چسب بتن شیمی ساختمان مدل SA12 وزن 8 کیلو گرم خرید و قیمت چسب صنعتی

چسب بتن شیمی ساختمان مدل SA12 وزن 8 کیلو گرم خرید و قیمت چسب صنعتی هنگامی که حجم مساوی رزین و هاردنر مخلوط شوند ، واکنش می دهند و یک پیوند سخت ، سفت و با مقاومت بالا ایجاد می کنند. برای ترمیم ، پر کردن ، چسباندن و بازسازی سطوح بتنی می توانید از رزین اپوکسی استفاده کنید. این چسب مایع غلیظ، امولسیونی بر پایه پلیمرهای اصلاح شده است که برای تهیه گچ و چسب ضد آب روی بتن و گچ های قدیمی، برای ترمیم سطوح بتنی و سیمانی استفاده می شود. از دیگر خواص چسب بتن می‌توان به افزایش چسبندگی و ثابت سازی بسترهای سیمانی آهکی و گچی اشاره نمود . بشکه و ظروف بسته‌بندی با رعایت استانداردها و با کمترین خطای خط تولید عملیاتی پر شده و تحویل می‌شود.

✔ ویژگی های چسب بتن

استفاده از آن باعث ایجاد مقاومت کششی و خمشی و همچنین افزایش دوام در بتن می‌شود. از این محصول معمولا برای کارهای تعمیراتی استفاده می‌شود. در صورتی که این چسب با ملات ترکیب شود، باعث تولید مخلوطی یکنواخت می‌شود که استفاده از آن سبب آب بندی کامل و جلوگیری از نفوذ آب و همچنین تفکیک دانه‌های ریز و درشت می‌شود. در نهایت سبب افزایش چسبندگی بین بتن جدید و قدیمی می‌شود. از پرکاربردترین افزودنی های بتن , میتوان به چسب بتنی و چسب آب بندی بتن اشاره کرد. ایران ایمارت علاوه بر ایران در کشور های عراق ، افغانستان و آذربایجان نیز دارای خریداران ثابت می باشد .

ویژگی و مشخصات چسب بتن

مهمترین خاصیت چسب بتن تولید چسبندگی قابل توجهی در بتن یا ملات است كه خود عامل افزایش چسبندگی بتن یا ملات جدید درحال اجرا است. چسب بتن آب بند شیمی ساختمان SA12 واسطه ای است قوی و چسبنده جهت تعمیرات و آب بندی منابع بتنی آب آشامیدنی، فاضلاب، استخر، نمای ساختمان و کفسازی محوطه ی کارخانجات، فرودگاهها و استادیوم ها، نصب سرامیک و سنگ. از این نوع چسب بیشتر در مواردی استفاده می‌شود که نیاز به مقاومت بالا در برابر آب، مواد شیمیایی و سایش احساس می‌شود. مهم‌ترین کاربردهای آن تهیه ملات و بتن آب بند در اجرای آب نما و استخر، آب بندی و تقویت ملات‌های بندکشی، تهیه ملات به منظور نصب سنگ و سرامیک، نماسازی، تقویت چسب کاشی‌های پودری و… است. چسب عایق رطوبتی بهترین روش عایق بندی ، آب بندی استخر با چسب بتن آب بند یا استفاده از پرایمر آب بندی میباشد .

بخوانید:  پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی | porseshneshan

لیست قیمت چسب صنعتی

استفاده از این نوع چسب ها بسیار هزینه مقرون به صرفه ای دارند و سبب ایجاد پایداری و مقاومت فوق العاده زیاد سازه می روی این سایت کلیک کنید شوند. چسب های بتن متنوع هستند و به طور کلی این چسب ها را می توان به دو نوع چسب اپوکسی و لاتکس تقسیم بندی کرد. این چسب در برابر سرما، گرما، حرارت، ساییدگی، مواد شیمیایی و تحریکات مکانیکی مقاوم است و عمری برابر با عمر بتن دارد. بهترین چسبی که باعث چسباندن دو بتن می‌شود، چسب‌ بتن‌هایی است که بر پایه رزین اپوکسی هستند و برای چسباندن دو قطعه بتنی قدیم و جدید یا دو بتن استفاده می‌شود و قدرت بسیار بالایی دارد. ‏ این محصول بسیار نزدیک به خنثی یعنی شیش و نیم میباشد که مناسب کاربرد در بتن و سیمان در قسمتهای مختلف ساختمان است. افزایش دهد، همواره قیمت و کیفیت دو آیتم مهم برای خرید هر کالایی می باشند و هر شرکت معتبری می خواهد در بازار خریدار داشته و حرفی برای گفتن داشته باشد باید سعی در نگه داشتن محصول خود در رنج مناسبی از نسبت قیمت به کیفیت نماید.

  • بهترین زمان استفاده از مخلوط حاوی چسب بتن تا 20 دقیقه در هوای آزاد است.
  • بله ترکیب چسب بتن اب بند و چسب بتن استحکامی و چسب کاشی پودری یا خمیری میتوانید درخاصیت چسبندگی و مقاومت تاثیر بگذارد برای اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد فنی ارتباط بگیرید.
  • این مقاومت به حدی کم است که در محاسبات مربوطه برای این مقاومت، عدد صفر یا نزدیک به صفر نمایش داده می‌شود.
بخوانید:  نمایندگی هایک ویژن نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران نمایندگی اصلی

از مهمترین ویژگی چسب بتن در صنعت می توان به افزایش پسبندگی بتن جدید به بتن قدیمی، اشاره کرد. در هنگامی که بتن قدیمی از ملات قدیمی تولید شده است و نیاز است تا یک بتن جدید با ملات جدید را به ان اضافه کنیم، چسب های بتن به کار می آیند. از سوی دیگر می توانند باعث جلوگیری از نقوذ و نشست آب شده و به عنوان آب بند کار کنند. ظروف چسب بتن sa12 ازسال 1400 توسط شرکت تولید کننده برای مبارزه با نمونه تقلبی تغییر نموده (بسته بندی فعلی چسب با چاپ عکس کارخانه بر روی بسته و چاپ برجسته بر روی درب ) لذا چسب اصلی را از فروشگاه های معتبر بخواهید. بتونه فرکوتاپ 50 برای مواضعی که سطح بتن نیاز به بتونه کاری دارد از پودر کاسماتیک سفید و طوسی همراه با محلول 50 درصد چسب بتن sa12 با آب استفاده میگردد .