دانلود تلگرام Telegram 2023 نصب آپدیت جدید 1402 اندروید

دانلود تلگرام Telegram 2023 نصب آپدیت جدید 1402 اندروید

این نرم افزار در دو نسخه اندروید و ویندوز هم اکنون در ادامه مطلب به صورت مجزا برایتان آماده دانلود تلگرام شده است. هم اکنون می توانید نرم افزار آیگرام را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید. تلگرام – Telegram عنوان محبوبترین مسنجر کاربران ایرانی و همینطور از محبوبترین مسنجرهای جهان با بیش از 500 میلیون کاربر فعال است. تلگرام بر روی اندروید، ioS و ویندوز کامپیوتر و دیگر سیستم های عامل محبوب قابل نصب است. با لاگین کردن در اکانت تلگرام تمام نسخه های اکانت شما به صورت سینک و هماهنگ با یکدیگر خواهند بود. تلگرام اصلی با رابط کاربری زیبا، ساده و کاربردی توجه بسیاری از مردم را به خود جلب و به دلیل سرعت عالی و قابلیت های بی شمارش استقبال بی نظیر کاربران ایرانی را به همراه داشت.

  • یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار جالب و کاربردی تلگرام طلایی جدید، امکان جستجو و مشاهده محتوای تصویری، ویدئویی و متنی کانال‌های تلگرامی بدون عضویت در آنها است؛ یعنی دسترسی به تمامی پست‌های کانال‌های معروف بدون عضویت در آنها!
  • این تلگرام برای موبایل های هوشمند یعنی سیستم عامل های اندروید و ios آیفون به علاوه پلتفرم کامپیوتر و سیستم عامل های ویندوز و مک منتشر شده است.
  • در حال حاضر در فضای مجازی لقب سریعترین پیامرسان در بازار را تلگرام به خود اختصاص داده است که از طریق یک شبکه توزیع شده است و دارای مراکز داده اختصاصی در سرتاسر جهان می باشد که به وسیله آن مردم دنیا با یکدیگر در ارتباط هستند.
  • بدین ترتیب به صفحه تلگرام در اپ استور وارد شده و به راحتی می توانند نسبت به دانلود تلگرام آیفون اقدام نمایند.
  • مینی روید یک وب سایت ارائه دهنده خدمات دانلود رایگان در عرصه بازی و برنامه اندروید است.
بخوانید:  آموزش کامل صرافی کوکوین به همراه نحوه ثبت نام و ترید کردن محمد فاموریان

به عنوان مثال به کمک موبوگرام یا پلاس مسنجر، کاربران می توانند در یک دستگاه، 2 اکانت مختلف را راه اندازی کرده و از قابلیت های بسیار بیشتری که در اختیارشان قرار می گیرد بهره ببرند. برای مثال، یکی از مهم ترین ویژگی های پرطرفدار موبوگرام، قابلیت “روح” است که به کمک آن، کاربر می تواند از مشاهده شدن در حالت آنلاین جلوگیری کرده و به جای آن، همچنان از دیدگاه دوستان خود آفلاین نمایش داده شود. حتی می تواند پیام های دریافتی را بدون 2 تیک خوردن برای ارسال کننده، مشاهده کند !

تلگرام CLEN اصلی

آیگرام با قابلیت هایی بسیار گسترده و کاربردی، در قالب نسخه های اندروید و ویندوز، شما را قادر می سازد به مجموعه ای از امکانات ویژه به صورت کاملاً رایگان دسترسی داشته باشید ! آیگرام به شما این امکان را می دهد که گروه ها و یا کانال هایی که در آن عضو هستید را مخفی کنید تا در لیست گفتگوها قرار نگیرد، به کمک ویژگی رفع ریپورتی می توانید سریعاً اکانت تلگرام خود را از حالت ریپورت خارج کنید. اگر گوشی شما نیز حافظه داخلی محدودی دارد و هربار با ارور پر شدن حافظه رو به رو می شود، آیگرام به کمک ویژگی جاروبرقی به شما این امکان را می دهد که تمامی فایل های دانلودی تلگرام را با یک انتخاب حذف کرده و حافظه خود را آزادسازی کنید. آیگرام با دارا بودن پوسته های متنوع و بسیار، شما را قادر می سازد تا با یکی از بهترین جایگزین های تلگرام به زبان فارسی، از امکانات و ویژگی های آن لذت ببرید.

بخوانید:  اتاق فرار تهران رزرو بلیط اتاق فرار تهران به صورت آنلاین | allescape

سوالات متداول درباره دانلود تلگرام و آموزش نصب و استفاده از telegram

اطلاعات در فضای ابری تا زمان های طولانی ذخیره هستند که این ذخیره سازی ابری باعث می شود Telegram اندروید قابلیت همگام سازی بروی تمامی دستگاه ها را با یک اکانت داشته باشد. این بدین معنی است که شما با یک اکانت این مسنجر به تمامی اطلاعات و پیام های خود در دستگاه های مختلف دسترسی دارید. تلگرام – Telegram یک مسنجر جدید، قدرتمند، کارآمد و دارای واسط کاربری ساده و کاربر پسندی است که طی مدت 4 سال 500 میلیون کاربر فعال به دست آورده است. تلگرام اصلی توسط کمپانی Digital Fortress برای انواع پلتفرم ها توسعه داده شده است. در صورتی که به دنبال دانلود تلگرام اصلی با لینک مستقیم برای اندروید هستید، بهتر است از سایت‌های معتبر و امنی که این نسخه را در اختیار دارند، استفاده کنید. همچنین، تلگرام اصلی ضد فیلتر نیز در اینترنت قابل دسترسی است و می‌توانید با استفاده از فیلترشکن‌های مناسب، به راحتی آن را دانلود کنید.

از این رو می توانید همانند تصویر زیر آن ها را تغییر دهید و فعال سازی نمایید در تلگرام. شما همچنین می توانید سرورهای خودرو اضافه کنید و علاوه بر اون حتی از ابزار تغییر آی پی برای اتصال استفاده نمایید. تلگرام پروکسی دار دیگر نیازی به وارد کردن پروکسی اضافه ندارد اما همچنان امکان اضافه کردن وجود دارد. در تلگرام به سادگی قادر به ساخت گروه های متشکل از هزاران نفر و کانال های چند میلیون عضوی خواهید بود. به عنوان ادمین و سازنده هر کانال یک سری دسترسی های ویژه برای کنترل کامل کانال وجود دارد مانند بلاک یا میوت کردن اعضای خاطی یا تعیین سطح دسترسی برای ادمین های دیگری که خودتان تعیین کرده اید. در نسخه های اخیر ویژگی تماس صوتی با اعضای گروه اضافه شده که از طریق آن میتوان وارد اتاق های گفتگوی صوتی شده و مانند کلاب هاوس با سایرین تعامل صوتی داشته باشید.

بخوانید:  مزایای کتاب داستان