عکس، طرح و مدل باربیکیو طراحی برای باغ، ویلا و خانه ساختمانچی

همچنین قسمتی از باربیکیو را خالی نگه دارید تا فضای کافی برای این مهیا باشد. مزیت اصلی باربیکیو ذغالی ثابت نسبت به نمونه مسافرتی عمر زیاد آن است. در کل اگر در خانه خود فضایی باز دارید میتوانید از این نوع باربیکیو ها استفاده نمایید. برای این که با باربیکیو ذغالی بیشتر آشنا شوید و بدانید که کدام یک از آنها برای شما مناسب تر است بهتر است تا انتهای مطلب همراه ما باشید. حتما پیش از هر بار استفاده از باربیکیو باغی گازی از نشتی ندادن کپسول گاز اطمینان حاصل کنید.

دستگاه‌های باربیکیوهای گازی یک وسیله بسیار راحت هستند که فرآیند کباب‌پزی را بدون استرس و آرامش می‌کنند. باربیکیو گازی به شما این امکان را می‌دهند که در هر زمان از سال از این دستگاه استفاده کنید. اگر قصد خرید باربیکیو گازی را دارید نگاهی به همین صفحه بیاندازید.

اگر فضای باغتان سنتی است از باربیکو های آجری و سنگی استفاده کنید. ولی برای محیط هایی مثل روف گاردن، استفاده از کباب پز های گازی مناسب تر است. یکی از مزایای این سبک از باربیکیو ها نگه داشتن حرارت و گرما است. سوخت مورد نیاز برای تامین شعله و حرارت در باربیکیو گازی ، گاز شهری یا کپسول و با توجه به این که امروزه گاز طبیعی در سراسر کشور قابل دسترسی است می توان به راحتی از این باربیکیو استفاده کرد.

ویلا سازه یکی از تولیدی های خوشنام در صنعت تجهیزات بیداری و مبلمان فضای باز میباشد . شما می توانید انواع بسیار مختلفی از مبلمان فضای باز ، تجهیزات گرمایشی وسایل وسایل مختلف را از طریق این تولیدی خریداری نمایید . برای مشاهده سایر محصولات میتوانید به سایت ویلاسازه مراجعه نمایید . همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و سفارش آن ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

بخوانید:  5 بهترین روغن لب داروخانه تست شده و مقایسه شده
همین امر باعث می‌شود که اشعه‌ی مادون قرمز که غذا توسط آن پخته می‌شود، ساطع گردد. تابش حرارتی هنگامی ایجاد می‌شود که گرما از طریق حرکت ذرات باردار در درون اتم‌ها به تابش الکترومغناطیسی در محدوده‌ی ایجاد فرکانس حرارتی مادون قرمز، تبدیل می‌شود. اما کباب‌پز گازی نیز دارای ویژگی‌هایی است که مهم‌ترین ویژگی سهولت در آماده‌شدن است. شما فقط نیاز دارید تا شیر گاز را بازکرده و فندک روشن کنید، به همین سادگی باربیکیو ما آماده استفاده است . باربیکیو ویلایی در واقع یک محصول برای کاربردهای خانگی می باشد .

کباب پز مدل K6

بعد از آن که با کاربرد باربیکیو ها آشنا شدید و به پاسخ سوال باربیکیو چیست و یا باربیکیو چیه دست پیدا کردید به سراغ بررسی مزایای باربیکیو می رویم .

برای ساخت باربیکیو آجری از آجر نسوز استفاده می شود زیرا با مرور زمان کیفیت و خاصیت خود را از دست نداده و می توان آن را در ابعاد و اشکال مختلف ساخت. کباب پز آجری طرفداران زیادی دارد زیرا حس نوستالژی و طبیعی بودن در شخص ایجاد می کند و از آجرهای تزئینی نیز می توان برای زیبایی بیشتر این باربیکیو ها استفاده کرد. باربیکیو گزینه‌ای مناسب برای استفاده در داخل خانه یا بالکن هستند. باربیکیو از وسایلی می‌باشد که در پخت غذا در فضای باز و بسته، تجربه لذت بخشی را برای شما فراهم می‌کند.

آیا می‌توانیم از باربیکیو گازی به عنوان باربیکیو ذغالی استفاده کنیم؟

از این رو در این عکس نوشته تصاویرباربیکیو را برای شما حاضر کردیم که می توانید از آن ها ایده بگیرید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی آشپزخانه تهران فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. باربیکیوهای کتری در اندازه‌های کوچکتر و قابل حمل‌تری ساخته شده‌اند که این ویژگی سبب محبوبیت آن‌ها شده است.

بخوانید:  اصول طراحی مسجد | elitarchgroup
نوع دیگری از باربیکیو که اخیراً بسیار رواج پیدا کرده است باربیکیو برقی می باشد . همچنین می توان انواع مختلف باربیکیو را به لحاظ جنس باربیکیو دسته بندی کرد . شما انواع مختلف این محصول را می توانید در محیط اطراف خود به سادگی مشاهده کنید . باربیکیو سیمانی و باربیکیو سنگی نیز به نوبه خود طرفداران زیادی دارند .

  • اکثر باربیکیو های مورد استفاده در منازل نیز همین باربیکیو برقی می‌باشد.
  • اگر از ما پرسیده شود که محبوب ترین باربیکیو ها کدام هستند باربیکیو های ذغالی را برای آنان مثال می زنیم .
  • این نوع در دو مدل آجری و سنگی تولید می شوند و از همه مهمتر قابل حمل و جابه جایی است.
  • در آن زمان مردم آمریکای جنوبی گوشت‌ها را بر روی سازه‌های چوبی به نام بارباکو گذاشته و کباب می‌کردند.
وقتی استیک و همبرگر را در این باربیکیو ها آماده می کنید، تفاوت طعم قابل تشخیص نیست اما در باربیکیو ذغالی به دلیل تولید بیشتر دود، طعم گریل را بیشتر احساس خواهید بهترین باربیکیو کرد. باربیکیوهای گازی معمولاً از سوخت‌هایی مانند پروپان، بوتان و یا گاز طبیعی استفاده می‌کنند. در این نوع از باربیکیوها،مواد غذایی به طور مستقیم با شعله گاز کباب میشود. باربیکیوهای گازی در اندازه‌های مختلف از جمله باربیکیوهای کوچک مخصوص منازل، باربیکیوهای متوسط مخصوص دورهمی‌های خانوادگی و یا باربیکیوهای بزرگ صنعتی که مخصوص رستوران‌ها می‌باشند، وجود دارند. باربیکوهایی که منبع سوخت آن‌ها متفاوت است با یکدیگر تفاوت دارند.

عکس، طرح و مدل باربیکیو طراحی برای باغ، ویلا و خانه ساختمانچی