محصولات جام مقدس من از Sephora

این فروش سفورا به طور رسمی شروع شده است و اگر من را می شناسید، می د،د که من قبلاً سفارش خود را ثبت کرده ام. Sep،ra فقط چند بار در سال رویداد VIP Savings را انجام می دهد، بنابراین اگر می خواهید انبار کنید، اکنون زمان آن است.

از کد استفاده کنید YAYHOLIDAY

من نوشته ام چندین پست وبلاگ فروش در چند سال گذشته را پوشش می دهد، اما احتمالاً زمان آن رسیده است که فهرست به روز شده ای از توصیه های Sep،ra جام مقدس را به اشتراک بگذارم. اینها محصولاتی هستند که دوباره ،یداری کرده ام، تا زم، که خالی شوند استفاده می کنم و واقعاً احساس می کنم اگر در کیف لوازم آرایش من نبودند، آن ها را از دست می دادم.

در زیر نظر دهید و به ما اطلاع دهید که محصولات جام مقدس شما چیست؟ من همیشه دوست دارم آنچه را که همه شما استفاده می کنید و دوست دارید بشنوم. XX AR

صورت

تقویت کننده درخشندگی نمادین لندن

من این را فیلتر من در یک لوله می نامم. این واقعاً یک محصول یکپارچه است که پوست را نرم می کند، روشنایی می بخشد و درخشندگی ظریفی به شما می بخشد تا پوست شما شاداب و هیدراته به نظر برسد. من از سایه Champange Glow استفاده می کنم. در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است:

  1. مخلوط با مرطوب کننده
  2. به ،وان پرایمر (روش مورد علاقه من)
  3. مخلوط با فونداسیون
  4. بالای فونداسیون

من از 1-2 پمپ استفاده می کنم. واقعاً آن درخشش “پس از صورت” را به شما می دهد. پوست من هرگز بهتر به نظر نمی رسید!

فونداسیون ابریشم نور، آرم،

من همیشه در مورد این به ،وان بنیاد “موقعیت خاص” خود صحبت می کنم. خیلی گران است (من فقط در این فروش می ،م) بنابراین دوست ندارم هر روز از آن استفاده کنم. اما وقتی این کار را انجام می دهم، آرایش من هرگز بهتر به نظر نمی رسد. اگر به دنبال ول،جی هستید این را به شدت توصیه می کنم. برای هر روز، من از IT Cosmetics CC + Cream یا بابی براون فونداسیون سرم استفاده می کنم.

LA MER RADIANT TINTED SKINTINT SPF 30

من این را در آ،ین فروش سفورا ،یدم (اگر می تو،د حتماً منتظر بم،د تا آن را در حالت فروش ب،ید) بعد از اینکه دیدم چندین نفر آن را تبلیغ می کنند. من این را دوست دارم زیرا مجبور نیستید زیاد استفاده کنید و همچنان پوشش متوسط ​​خوبی به شما می دهد. اگر به دنبال چیزی مشابه اما کمتر $$$ هستید، می‌توانم بگویم که با آن قابل مقایسه است CC + ، روشنایی اما نه به ،وان پوشش کامل

آرایش MARIO CONTOUR STICK

بخوانید:  مفهوم «ارز دیجیتال» به زبان ساده ارزدیجیتال | نی نی سایت

من وقتی صحبت از ، کانتور به میان می آید بسیار حساس هستم. باید به راحتی ،یب شود، پوشیده شود و خیلی ضخیم یا کیک به نظر نرسد. من عاشق آرایش ماریو هستم، سایه متوسط ​​تاریک می پوشم. نارنجی را نمی کشد و به خوبی با پوست من ،یب می شود. من هم دوست دارم Fenty Match Stix Matte Contouدر Amber اگر می خواهید چیزی با رنگ سردتر داشته باشید. هر دو فرمول و سایش مشابهی دارند. من هر دو را دارم و اغلب استفاده می کنم.

برس صورت REFY DUO

این همان براشی است که من همیشه در مورد آن صحبت می کنم و در ماه سپتامبر مورد علاقه ماهانه کات بود. برای کانتور ، یا برنز کننده به شدت توصیه می شود. من از یک طرف برای «حک ،» چین استفاده می‌کنم و طرف دیگر با هم ،یب می‌شود و بدون حرکت دادن محصول دیگر، یک روکش هوا ایجاد می‌کند.

چشم ها

پرایمر ریمل

من همیشه از پرایمر مژه استفاده می کنم. این واقعا همه تفاوت را ایجاد می کند. من به ،ید مجدد مارک جیکوبز ادامه می دهم (تازه متوجه شدم که آنها دیگر این کار را نمی کنند!) یا جیوانشی. من قبلاً فقط Lancome Cills XL را می پوشیدم، و با اینکه قطعاً کار می کند، فکر می کنم این دو در مورد حجم و بلندی مژه های شما کمی جلوه بیشتری دارند.

سایه چشم

من هر کدام را دوست دارم پالت سایه چشم تارت. آنها مخملی هستند و به نظر می رسد که واقعا خوب باقی می مانند. این یکی برای سفر عالی بود من هم عاشق ناتاشا دنونا هستم پالت گلم. من نسخه مینی را چند سال پیش ،یدم و نسخه بزرگتر را سفارش دادم. اگر می‌خواهید ظاهر خنثی‌تری/هرروزه بپوشید، سایه‌ها بسیار جه، و عالی هستند.

DIORSHOW BROW STYLER

بخوانید:  5 بهترین یافته های جدید زیبایی داروخانه در سال 2023

این یکی از مدادهای ابروی مورد علاقه من است. من یکی را در کیفم و یکی را در کیف لوازم آرایشم نگه می دارم و دوست دارم که مجبور نباشی مدام آن را تیز کنی. من سایه یونیورسال قهوه ای تیره می پوشم.

قلم قهوه ای آناستازیا بورلی هی، مایکرو استروک

بهترین نشانگر ابرویی که من استفاده کرده‌ام. اگر می خواهید ابروهای پردار داشته باشید، به شدت توصیه می شود. من سایه “قهوه ای تیره” می پوشم.

ژل پاتریک تا ابرو

چند ماه پیش من یک آزمایش آزمایشی روی 5 مورد از محبوب ترین محصولات ابرو در رسانه های اجتماعی انجام دادم. اگر ظاهر ابروی لمینیت/کرکی را دوست دارید، این مورد مورد علاقه من بود. این کار ابروهای من را *در تمام روز* در جای خود نگه داشت.

این تکنیک من است:

  1. ابروها را برس بکشید
  2. مداد ابرو بزنید
  3. ژل را با یک حرکت رو به بالا به ابروها بکشید (این کار همچنین ظاهر “ابروهای بلند” یا چشم ها را ایجاد می کند)
  4. پشت برس یا دسته برس ابرو را بردارید و به ابروها فشار دهید. این اساساً ابروهای شما را تنظیم می کند، بنابراین مطمئن شوید که نحوه برس کشیدن آنها را دوست دارید. بعد از خشک شدن آن تکان نخواهند خورد.

پوست

ماسک جت لگ جمعه های تابست،

من از زم، که این ماسک چند سال پیش عرضه شد، طرفدار شدید این ماسک بودم. ترجیح می‌دهم شب بپوشم و هنگام خواب آن را بپوشم. یا روزهایی که فقط در خانه هستم و آرایش نمی‌کنم، این را پشت میز می‌پوشم و تمام روز آن را می‌گذارم. این باعث می شود پوست من هیدراته شده و فورا شاداب شود. اندازه کوچک می تواند یک جوراب ساق بلند زیبا یا هدیه “چیزهای مورد علاقه” باشد.

، دست ضروری

بهترین ، دست من دوست دارم که این عطر بدون عطر است و با عطر شما رقابت نمی کند. من این را در پاتختی نگه می دارم و قبل از خواب استفاده می کنم. دستانم فورا نرم تر می شوند. من هم این را روی خودم گذاشتم فهرست او برای هدیه تعطیلات inspo.

تازه ،یدم این مجموعه سفر، اگر بخواهید یک معرفی خوب برای برند داشته باشید، عالی خواهد بود.

بخوانید:  لوازم یدکی لیفتراک سهند قطعات لیفتراک سهند لوازم یدکی | توکو لیفتراک

TAN LUXE THE BODY- LIGHT/MEDIUM

(من این را دو بار ،یداری کرده ام!) تان لو، واقعا بهترین برای برنزه شدن مصنوعی طبیعی است. من هر 3-4 روز این کار را انجام می دهم. من یک بررسی بزرگ دارم اینجا!

دکتر. سرم هیالورونیک باربرا استورم

میدونم میدونم. این به طرز مس،ه ای گران است. هفته گذشته با دکتر استورم ملاقات کردم (او دوست‌داشتنی و فوق‌العاده باهوش بود) و او به ما گفت که اسید هیالورونیک او وزن مولکولی پایینی دارد و به لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ می‌کند و باعث می‌شود پوست برای درازمدت سفت‌تر، شاداب‌تر و درخشنده‌تر شود. او گفت که این محصول شماره 1 اوست و به فرمول منحصر به فرد خود بسیار افتخار می کند. در صورت استفاده روزانه، ماتری، پوست را بهبود می بخشد و به ،وان یک آبرسان فوق العاده عمل می کند، سلامت پوست را بهبود می بخشد و چین و چروک های ناشی از کم آبی را کاهش می دهد.

من این را جیره می‌کنم و فقط صبح‌ها از یک نخود استفاده می‌کنم. برای پوشاندن کل صورت شما واقعاً لازم نیست آنقدر استفاده کنید. تقریباً فوراً خشک می شود و همچنین احساس ،بندگی به پوست شما نمی دهد. این کیت اگر کنجکاو هستید یک معرفی عالی برای برند است.

لب

FENTY GLASS BOMB LIP GLASS

این برق لب ها خیلی ،ی هستند و ،بناک نیستند. من این $weetmouth و Diamond Milk را دارم. من دوست دارم اینها را روی رژ لبم بپوشم.

مو

روغن مو PLAYA RITUAL

مورد علاقه تمام دوران! من در قلاب شده بودم روغن باندینگ شماره 7 اولاپل، برای مدتی، اما این روی موهای من خیلی بهتر عمل می کند. این روغن مو سبک است و موهای شما را سنگین نمی کند. برای استفاده روی موهای خیس، موهای خشک یا حتی حالت دادن به روز دوم عالی است.

اسپری بافت خشک ORIBE

من فقط این را در فروش می ،م. اگر آن را ندارید، اکنون وقت شماست. من بعد از فر ، موهایم استفاده می کنم و حالتی متوسط ​​و سبک با بافت به من می دهد. و بوی شگفت انگیزی دارد.





منبع: https://www.theteacherdiva.com/2021/11/،ly-grail-،ucts-sep،ra.html