انواع تلویزیون شهری ایندور | asilight

برای راه اندازی تلویزیون شهری نیاز به یک متخصص دارید تا در مرحله اول راه اندازی را برای شما انجام دهد در صورت سفارش تلویزیون شهری ایندور و اوت دور کارشناسان ما بصورت رایگان راه اندازی را انجام داده و آموزش لازم را به کارشناسان شما خواهند داد. مدل فول کالر SMD (پایه های LED روی سطح PCB متصل می شوند)که در آن هر پیکسل دارای یک Led از ترکیب قرمز، سبز و آبی است. مدل فول کالر RGB که در آن هر پیکسل دارای یک LED قرمز، سبز و آبی است(منسوخ شده است).

تشریح بخش‌های صفحه نمایش + تلویزیون‌های سه‌بعدی

هنگامی که کابینت‌ها در کنار هم متصل می‌شوند به صورت هماهنگ با یکدیگر عمل می‌کنند. هر کابینت از تعداد ماژول تشکیل شده است، ولتاژ مورد نیاز ماژول‌ها، توسط چندین منبع تغذیه تامین می‌شود. کلیه حقوق این سایت برای گروه ال ای دی پنل ( تلویزیون شهری ) محفوظ است. واردات قطعات وعرضه مستقیم تابلو های روان با بهترین کیفیت ومناسبترین قیمت و ارسال سریع تابلوهای روان …

هرچه از ماژولی با کیفیت بالاتر و همچنین تعداد پیکسل بالاتر استفاده کنید باید قیمت بالاتری نیز بپردازید. این خیلی طبیعی است که اگر مخاطب شما به تلویزیون شهری نزدیک‌تر باشد باید تراکم پیکسل بیشتری را داشته باشید تا او بتواند تصویر را به خوبی مشاهده کند ولی اگر مخاطب فاصله زیادی از مانیتور دارد نیازی به تراکم بالا در خرید تلویزیون شهری نمی‌باشد. برای مثال فرض کنید برای خرید تلویزیون شهری با ارتفاع 720 سانتی متر اقدام کردید.

تلویزیون شهری فضای داخل p3

مثلا امکانات متنوع این تجهیزات و یا عواملی که هریک نقش بسزایی در کیفیت و وضوح تصاویر پخش شده دارند؛ مواردی هستند که باید به خریدار یادآوری تلویزیون شهری شود. تلویزیون شهرییا نمایشگر شهری نوعی از بیلبوردهای تبلیغاتی است، که از قرارگیری کابینت‌هایی به ابعاد حدودا یک متر در یک متر تشکیل می‌شود. هدف از تولید این محصول، نمایش تبلیغات ویدئویی با کیفیت بالا، در محیط شهری و خیابان‌های پر رفت و آمد، میادین، بوستان‌ها، مراکز خرید و پاساژها است. تلویزیون شهری در دنیای پیشرفته امروزی، یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی در حال گسترش، با قالبی زیبا و مدرن است . کسب و کارهایی می‌توانند در ارائه خدمات و محصولات خود به مشتریان موفق باشند، که توانایی استفاده حداکثری از ابزارهای تبلیغاتی را داشته باشند.

  • فروش تلویزیون های تبلیغاتی، نصب و راه اندازی تلویزیون های تبلیغاتی برای تمام اصناف وارسال به تمام نق…
  • کسب و کار در اقتصاد سرمایه‌داری حکم‌فرماست، بیشتر کسب و کارها که مالک آن‌ها بخش خصوصی است برای این ایجاد شده‌اند که سود ساز باشند و دارایی صاحب‌شان را بیشتر کنند.
  • از طریق نرم افزار رابط کاربری می توان با وارد کردن آی پی تلویزیون ، محتوا را منتقل کرد و از نظر امنیتی قابل قبول است.
  • یکی از قویترین ابزارهای اطلاع رسانی است که می تواند فیلم، عکس، تیزر تبلیغاتی، پخش زنده تصاویر و همچنین جهت معرفی کالا و خدمات، خطوط تولید کارخانجات را به بهترین وجه معرفی می نماید.
  • یک هفته تا 10 روز بعد از بتن‌ ریزی مراحل بعدی نصب تلویزیون انجام شده، تا بتن به‌حد کافی استحکام پیدا کند.
  • اولین راه این است که سایت شرکت‌های مختلف را بررسی کرده و خدمات آن‌ها را مقایسه کنید.
بخوانید:  دریچه بازدید دریچه بازدید تاسیسات خرید دریچه بازدید تاسیساتی خرید فروش ملک در شمال
شرکت نواندیشان همواره در انتخاب کنترلر ها بهترین آنها را به مشتریان توصیه می کند. ، در شهر های بزرگ و پیشرفته دنیا یکی از تاثیرگذار ترین تبلیغات روز دنیاست. این نمایشگر ها در سالن های سرپوشیده و فضا های بسته نیز کاربرد دارد. در مجتمع های تجاری و مکان های عمومی مانند ایستگاه های قطار و ترمینال ها و حتی سالن های همایش برای پخش تصاویر و فیلم های مختلف نیز کاربرد دارد.

برند پنل تلویزیون شهری

انواع تلویزیون شهری ایندور | asilight