قیمت موس کامپیوتر ️ مقایسه مشخصات و خرید ماوس بی سیم و با سیم زومیت

همانند تصویر بالا باید گزینه mice and other pointing devices را انتخاب نمائید. هم اکنون بر روی درایور موس راست کلیک کرده و آنرا Unistall کنید. بعد از حذف نصب این درایو، ویندوز را ریستارت کنید تا بصورت خودکار این درایور نصب شود. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم. خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم.

محصولات ویژه

اما اگر مشکل شما در تاچ پد است، در ادامه راه حل هایی را به شما ارائه خواهیم کرد که می توانید از آنها استفاده کنید. از این رو از فایل های مهم خود بکاپ بگیرید و سپس اقدام به نصب ویندوز کنید تا مشکل برطرف شود. نسل جدید موس های کامپیوتر موس های لیزری هستند برای نرم افزار های گرافیکی کاربرد زیادی دارد. دقت حرکت و جابجایی موس در نسل جدید موس های لیزری ۱۰ برابر موس های معمولی است. شاید بپرسید موس چطور جهت و سرعت حرکت را تشخیص میدهد و به کامپیوتر ارسال میکند؟ در موس دوربین های بسیار کوچکی کار گذاشته شده است که در هر ثانیه در حدود ۱۵۰۰ عکس میگیرد. به این ترتیب موقعیت لحظه ای و صدم ثانیه به صدم ثانیه ای از ماوس را ثبت میکند.

  • در ادامه انواع موس کامپیوتر را معرفی کرده ایم تا با ویژگی ها و مشخصات هر کدام بیشتر آشنا شوید و اگر قصد خرید دارید بهترین موس را انتخاب کنید.
  • اگر به دنبال یک موس مناسب برای گیمینگ هستید موس سایلنت چندان برای کاربرد شما مناسب نیست زیرا جابجایی دکمه های این موس کم است.
  • در میان برندهای ایرانی نیز ماوس تسکو از مابقی برندها کیفیت بهتری دارد.
  • همان طور که مشخص است این وسیله سیم ندارد و با گیرنده‌ای که در کنار آن دریافت می‌ کنید با امواج رادیویی RF اطلاعات را به کامپیوتر می فرستد.
  • بعضی از این گیرنده ها قابلیت این را دارند که به حداقل ۶ وسیله متصل شوند.
بخوانید:  عکس، طرح و مدل باربیکیو طراحی برای باغ، ویلا و خانه ساختمانچی

یک مهندس انگلیسی با همکاری تام کرنستون و فرد لانگ‌استف محصولی مشابه را در سال ۱۹۵۲ ماوس اختصاصی کنسینگتون (Kensington Expert Mouse) را طراحی کرد. موس های با سیم معمولا وزن کمتری به نسبت موس های بی سیم دارند زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند و می توان گفت وزن کمتر موجب حرکت راحت تر در دست می شود و خستگی کمتری را در دست ایجاد میکند. اگر هنوز مشکل تاچ پد شما حل نشده است، فایل نصبی درایور تا چ پد را اجرا کنید و از میان تب های بالای پنجره، تب Device settings را انتخاب کنید.

کاربرد خود را در نظر بگیرید

برای پیمایش صفحات نیز از غلتک روی ماوس استفاده می شود. کسانی که برای مدت طولانی موس در دست می‌گیرند، باید به ارگونومی موس توجه بسیاری داشته باشند. برخی موس‌ها از نظر طراحی شاید عجیب به نظر برسند؛ اما کاملاً اصولی بر اساس موقعیت قرارگیری مچ دست طراحی شده‌اند. مخصوصاً طراحان یا کسانی که برای بازی طولانی مدت قصد خرید موس را دارند، باید به حالت ارگونومی موس توجه داشته باشند. اما اگر شما از لپ تاپ استفاده می کنید، می توانید هم از موس های بی سیم و با سیم و هم از موس لپ تاپ که به نام تاچ پد معروف هستند، استفاده کنید. با این وجود اگر از موس های بی سیم و با سیم استفاده می کنید و در حین استفاده با مشکل روبرو شده اید، باید از آموزش بالا اقدام به رفع آن نمایید.

اگر با ماوس زیاد کار میکنید پیشنهاد میکنیم ماوس ارگونومیک را برای کارهای خد انتخاب کنید. برای طراحی موس های ارگونومیک از طراحی های خاصی استفاده شده است تا دست کاربر در جهت و حالتی قرار گیرد که کمترین فشار روی دست حس شود. طی سال ها تحقیق محققان توانستند موسی را طراحی کنند که کمرین آسیب رابرای طراحان گرافیک و مهندسان کامپیوتر داشته باشد و موجب خستگی آن ها نشود. در ادامه انواع موس کامپیوتر را معرفی کرده ایم تا با ویژگی ها و مشخصات هر کدام بیشتر آشنا شوید و اگر قصد خرید دارید بهترین موس را انتخاب کنید. با دو کلیدی که روی این ابزار قرار دارد شما می توانید کلیک چپ و کلیک راست کنید.

بخوانید:  کرم پودر دائم یا مزووایت چیست؟

موس بی سیم هترون مدل HMW112SL

قیمت موس کامپیوتر ️ مقایسه مشخصات و خرید ماوس بی سیم و با سیم زومیت