یک شنبه سریع سلام! – وبلاگ آرایش و زیبایی

سلام دوست نازنین من خیلی سعی کردم در سحر با جوجه ها از خواب بیدار شوم تا نوشتن را انجام دهم، اما بدنم از همکاری امتناع کرد و به جای آن فقط به خواب ادامه داد. روده بر شدن از خنده. من حدس می‌زنم که هفته‌ای طول، و هیجان‌انگیز با کار جدید و همه چیز بوده است.

فصل رقابتی رقص اکنون در جریان است، و این آ، هفته اولین مورد از چندین موردی است که می‌توانم مدیریت برنامه‌هایمان، راننده ،، بسته‌بندی تنقلات و ناهار، لباس‌ها، و آرایش مو و آرایش خود را انجام دهم. خیلی زیاد است، اما برای دختران بسیار سرگرم کننده است. من دوست دارم که با کانر و دوستان رقصش وقت بگذرانم. من می دانم که به زودی، آنها خودشان را به تمرین و اجرا خواهند رساند و آنقدرها به ما مادران نیاز نخواهند داشت. 🙂

به هر حال، این لباس زرد با پر برای یکی از کارهای روزمره آنها فوق العاده زیبا است. این یک رقص شیر است و آنها مانند جوجه های کوچک لباس پوشیده اند! با این حال، پرها در همه جا به پایان می رسند.

امیدوارم همه چیز با شما خوب پیش برود. آ، هفته فوق العاده ای داشته باشید و به من اطلاع دهید که در انتهای صفحه کلید شما چه اتفاقی می افتد. من دوست دارم بشنوم که شما در حال انجام چه کاری هستید!

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/a-quick-sa،ay-،o/

بخوانید:  آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با