گرایش های آرایش 2024 که اکنون باید بدانید: Wendy Rowe MUA

اعتبار تصویر @ Tyrell Hampton برای YSL

از گونه‌های براق گرفته تا لب‌های پررنگ و ابروهای مرتب، پیش‌بینی روند آرایش در سال 2024 ظاهری واقعا پوشیدنی دارد. هنگامی که از راهپیمایی الهام می گیرید، مهم است که به یاد داشته باشید که سبک های بی،ه جسورانه ممکن است نیاز به تقلید داشته باشند تا در دنیای واقعی کار کنند، بنابراین زم، که در حال یافتن من، ترین بازی خود هستید، به این فکر کنید که چگونه و کجا آن را امتحان کنید. روند. (البته، برای فصل مهم، و NYE، ظاهر بیشتر است که مستقیماً از کت واک برداشته شود، ممکن است عالی باشد!) بیایید برخی از روندهای آرایشی کلیدی 2024 را از کت واک های SS24 که انتظار می رود در سال آینده بر صحنه زیبایی تسلط داشته باشند را بررسی کنیم. .

گرایش های آرایشی 2024 برای ناخن در حال حاضر

گونه های براق

رنگ های براق و گونه های براق در ترندهای آرایش سال 2024 درخشش می بخشد. در لندن، طراح، مانند دی پتسا و اردم، ترند گونه‌های براق را پذیرفتند و حسی درخشان و درخشان به ظاهر آرایش اضافه ،د. رژگونه نیز قرار است برای سال 2024 بازگردد، بنابراین از افزودن کمی رنگ به گونه های خود با نزدیک شدن سال نترسید.

لب بی،ه

رنگ‌های تند و روشن لب‌ها نیز موج‌هایی را در راهروهای SS24 ایجاد ،د. از لب‌های توتی غنی «جادوگر» در Dior گرفته تا لب‌های مات روشن و سنت لوران، رنگ خود را انتخاب کنید و دم‌های ایده‌آل خود را بسازید تا در سال 2024 مد باشد.

ابروهای آراسته و مینیمال آرایش

همانطور که ما مشتاقانه منتظر بهار هستیم، آرایش مینیمال، آرایش اول پوست (مورد علاقه من!) همیشه در دستور کار قرار دارد. تمرکز بر روی ابروهای براشیده، پایه های تقریباً وجود ندارد و نکاتی از رنگ مات در نمایشگاه استلا مک کارتنی دیده شد. این روند منع، کننده حرکتی به سمت آرایش صیقلی و کم رنگ است که بر زیبایی طبیعی و ظرافت بی دردسر تأکید دارد. با موهای شل و وسط بپوشید تا مدلی بسیار خنک برای مراقبت داشته باشید.

بخوانید:  رژ لب های براق کننده مرطوب کننده پاستل Dior Addict و قاب های با نسخه محدود - BeautyVelle

گرانج نرم الهام گرفته از دهه 90

احیای گرانج نرم الهام گرفته از دهه 90 با تمرکز بر خط چشم لکه دار، ابروهای طبیعی و لب های برهنه، جای خود را در کت واک های SS24 گذاشت. طراح، مانند دیور، م، مارا، و جیوانچی این زیبایی گرانج “نرم گوت” را انتخاب ،د که در سال 2024 ترند آرایش است.

بعدی را بخو،د: بهترین ریمل های قهوه ای | بهترین خط چشم مایع

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.

منبع: https://wendyrowe.com/makeup/2024-makeup-trends

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با