ایده مهمانی برانچ: تخته شیرینی

تخته نان شیرینی خوشایند جمعیت

در زندگی جدیدم در حومه شهر، متوجه شدم که عاشق سرگرمی هستم. داشتن خانه‌ای که برای خودمان ساخته‌ایم این تأثیر را روی من داشت. اما یک چیز تغییر نکرده است: من هنوز عاشق آشپزی یا پختن غذا نیستم. بنابراین من همیشه به دنبال گزینه های سرگرم کننده آسان هستم. من عاشق درست ، تخته های خوراکی و خوراکی برای هر من،تی هستم. من همچنین آموخته ام که برانچ ساده ترین زمان برای میزب، یک گردهمایی است. اگر به دنبال یک ایده برای مهم، برانچ آسان هستید، من شما را تحت پوشش قرار داده ام. را وارد کنید: جمعیت خشنود هیئت مدیره شیرینی.

چه چیزی روی تخته نان شیرینی خود قرار دهید

گزینه های رویه برای تخته نان شیرینی بی پایان هستند، اما من دوست دارم چیزهای ک،یک را حفظ کنم. در اینجا، من دو نوع مختلف ماهی آزاد دودی دارم – یکی معمولی، دیگری با همه چیز به جز چاشنی نان شیرینی – شوید، گوجه فرنگی، خیار و کپر. و البته، من انواع پنیر خامه ای را در کاسه های زیبا قرار می دهم.

از نظر فنی، من دو تخته درست می‌کنم: یکی که شیرینی‌های مختلف را نگه می‌دارد (وقتی کم می‌شوند آن‌ها را پر می‌کنم، بنابراین هیچ چیز کهنه نمی‌شود)، یکی که رویه‌ها را دارد. من همچنین دو توستر روی پیشخوان دارم که اگر ،ی نان تست را دوست داشته باشد.

چرا من آن را برای مهم، های برانچ دوست دارم

اولین باری که یک تخته نان شیرینی درست کردم، مطمئن نبودم که چقدر محبوب خواهد بود. ما کیش، کاسرول نان تست فرانسوی، شیرینی، و بسیاری دیگر از غذاهای اصلی مهم، برانچ خوردیم. اما با کمال تعجب، مجبور شدم تخته نان شیرینی را خیلی سریع پر کنم. این یک ضربه کامل بود! از آن زمان به بعد، این مکان برای گردهمایی های روزانه استفاده می شود. این شامل پخت و پز صفر است و بسیار مقرون به صرفه است. شیرینی ها بسیار ارزان هستند و گران ترین چیز روی تخته ماهی سالمون دودی است. Trader Joe گزینه های مقرون به صرفه ای دارد و اغذیه فروشی های محلی اغلب معاملات عالی دارند. در کل، تخته نان شیرینی یک ایده مهم، برانچ بسیار ارزان است و باعث خوشحالی جمعیت می شود.

بخوانید:  آی تی IT یا فناوری اطلاعات چیست؟ 7 دلیل برای انتخاب رشته IT

سایر ایده های رویه تخته نان شیرینی

من ممکن است همه چیز در مورد تاپینگ های شیرینی شیرینی ک،یک باشم، اما شما می تو،د هر چقدر که می خواهید خلاق باشید. در اینجا چند ایده دیگر وجود دارد:

  • کره های آجیل، میوه های تازه، مرباها، و مواد ترد مانند گرانولا یا آجیل برای گزینه ای شیرین تر
  • برش های تخم مرغ آب پز سفت، بیکن، کاهو، گوجه فرنگی و آووکادو برای ساندویچ صبحانه مقوی
  • ریکوتا، عسل، انواع توت ها، گردو

گزینه ها بی پایان هستند. اگر ایده ای دارید به من بگویید که باید امتحان کنم!

ps البته برد terr،o من از HomeGoods اومد. من چند گزینه زیبای دیگر را در زیر پیوند دادم!

،ید این پست


منبع: https://keikolynn.com/2023/07/bagel-board-the-easiest-crowd-pleasing-brunch-party-idea/