کلاه درخت کریسمس با الهام از DIY

چگونه کلاه درخت کریسمس خود را بسازیم

صنایع دستی کریسمس ممکن است مورد علاقه من باشد، زیرا اردو و هوس محوری هستند. کلاه درخت کریسمس DIY من ممکن کاردستی مورد علاقه من در سال باشید

ساختن این کلاه درخت کریسمس با الهام از تورهای قدیمی بسیار آسان بود – و بهترین بخش در مورد آن این است که تعداد زیادی وجود دارد. ناهمسان راه های ساخت آن در حالی که من مال خود را با چرخ خیاطی ساختم تا رفل های توری درست کنم، کورتنی مال او را کاملاً با ،ب حرارتی درست کرد و به همان اندازه زیبا بود (ویدئویی را که با کورتنی درست کردم را می تو،د در اینجا ببینید). هر دو کلاه درخت کریسمس DIY ما مستقیماً از هنر اصلی Designed By Shea الهام گرفته شده است.

من با خوشحالی برای سال آینده یک آموزش گام به گام خواهم ساخت، اما قبل از سفر وقتم تمام شد. با این حال، من به شما توضیح می دهم که چگونه یکی از خودتان را بسازید!

وسایلت را جمع کن

برای این پروژه از موارد زیر استفاده کردم:

پایه را درست کنید

یک شکل م،وطی از نمد ایجاد کنید. متناوبا، اگر از خیاطی صرف نظر می کنید و فقط از تفنگ ،ب حرارتی استفاده می کنید، می تو،د از کلاه مهم، به ،وان پایه خود استفاده کنید. من فقط به این چشم نگاه کردم تا ببینم چقدر بزرگ می خواهم. نکته: ابتدا آن را با کاغذ برش دهید – و سپس از آن به ،وان الگوی خود استفاده کنید! به یاد داشته باشید که قرار است برای ایجاد یک کلاه درخت کریسمس، آن را با روف،، زیور آلات یا گل پوشانده شود، بنابراین حجم اضافی را در نظر داشته باشید.

رافل درست کن

من از توری روی یک قرقره برای رفل ها استفاده کردم، زیرا قبلاً خیلی کوچک بریده شده است اما طول زیادی دارد. من آن را یکبار تا کردم، روی ،مت تا شده ،باندم و فقط با کشیدن یکی از نخ ها و جمع ، آن با دست، رفل ها را به روش قدیمی درست کردم. آیا نمی خواهید از طریق تلاش؟ برای کلاه درخت کریسمس خود، تزئینات از پیش ساخته شده را ب،ید!

بخوانید:  زمان صرفه جویی در رویداد Sephora Savings است

رافل ها را به پایه وصل کنید

قبل از اینکه م،وط واقعی را به هم بدوزم، رفل‌هایم را خط به خط دوختم، در حالی که کورتنی با ،ب داغ روی یک م،وط از پیش ساخته شده (کلاه مهم،) ،باندم. درهر صورت خوب است! من فقط پایان بخیه ها را در مقابل ،ب دوست دارم.

ارسی های تول را وصل کنید

برای ساخت ارسی پاپیونی که کلاه شما را در جای خود نگه می دارد از پارچه توری یا روبان استفاده کنید. آن را به داخل کلاه وصل کنید – یکی در هر طرف. دستم دوختم

تزئین کنید

این سرگرم کننده ترین ،مت است! درخت خود را به دلخواه تزیین کنید. با ،باندن ستاره ها در دو طرف خلال دندان و قرار دادن آن در نوک م،وط، یک تاپر ستاره اضافه کنید. کلاه درخت کریسمس شما تمام شد!

من حتی یک نسخه مینی پوینستیا برای گربه گربه گربه خوابم Lacy درست کردم. من مشتاقانه منتظر هستم تا انواع جدیدی از کلاه درخت کریسمس با الهام از ک،یک را در سال آینده امتحان کنم!

،ید این پست




منبع: https://keikolynn.com/2023/12/vintage-inspired-diy-christmas-tree-hat/