سقف کاذب لیست قیمت کامل سقف کاذب سقف کاذب pvc کناف سقف آسمان مجازی

توجه کنید که نصب سقف کاذب پی وی سی بسیار آسان می باشد و زمان کمی برای اجرای آن مورد نیاز می باشد. در ادامه به بررسی نحوه نصب سقف پی وی سی و تمامی موارد مربوط به اجرای آن می پردازیم. زیرسازی سقف کاذب شرکت و کاربر آن در انواع سقف کاذب سپری های سقف کاذب ۶۰در۶۰ شرکت جی اس تی پلاست در ۴ مدل تولید می شود زیر سازی شامل سازه ۳۶۰-۱۲۰-۶۰-نبشی یا همان L۲۴ می باشد .

نبشی تاشو سفید ساده

لازمه این نکته رو خدمتتون بگیم که باید اندازه عرض سقف، مورد توافق شما و مجری سقف قیمت سقف کاذب کاذب قرار بگیره. پس اگر دنبال مجری سقف کاذب میگردین میتونین با ارسال درخواست از طریق لینک زیر، در وقت خودتون صرفه جویی کنی. این رو هم بگیم که این خدمات ما کاملا رایگانه و نیاز نیست حتی یک ریال هم خرج کنین. در مورد فوت کوزه گری(!) که چند سطر بالاتر بهتون گفتیم، میتونین ویدئوی زیر روهم ببینین. در این ویدئو سعی کردیم خلاصه ای از همین مطلب رو براتون تهیه کنیم تا شما از اون استفاده کنین و نکته ای از شیوه قیمت گیری به صرفه ی سقف کاذب جا نمونه. اما اگر میخواین شیوه قیمت گیری سقف کاذب و فوت کوزه گری رو بدونین، باهامون باشین تا انتهای همین مطلب.

  • زمانی که زیرسازی ها انجام شد با توجه به اینکه پانل های pvc، پی وی سی نصب میشود، به صورت عمودی یا افقی در سقف اجرا می شود.
  • نورپردازی های سقف های کاذب نیز میتواند به صورت چراغ های smd باشد و یا به صورت هالوژنی باشد.
  • طراحان سقف های کاذب با ایجاد طرح های متنوع و جذاب و نور در سقف خانه ها قادرند تا سیمای تازه ای به دکوراسیون داخلی منازل ببخشند.
  • اگر که به فکر خرید سقف پاسیو یا سقف استخر هستید بهتر است محصول مورد نظر خود را از فروشندگان معتبر تهیه کنید تا بتوانید از کیفیت و سلامت آن اطمینان داشته باشید.
بخوانید:  Sisley Paris Phyto Teint Perfection Foundation بررسی

سقف آکوستیک، از دیگر محصولات سقف مشبک است که قابلیت جذب صوت را دارا میباشد، و در مکان هایی مانند آموزشگاه موسیقی و سالنهای تئاتر و سینما و… این محصول بصورت پی وی سی و گچی در بازار قابل دسترس است که بسته به شرایط به انتخاب هر یک از آنها دست میزنید. برای سقف پارکینگ ارزان قیمت از جنس تایل های 60 در 60 گچی یا پی وی سی استفاده میشه که قیمت به روز داخل سایت موجوده میتونین ملاحظه بفرمایید.

سقف کاذب لیست قیمت کامل سقف کاذب سقف کاذب pvc کناف سقف آسمان مجازی این پارچه پی وی سی که در رنگ های متنوعی در دسترس شماست روی ریل هایی در دو طرف سقف کشیده می شود و از پایین در فاصله دو متری حرارت می بیند و ثابت می شود. برای کسب اطلاعات بیشتردر ارتباط با آسمان مجازی و نحوه اجرای آن و دیدن نمونه کارها کلیک کنید. زمان مورد نیاز برای نصب و اجرا برای هر محیط متفاوت می باشد ولی در حالت کلی برای یک اتاق با شکل ساده با ابعاد 20 در 15 متر حدود دو روز نیاز می باشد. البته تایل‌ها و پانل‌ها PVC خودشان رنگ‌های متنوعی دارند و معمولاً نیازی به رنگ آمیزی نیست؛ اما در صورت تمایل می توانید دوباره آن ها را رنگ کنید، ولی دقت کنید که در بعضی از ورق‌ها به دلیل عمق طراحی احتمالاً باید با کمک اسپری رنگ آمیزی انجام شود. این نوع پی وی سی نیز مانند نوع قبلی روی مغزی چسبانده می شود با این تفاوت که جنس روکش از نوع مخمل می باشد توجه کنید که این مورد بیشتر به عنوان دیوار پوش مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی سقف های کاذب هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و استفاده از آنها بسیار رایج شده است بیشترین علت آن هم متنوع بودن این گونه سقف ها می باشد.

بخوانید:  دانلود تلگرام Telegram 2023 نصب آپدیت جدید 1402 اندروید

ویژگیهای سقف کاذب شیشه ای

اگه یه سالن ال شکل رو بخوام کناف کار کنم فقط برای نور مخفی دور تا دور سالن رو به متراژ۳۰ متر طول.قیمت تقریبی با مصالح ونصب و رنگ چقدر تموم میشه. مرسوم‌ترین روش برای محاسبه‌ی قیمت در سقف‌های کاذب دکوراتیو، ارائه‌ی قیمت بر اساس مساحت سایه انداز است. طبیعتاً در این نوع از سقف، که اشکال هندسی مختلف، همپوشانی، فرورفتگی‌ها و برآمدگی‌های زیادی در سقف وجود داره، نمیشه مساحت سقف رو محاسبه کرد. تصور کنید محیطی ایزوله شده با تایل های طلقی پلکسی گلس، نورپردازی مخفی با بهترین حالت نوردهی در فضای مورد نظر اجرا گردد.

انواع مختلف سقف کاذب را میتو انیم در هر متراژ ی که مدنظر شما هست در خدمت گزاری حاضر باشیم . همانطور که اشاره شد برخی سقف های کاذب مانند پانل پی وی سی هم هستند؛ پانل پی وی سی با طول 6 متر و عرض 20 سانت قطعا طریقه نصب متفاوتی را دارد؛ البته بستگی به نوع طاق دارد که کدام زیرسازی را برای پروژه شما در نظر بگیریم . با توجه به این موضوع در اینجا نیز به یک نمونه زیرسازی اشاره میکنیم. تا این بخش از مقاله به سوالات شما در مورد انواع سقف کاذب پاسخ دادیم و درپی توضیح هر نوع از سقف کاذب در مورد اینکه و چه نوع کارایی دارد و همچنین بهترین روش و نصب آن را بررسی کردیم. یکی از مهم ترین پارامترهای تاثیرگذاردرقیمت سقف کاذب قطعا در نظر گرفتن جنس و مواد پایه ای هست که سقف کاذب از آن تشکیل شده است . معمولا انواع مختلف سقف کاذب از مواد پایه ی متفاوتی تشکیل و ساخته شده اند و در نهایتا در نحوه ی اجرا و ساخت متفاوت اند و به همین نسبت نیز قیمت های تمام شده متفاوتی دارند.

بخوانید:  نقشه ساختمان اداری- دانلود سایت پلان اداری دانلود پلان طبقات ساختمان اداری- سایت آی معمار | memarinavaz

سقف کاذب کناف