بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست + انواع اتاق فرارها لست سکند | allescape

بازیکنان در محدودیت زمانی مشخص برای یافتن پاسخ معماها و سرنخ هایی که داخل اتاق پنهان شده اند، با هم تلاش می کنند. اتاق های فرار از بازی های ویدئویی «فرار از اتاق» الهام گرفته شده است. برخی افراد در این بازی شرکت می‌کنند و بی‌کار می‌مانند تا اعضای دیگر معما را حل کنند. برخی دیگر نیز به صورت تیمی عمل می‌کنند اما عملکرد اشتباهی دارند. این دسته افراد به صورت گروهی وقت خود را صرف یک سرنخ می‌کنند.

مجموعه اسکیپ روم: چند تا از اتاق فرارهای تهران در یک مجموعه

اگر تصمیم گرفتید که بازی اتاق فرار را تجربه کنید، پیش از اینکه بلیط تهیه کنید، بهتر است یک‌سری نکات را بدانید و بعد تصمیم خود را عملی کنید. در ادامه تعدادی از این نکته‌ها را عنوان می‌کنیم تا تجربه خوبی را از بازی اتاق فرار به‌دست آورید. همان طور که اشاره شد، «زمان» یک عنصر مهم و تقریبا یک پایه ثابت در تمامی اسکیپ روم‌ ها است. بنابراین در برخی از بازی‌ها با استفاده از عنصر زمان، در کنار طراحی یک محیط مناسب و یک خط داستانی جذاب، فضایی برای ترشح آدرنالین شرکت‌‌کنندگان مهیا می‌کنند.

آدرس ما

بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست + انواع اتاق فرارها لست سکند | allescape با رزرو اسکیپ روم معمایی وارد یک بازی هیجان‌انگیز و سرشار از معماهای پیچیده خواهید شد. برای حل کردن هر کدوم از این معماها باید به نشونه‌ها توجه کنید و اسم‌ها، اطلاعاتی که در سندهای اتاق فرار وجود داره و… اتاق فرار در تهران با بازی نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک (حوالی میدان بهارستان) در بهار 1395 آغاز شد. در طول سالیان گذشته اسکیپ روم دات آی آر شعب مختلفی در سطح شهر تهران افتتاح کرده است.

بخوانید:  خرید پیراهن هاوایی فروشگاه اینترنتی جین ایران
هر چند طراح آن یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو بود که وقتی دید دوستش در حال انجام بازی ویدئویی فرار از اتاق است به فکر ساختن ورژن واقعی آن افتاد و اولین اتاق فرار شهر سیلیکون ولی را در سال ۲۰۰۷ طراحی کرد. اسکیپ تایم نیز یکی‌دیگر از مجموعه‌های اتاق فرارهای تهران است که در آن سه اتاق فرار وجود دارد. طراحی این اتاق فرار از فهرست اتاق فرار‌های تهران بسیار خلاقانه و هیجان‌انگیز بوده و حس بسیار متفاوتی را به مخاطبان خود منتقل می‌کند؛ به همین دلیل قیمت این مجموعه نسبت به سایر مجموعه‌های تهران به مقدار چشمگیری بیشتر است. البته به‌ازای این مبلغ بیشتر، زمان و امکانات بیشتری در طول بازی در اختیار شما قرار داده شده است. داستان بازی به قتل یک تاجر اصفهانی با نام داریوش راستگو مربوط است که تیم شما باید تمام تمرکز خود را به کار بگیرد تا در ۶۰ دقیقه بتوانید قاتل را پیدا کند. اگر علاقه به بازی با سبک کارآگاهی دارید این اتاق فرار با محیط متفاوت خود می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

مجموعه تهران اسکیپ

در این بازی حل هر معما و بازشدن هر قفل مانند بازشدن یک در به دنیا ناشناخته‌هاست زیرا پشت هر قفل یا معما اتفاقی است که هیچ‌کدام بازیکنان از آن اطلاعی ندارند؛ ازاین‌رو با یافتن یک سرنخ، هیجانی وصف‌ناپذیر برای بازیکنان پدید طراحی سایت اسکیپ روم می‌آید. ۴- راس ساعتی که رزرو کرده‌اید در لوکیشن مجموعه حضور داشته باشید. در صورت تاخیر ممکن است از مدت زمان بازی شما کم شود یا روال بازی با تغییراتی همراه گردد. در صورت تاخیر بیش از ۳۰ دقیقه، سانس شما کنسل شده و هزینه‌ی پیش‌پرداخت به شما عودت داده نمی‌شود. در طول مدت حضور شما در مجموعه اتاق‌فرار و انجام بازی، داشتن و استفاده از ماسک الزامی می‌باشد.

  • بازیکنان باید ضمن رعایت همه نکات ذکرشده، مسئولیت اتفاقات مالی و جانی در هنگام بازی بر عهده گیرند.
  • پس به این نکته توجه داشته باشید که مطرح کردن این سوال، اشتباه است .
  • تصمیمی که در اون لحظه می‌گیری روی موفقیت یا شکست کل گروه تاثیرگذاره و توی اون لحظه یاد می‌گیری که چطوری باید درست ترین تصمیم رو بگیری تا خودت و گروهت رو نجات بدی.
  • البته نقاط مشترکی هم بین این اتاق‌ها وجود دارد؛ مثلا همه موارد به سبک ایرانی طراحی شده و برای اولین بار در ایران ارائه شده است.
بخوانید:  انتخاب بهترین تکنیک‌ها و مباحث راهبردی در آموزش سئو میزبان فا مگ