نگاه دزدکی! مجموعه سال نو قمری NARS 2024 – BeautyVelle





سلام! فقط یک سر بالا. پست‌های ما ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد، به این م،ی که ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. همه تصاویر از برندهای ذکر شده است.

NARS اخیراً پیش نمایشی از مجموعه نسخه محدود جدید خود را که با بسته بندی های قرمز و طلایی زرق و برق دار تزئین شده است، برای جشن سال نو راه اندازی کرده است. این محصولات شامل یک پالت سایه چشم چهارگانه با رنگ‌های ملایم و رنگدانه‌ای، یک رژ لب مات پاور به رنگ قهوه‌ای گرم صورتی و یک پودر تنظیم کننده بازتاب نور در قاب قرمز است.

با حسن نیت از برند
تاریخ انتشار رسمی: 1 ژانویه 2023
از کجا ب،یم: لوازم آرایشی نارس + SEPHORA + ULTA BEAUTY

سایه چشم چهارگانه مجموعه سال نو قمری 2024

یک پالت چشم 4 رنگ با رنگ های جدید و محدود که ظاهری ملایم ایجاد می کند. پلک های خود را با یک سایه چشم چهارتایی نسخه محدود جدید که متراکم و دارای رنگدانه بالا است رنگ کنید. طلایی شامپاین روشن با درخشندگی نقره‌ای، عمق چشمگیری به ناحیه چشم می‌افزاید، در حالی که بافت‌های مات زردآلوی، بژ و قهوه‌ای مات به عمق چشم‌گیری می‌افزایند. جستجو. موفق باشید جلوی چشمان شما خواهد آمد.

سایه ها شامل:

  • (ST PAUL DE VENCE I) درخشش شامپاین سبک طلایی و نقره ای
  • (ST PAUL DE VENCE II) زردآلو مات
  • (ST PAUL DE VENCE IV) قهوه ای مات مات
  • (ST PAUL DE VENCE III) بژ خنثی مات

NARS

،ید در: NARS COSMETICS + SEPHORA + ULTA BEAUTY

رژ لب مات پاور کل،یون سال نو قمری 2024

بخوانید:  سرم لب La Mer The Lip Volumizer - BeautyVelle

خود قدیمی خود را دور بریزید و خود جسورانه جدیدی را کشف کنید. نسخه محدود Power Matte Lipstick 116A (S، Me Up) یک رنگ صورتی-قهوه ای گرم است. لب های شما را با رنگ شدید پر می کند و یک تن، راحت را فراهم می کند که در تمام روز ماندگاری دارد. یک سال جدید قدرت جدیدی را نشان می دهد. کمپل، Power Pigment را پذیرفته است: فرمول منحصر به فرد NARS که رنگدانه ها را با روغن نرم کننده (ماده مرطوب کننده) و مواد قفل کننده رنگ ،یب می کند. هنگامی که صاف می شود، کشیده می شود و رنگی غنی به لب های شما می بخشد و در عین حال احساس راحتی را ایجاد می کند که احساس سنگینی نمی کند.

سایه: 116A S، Me Up – صورتی گرم قهوه ای

NARS

،ید در: NARS COSMETICS + SEPHORA + ULTA BEAUTY

پودر تنظیم کننده نور انعکاس نور مجموعه سال نو قمری 2024

پودری که به پوست شما ظاهری صاف و ابریشمی می بخشد، در یک جلد قرمز رنگ محدود برای جشن سال نو تنظیم شده است. همراه با برس کوچک پوست خود را با یک پودر تنظیم کننده بازتابنده نور برای روشن ، سال جدید روشن کنید. هر نوری را به نفع شما پخش می کند، بدون اینکه در زندگی واقعی یا از راه دور پوستی سفید باقی بگذارد، پوستی عالی به شما می دهد. جلوه ای با فو، نرم که از نظر بصری خطوط و منافذ ظریف را با انعکاس نور کاهش می دهد و پوست شما را صاف و صاف می کند. یک ست براش کوچک و جمع و جور در نسخه محدود که با یک بسته بندی قرمز رنگ محدود با حال و هوای جشن طراحی شده است.

NARS

،ید در: NARS COSMETICS + SEPHORA + ULTA BEAUTY

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…

بخوانید:  تست آیین نامه ۱۴۰۱ و تست آیین نامه پایه ۳ و آزمون آنلاین اخبار رسمی

مربوط





منبع: https://beautyvelle.com/2023/12/20/sneak-،k-nars-2024-lunar-new-year-collection/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با