مانند بازی کردن) از پردازنده گرافیکی قرار گرفته در کنار پردازنده اصلی، استفاده می‌کنند، به همین دلیل اهمیت CPU در این لپ تاپ‌ها بسیار زیاد است. مدلهای مجهز به کارت گرافیک هم برای استفاده از تمام توان لپ تاپ نیازمند به پردازنده قوی هستند. شما از لپ تاپ‌هایی که در بازۀ قیمتی 15 میلیون تومان قرار دارند نباید انتظار داشتن حافظۀ پر سرعت و کارت‌های گرافیکی قوی داشته باشید.

راهنمای خرید و مشاوره

این دو برند مخصوصا لپ تاپ های ایسر هم در بازار لپ تاپ ایران سهم بزرگی دارند اما عمده سهم فروش در دست لپ تاپ های ایسوس است. در ادامه بهترین لپ تاپ های گیمینگ بین 40 تا 50 میلیون تومان را می‌بینید. نوع و میزان فضای رم در لپ تاپ دانشجویی می تواند متفاوت باشد اما به طور کلی اگر بخواهید از حداقل شروع کنید باید 4 گیگابایت رم در نظر بگیرید. البته این مقدار رم برای یک لپ تاپ دانشجویی با کارایی معمولی مناسب است، اما اگر مشغول بازی و یا کارهای گرافیکی و طراحی هستید باید 8 تا 16 گیگابایت رم برای آن در نظر بگیرید. در این بازه قیمتی نیز ایسوس با مدل M7600QE-C بهترین انتخاب است.

البته هر کاربری بسته به نیاز های خود باید مدل لپ تاپ مورد نیاز خود را انتخاب کند که این کار با خواندن مقاله راهنمای خرید لپ تاپ ایسوسبسیار آسان بهترین لپ تاپ ایسوس تا ۳۰ میلیون تر می شود. در این بازه قیمتی اگر می‌خواهید یک لپ تاپ گرافیکی که از پس بازی‌های پرقدرت نیز برآید داشته باشید. آنگاه برند لنوو و مدل محبوب Legion 5 Pro-H از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. لپ تاپی که از یک صفحه نمایش با رفرش ریت 165 هرتز استفاده می‌کند. و در بخش سخت افزار نیز کاملا قدرتمند و سریع ظاهر می‌شود و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است.

  • اگر شما هم قصد خرید بهترین لپ تاپ تا قیمت 15 میلیون را دارید، برای آشنایی با مدل‌های متعدد ما را تا آخر این مقاله همراهی کنید.
  • از دیگر ویژگی های بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان می توان به دارا بودن حافظه رم RAM 4 گیگابایتی DDR4 و حافظه داخلی یک ترابایتی HDD و پردازنده گرافیکی اینتل MX110 اشاره کرد.
  • همان طور که اشاره شد، در لپ تاپ‌های حدود 15 میلیون تومانی، کارت‌های گرافیک چندان پر قدرت نیستند.
بخوانید:  مادربرد بررسی، خرید و قیمت مادربرد فروش ویژه مقداد آی تی

این محصول با بهره مندی از نمایشگر FHD و پشتیبانی از نزدیک به 50 درصد از گستره رنگ NTSC، گزینه‌ای اقتصادی برای افرادی است که با برنامه‌های طراحی و ادیت عکس و یا فیلم سر و کار دارند. در بین بهترین لپ تاپ های 15 میلیونی لپ تاپ ASUS X540MB انتخابی مناسب است. این محصول یکی از بهترین لپ تاپ های 15 میلیونی است و قیمت آن نیز در همین حدود است. این لپ تاپ برای استفاده روزانه، مهندسی اولیه، طراحی و گرافیک و برنامه نویسی انتخابی مناسب است.

فهرست بهترین لپ تاپ‌ها تا 15 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ از 10 ، 15 ، 20 ، 25 تا 30 میلیون فروردین 1402 راهنمای خرید لپ تاپ تک میز | behtarin-laptop