آموزش کامل صرافی کوکوین به همراه نحوه ثبت نام و ترید کردن محمد فاموریان

زیرا به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمان و هر مکان معامله کنید. در این ویدیو اموزشی روشی را به شما آموزش خواهیم داد تا با کارمزد صفر بتوانید هر نوع توکن یا استیبل کوینی را بین دو حساب مجزا در این صرافی جابجا کنید. ✔ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، ثبت نام در سایت صرافی kucoin.com به صورت اینترنتی انجام می شود. هر صرافی یه سری محدودیت هایی برای مشتری هایی که احرازهویت انجام ندادن ایجاد میکنه تا مشتری ها احرازهویت انجام بدن ولی شما تو صرافی کوکوین میتونید از اهرم های مختلف بدون احرازهویت استفاده کنید. همچنین میتونید آموزش انتقال تتر از نوبیتکس به کوکوین رو هم مشاهده کنید. اطلاعات بیشتر و تجربه کاربران رو میتونید در صفحه بازیابی تریدینگ پسورد کوکوین مشاهده کنید.

از قسمت promotion میتونید گزینه هایی که برای stake ترند هستند رو بررسی کنید . از قسمت kucoin earn میتونید وارد قسمت stake بشید و در ازای قفل کردت توکن های خودتون از پاداش stake بهره مند بشید . که اکر این قسمت فعال کنید و ای پی که وصل میشه با ای پی اولیه که وصل شدید متفاوت باشه به صورت اتوماتیک سیستم ای پی که جدید وصل شده میندازه بیرون.

برای مثال ما می خواهیم چند توکن ترون را از کیف پول تراست ولت به صرافی کوکوین منتقل کنیم. در بخش Set login password ، یک رمز برای ورود به حساب کاربری خود وارد کنید و حتماً آن را در یک جای امن یادداشت کنید. از نوار بالای صفحه وبسایت کوکوین، گزینه ی Assests (دارایی ها) را انتخاب میکنم. روی گزینه ی Main Account (Deposit & withdraw) کلیک میکنم.

بخوانید:  آموزش نصب دوربین مداربسته کافه آموزشگاه-امن باش
اما محیط فیوچرز به معاملات محازی می گویند که از طرف صرافی به شما لوریج داده میشود تا چند برابر حجم پولتان رمز ارز خریداری نحوه ثبت نام کوکوین کنید. حالا بر گزینه KYC Verification کلیک کرده و وارد پنل احراز هویت در سایت صرافی کوکوین شوید. بهتر است برای آشنایی بیشتر با این صرافی از صفحه اصلی شروع کنیم. پس از ورود به سایت صرافی کوکوین، وارد این صفحه می‌شوید.

نحوه کار با بخش معاملات اسپات صرافی کوکوین

البته اگر قصد استیک کردن در کوکوین را ندارید این صرافی گزینه‌های دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. شما قدرت کنترل کوین‌های خود را ندارید و تنها اعداد دیجیتالی که کوکوین به شما نشان می‌دهد وجود دارد. به دلیل مبلغ زیادی که وجود دارد هکرها تلاش می‌کنند تا آن را هک کنند. در مجموع می‌توان گفت استفاده از آن برای افراد عادی خوب است اما برای کل دنیای ارزهای دیجیتال اتفاق خوبی نیست. نوع دیگری از سفارش به نام Market Stop-Loss Order وجود دارد که همه چیز آن مشابه مورد قبل است. تنها تفاوت در این است که قیمت‌گذاری دست شما نیست و مانند روش Market خود صرافی بهترین قیمت را شناسایی می‌کند و معامله انجام می‌شود.

کارمزد صرافی کوکوین

این صرافی از معاملات تعداد زیادی از رمز ارزها نظیر بیت کوین ، اتریوم ، لایت کوین و ارائه خدمات خریدوفروش بیش از 343 رمز ارز، پشتیبانی می‌کند. صرافی اوککس سال 2017 در سشیل، یکی از کشورهای آفریقایی، تأسیس شد. این صرافی به طور گسترده برای کاربران در سراسر جهان در دسترس است. صرافی OKX یک انتخاب خوب برای معامله گران ارزهای دیجیتال بوده چرا که کارمزد مبادلات پایینی برای خرید و فروش دارد.

بخوانید:  آموزش ساخت بک لینک بهترین روش ساخت بکلینک رایگان-خرید بک لینک گلدلینک
آموزش کامل صرافی کوکوین به همراه نحوه ثبت نام و ترید کردن محمد فاموریان قطعاً کوکوین بسیار گسترده است و بخش‌های خیلی پیچیده‌تری دارد؛ اما بررسی و آموزش همه آنها در این مقاله متنی نمی‌گنجد. در این مقاله تلاش کردیم بخش اصلی صرافی کوکوین یعنی همان معاملات معمولی (اسپات) را به‌زبان ساده آموزش دهیم. در کوکوین برای انجام معامله ارزهای دیجیتال باید علاوه بر گذرواژه حساب، یک رمز دوم ۶ رقمی هم برای انجام معامله انتخاب کنید. به‌گفته کوکوین، تریدینگ پسورد امنیت حساب کاربری را افزایش می‌دهد و در صورت هک حساب، از معامله‌کردن ارزهای دیجیتال به‌دست افراد دیگر جلوگیری می‌کند.

پاداش کاربران به‌صورت روزانه و در قالب توکن KCS توزیع می‌شود. با توجه به ماهیت بلاک چین، یک توکن ممکن است روی شبکه‌های بلاکچین مختلف وجود داشته باشد. برای مثال، USDT در چندین شبکه مانند اتریوم، ترون و بلاک چین EOS صادر می‌شود.

۲. توکن اختصاصی صرافی kucoin چه نام دارد؟

در نسخه کامپیوتر در بخش بالای صفحه نمایش بر روی گزینه Email کلیک کنید. در نسخه موبایل نیز این گزینه در گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد. ✔️یکی از نکات مهم هنگام ثبت نام در صرافی کوکوین دانلود و نصب اپلیکیشن Google Authenticator می باشد در متن مقاله نیز دیگر نکات آورده شده است. وارد حساب کاربری خود شوید و وارد بخش Account Security شوید. همچنین می توانید از آموزش ارز دیجیتال و آموزش های رایگان آقای حامد پیروی استفاده کنید. ایمیل خود را وارد کنید و سپس روی گزینه Send Code کلیک کنید.

بخوانید:  آیا کرم پودر دائم عوارض دارد؟
یک نمونه از این جفت‌های معاملاتی، BTC/ETH است، که به معنی معامله بیت کوین و اتریوم است. کد ارسالی را در ایمیل خود چک نموده و آن را در کادر مورد نظر وارد کنید و سپس گزینه «Next» را کلیک کنید. در ادامه بر روی گزینه «Send Code» کلیک کنید تا کد تاییدی به ایمیلتان ارسال شود. صرافی کوکوین در کنار استفاده از نسخه وب، امکان استفاده از نسخه موبایل را نیز برای تریدر‌های خود فراهم نموده است. در صرافی Kucoin این امکان برای کاربران فراهم شده تا به واسطه رمزارز موجود در والت سود کسب کنند. طیف وسیعی از رمزارزهای محبوب و قابل اعتماد صنعت ارز های دیجیتال در این صرافی پشتیبانی می‌شوند.