قطعات تابلو روان

قابلیتهای نمایشگرهای شهری چیست؟ برای پاسخ به سوال تلویزیون شهری چیست می توان به کاربرد های آن پرداخت. همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، تلویزیون شهری را می توان یک ابزار تبلیغاتی دیجیتال با قابلیت های خاص معرفی نمود که در ابعاد بسیار بزرگ برای فضاهای باز و وسیع طراحی شده است. فروش این نوع از نمایشگر ها گاهی به منزله اجاره تابلوهای تلویزیون شهری می تواند باشد که صاحبان کسب و کار برای معرفی محصولات و تبلیغات خود تقاضای اجاره کوتاه مدت آن را دارند. شرکت پالیزافزار طی این سالها توانسته است انواع تابلوهای LED تک رنگ، سه رنگ، تمام رنگی جهت مانیتورینگ و انواع تابلوهای نمایشگر بانکی، نرخ ارز، نرخ کالا، تقویم، ساعت دیجیتال و تلویزیون شهری را در رده فروش بهترین محصولات خود قرار دهد.

عرضه می شود که انتخاب تراکم LED بستگی به هدف استفاده از نمایشگر در فضای داخلی و یا خارجی ، میزان هزینه در نظر گرفته شده و هم چنین ارتفاع نصب نمایشگر که تعیین کننده حداقل فاصله دید بیننده از نمایشگر می باشد بستگی دارد. خرید تابلو LED یا همان تابلو روان فول کالر (رنگی) از یک شرکت معتبر باعث می شود هر زمانی که به آن نیاز دارید، پشتیبانی فنی و کمک را براحتی دریافت کنید. رشته طراحی دوخت یکی ازکارآمد ترین رشته های فنی و حرفه ای برای خانم ها می باشد زیرا با سلیقه و خلاقیت بانوان سرو کار دارد و می توانند با ایجاد خلاقیت در طراحی دوخت موفق شوند. شرکت فنی مهندسی سپهر صنعت آداک در سال ۱۳۸۶ با اهداف بازرگانی و تولید محصولات مورد نیاز شهرداریها تاسیس شد. موضوع بعدی بحث رنگی بودن یا تک رنگ بودن تابلو است که پیشتر برای تشریح تابلو روان بزرگ و کوچک به آن اشاره شد.

البته این مسئله بسته به اینکه کاربران چه نوع تابلویی با چه میزان بودجه و امکانات در نظر دارند، متفاوت خواهد بود. اما سوال که ممکن است پیش بیاید این است چه نیازی به استفاده از ویدئو وال هست؟ برای اطلاع از قیمت فروش تلویزیون شهری بهترین روش، روش آنلاین هست زیرا قیمت ها به روزترین قیمت ها می باشند. اگر می خواهید پس از ساخت تابلو تبلیغاتی ، کیفیت بهتر داشته باشید بهتر است ازدات پیچ ماژول های ال ای دی کوچک استفاده نمایید زیرا هر اندازه در ماژول ها ، پیکسلهای بکار رفته به هم نزدیکتر باشد و در واحد سطح تعداد پیکسل های بیشتری جای داده شوند کیفیت بالاتر خواهد بود . مجموعه پارسه با افتخار جهت اجرای پروژه های تبلیغاتی شما از ابتدای خرید تلویزیون شهری تا نصب نهایی نمایشگر که شامل مراحل جانمایی تلویزیون شهری، انتخاب دات پیچ نمایشگر شهری، طراحی و اجرای سازی تلویزیون شهری و در نهایت نصب و زیبا سازی آن می شود را با شما همراه می شود.

بررسی سیاهه دخلوخرج خانوارهای روستایی در سال ۱۴۰۰نشان میدهد منابع تأمین درآمد این خانوارها ۳۳.۹درصد از مشاغل مزد و حقوقبگیری، ۳۱.۲درصد از مشاغل آزاد کشاورزی و غیرکشاورزی و ۳۵درصد از محل درآمدهای متفرقه خانوار تأمین تلویزیون شهری شده است. براساس این اطلاعات منابع تأمین درآمد خانوارهای شهری در سال ۱۴۰۰بهگونهای بوده که بهطور میانگین ۳۲.۶درصد از مشاغل مزد و حقوقبگیری، ۱۶.۵درصد از مشاغل آزاد کشاورزی و غیرکشاورزی و ۵۰.۹درصد از محل درآمدهای متفرقه خانوار تأمین شده است. بهعبارتدیگر ضریب رشد هزینههای یک خانوار روستایی در سال گذشته ۰.۹واحد درصد بیش از ضریب رشد درآمدها بوده است درحالیکه برای خانوارهای شهری اتفاقی کاملاً معکوس رخ داده و ضریب رشد درآمدهای آنها ۲واحد درصد بیش از هزینهها بوده است. قیمت این نوع ماژول از نوع بیرونی ارزان تر است. مهم ترین مزیت تبلیغات با تلویزیون های شهری این است که با استفاده از این محصول راحت تر و بهتر می توان کالا و خدمات مورد نظر را به شهروندان معرفی کرد.

بخوانید:  طرز تهیه بهترین شیرینی های عید نوروز شیرینی عید نوروز

تلویزیون شهری به همین دلیل معمولا متناسب با نوع آب و هوای منطقه و یا ابعاد و اندازه نمایشگر، می توان از یک خنک کننده با توان و قدرت کافی بهره برد. به ترکیبی از یک موتور دیزل و ژنراتور و انواع متعلقات فرعی از قبیل شاسی، اتاقک پوشاننده جهت محافظت و کاهش صدا، سیستم های کنترل، قطع کننده های اضطراری مدار، سیستم مولد گرما، سیستم استارت اتوماتیک که به منظور تولید برق استفاده می شود، می گویند. به همین تلویزیون های شهری Outdoor قابل نصب در هر فضایی را دارند زیرا در مقابل عوامل طبیعی و محیطی مانند برف و باران و نور خورشید منجر به خرابی و کاهش آن نمی شوند. تبلیغات شهری با امکان نمایش چندین تبلیغ متفاوت در طول مدت تبلیغات، میتواند هزینه نهایی را به شدت کاهش دهد. آموزشگاه فن آموزان با برگزار کردن دوره آموزش نصب تابلو روان این امکان را برای افرادی که جویای کار می باشند فراهم نموده است تا مهارت های مورد نیاز را به صورت تخصصی به افراد علاقمند آموزش داده و آنها را روانه بازار کار نماید.

بعلاوه از آنجایی که در این تابلو روان ها از لامپ های led مصرف می شود و از طرفی چون این لامپ ها کم مصرف هستند، با بکارگیری این تابلوها بجای تابلوهای قدیمی می توان تا حد زیادی از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری کرد. به طور کلی می توان شهرت و محبوبیت نمایشگرهای LED را در نتیجه امکانات و قابلیت های این تجهیزات و به واسطه استفاده از اجزا و قطعات گوناگون دانست. سازه یا بدنه این تلویزیون ها نیز از اجزا و بخش های مختلفی تشکیل شده که شامل ستون فلزی، نمایشگر و سایر مصالحی است که برای نصب و نگهداری آنها به کار می رود.

معمولاً تلویزیونهای شهری بر اساس کارکرد به دو دسته Indoor و Outdoot تقسیمبندی میشوند که در مدل outdoor همانطور که از نام آن مشخص است در فضاهای باز نظیر چهارراه، پارک، بزرگراه و غیره مورد استفاده قرار میگیرد. که با پیچ شدن ماژول ها، برد کنترل و پاور (منبع تغذیه) بر روی آن پیکره اصلی تابلو روان شکل میگیرد ، فریم یا همان قاب تابلو روان ویژگیهایی از قبیل ضد اب بودن ، قفل درب مناسب و … تلویزیونهای indoor نیز برای محیطهای بسته نظیر تالارهای پذیرایی، سالن کنفرانس، سالنهای ورزشی و غیره مورد استفاده قرار میگیرد.

پاور 5 ولت 40 آمپر CZCL دارای توان خروجی 200 وات و جریان خروجی 40 آمپر می باشد. به همین دلیل تابلو روان که دارای تنوع رنگی بسیار بالایی هستند، برای تبلیغات بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. فروش انواع نمایشگر های شهری که تحت عنوان تلویزیون های شهری شناخته شده است با قیمت و کیفیت های مناسب و کاربردی در رنج های قیمتی مختلف عرضه می شود. ماژول LED موجود در بازار در انواع ماژول LED تک رنگ، ماژول سه رنگ، ماژول هفت رنگ و ماژول LED فول کالر عرضه می شوند. درواقع یک تلویزیون شهری از کنار هم قرار گرفتن ماژول LED فول کالر ، منبع تغذیه و مادربرد در یک فریم تلویزیون شهری و یا کابینت رنتال ساخته می شود. این کابینت های رنتال به آسانی به اتصالاتی که برای آن تعبیه شده کنار یکدیگر قرار میگیرند و تصویری یکنواخت را میسازند.

بخوانید:  درچه اندازه هایی است؟

قطعات تابلو روان

اين ابزار قدرتمند علاوه بر معرفي محصول و برند در كنار ديگر مبلمان شهري هويت وزيبايي شهرها را خصوصا در شب و زمان كاهش نور خورشيد فراهم ميكند. این مورد بسیار سریع تر نسبت به بار پایه توان است که میتواند ۱۲ ساعت از سرما بگیرد و سریعتر از توربین گازی است که میتواند زمان زیادی را مصرف کند. این نمایشگر دیجیتال را می توان از جمله تابلوهای ال ای دی با ابعاد بزرگتر و قابلیت های بیشتر دانست. نامحدود در سال به شرط اینکه هر 750 ساعت متوسط توان کشیده شده از ژنراتور از 80% توان prime بیشتر نباشد . این در حالی است که در همین بازه زمانی، متوسط هزینه کل خالص سالانه یک خانوار شهری ۹۲میلیون و ۵۰۱هزار تومان بوده که نسبت به رقم مشابه در سال قبل ۴۹درصد افزایش نشان میدهد. در مقابل اما، متوسط هزینه کل خالص سالانه یک خانوار روستایی ۵۱میلیون و ۹۱۱هزار تومان محاسبه شده که نسبت به سال قبل ۵۲.۴درصد افزایش نشان میدهد.

این تلویزیونها ضد آب و ضد ضربه بوده و برای محیطهای بیرونی بسیار مناسب هستند. در تلویزیونهای Outdoor دات پیچ 8 بسیار مناسب بوده و کیفیت لازم را دارد. شاخصه مهم این قطعات که تحت تاثیر آن کیفیت و وضوح تصاویر پخش شده توسط تلویزیون شهری نیز تغییر می کند، گام پیکسل یا دات پیچ است که بیانگر حد فاصل میان هر پیکسل با پیکسل بعدی است. از این جمله میتوان به واردات قطعات با کیفیت با ساعات کار طولانی مطابق با استانداردهای جهانی به صورت کاملا انحصاری و بدون واسطه اشاره کرد. معمولا در طراحی و ساخت نمایشگرهای شهری، یکدست بودن تصاویر از جمله مولفه هایی است که توجه زیادی صرف آن می شود.

برنامه ای که برای نمایش به تلویزیون شهری می دهید، می تواند به دو صورت آنلاین یا آفلاین باشد. خرید تلویزیون شهری بدون دلال و واسطه از این مجموعه همین حالا با کیفیت بالا و قیمت ارزان برای سراسر مردم ایران به صورت آنلاین فراهم می باشد. ویژگی های این تابلو های را می توان در متحرک بودن افکت ها و متون، تازگی و بروز بودن، سبک بودن در حمل و نصب، کم مصرف بودن، عمر بالا ، زیبایی و جذابیت، داشتن قابلیت تعمیر و نگهداری اسان و کم هزینه، قابلیت اطلاع رسانی فوری و تغییر در متن، استفاده بعنوان یک ابزار آموزشی طبقه بندی کرد.

برای محافظت از تلویزیون شهری و جلوگیری از دستبرد سارقین یا دسترسی هکرها به آن، لزوم به کارگیری اقدامات امنیتی از طریق سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری و یا نصب تجهیزات ایمنی، بسیار با اهمیت است که مشمول هزینه هایی خواهد بود. اجاره تلویزیون های شهری : اجاره تلویزیون های شهری یک راهکار عالی برای آن دسته از افرادی است که به دلیل بالا بودن هزینه ساخت و نصب، امکان بهره مندی از مزایای این تجهیزات را نداشته اند. زاویه دید و وضوح بسیار بالا از فاصله نزدیک و دور با پرتابنور بسیاربالا. در یک ماژول تلویزیون شهری هر یک از پیکسل ها فاصله معینی تا پیکسل های مجاور خود دارند . هر کابینت در تلویزیون شهری بطور کامل مستقل از دیگر کابینتها میباشد ولی هنگامی که کابینتها بر روی هم متصل میشوند به صورت هماهنگ با یکدیگر عمل میکنند.

بخوانید:  قیمت لوله بازکنی در بازار چقدر است؟

این اجزا محلی برای نصب و سوار شدن ماژول ها، پاور و برد کنترلر می باشند که در نهایت صفحه نمایش تلویزیون شهری را تشکیل می دهند. تکه های آن به صورت آماده و در ابعاد استاندارد است که میتواند به راحتی در کنار یکدیگر داخل یک hard case قرار گرفته و پس از سری شدن ابعاد بزرگی را پدید آورند. اما برای ساخت یک تلویزیون بزرگ کافیست تعدادی از آن ها را (بسته به ابعاد مورد نظر) کنار یکدیگر قرار داد و به هم متصل و سری کرد. آنچه در انواع مختلف تلویزیون شهری مشترک است، هدفی است که در استفاده از آن دنبال میشود. رزولوشن و شدت نور از دیگر عواملی هستند که برای انتخاب یک تلویزیون شهری تاثیر گذار هستند و هر چه بیشتر باشند به این معنا است که کیفیت تصویر بیشتر است و در آخر نیز زاویه دید تلویزیون های شهری باید مناسب باشد تا کاربران شما بتوانند به راحتی آن را مشاهده کنند و تبلیغات شما را بر روی آن ببینند.

این نمایشگر های ال ای دی بنابر مکان و زمان استفاده در ابعاد و اندازه های مختلف وبا مزیت های متفاوت تولید می شوند، که مجموعه پارسه با سابقه طولانی جز اولین ها در ارائه این محصولات در کشور می باشد که درجهت ارتقاء محصولات خود اهتمام خاصی دارد. فروش آنلاین تلویزیون شهری یکی از بزرگترین خدمات ارائه شده بواسطه مجموعه پارسه می باشد که بواسطه آن تمام مردم ایران امکان خرید بصورت مستقیم را بدست می آورند. یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که بواسطه خرید تلویزیون شهری برای عرضه کنندگان کالا و خدمات فراهم می گردد این است که مخاطب ناخواسته و ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی می شود و نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند. گروه صنعتی ASI طراح و تولید کننده تخصصی تلویزیون های تمام رنگی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت به شما خریداران گرامی عرضه می دارد.

همچنین این محصول قدرتمند، قابیلت اضافه شدن سیستم صوتی را دارد که تبدیل به یک غول تبلیغاتی بی رقیب خواهد شد. یکی از نکات مثبت جک برقی سرعت بالا در زمان باز و بسته شدن درب پارکینگ است و افرادی که این نکته برایشان اهمیت دارد می توانند با استفاده کمتر از شفت و جوشکاری سرعت جک را بالاتر ببرند. اولین عامل فاصله مرکز این تلویزیون از مرکز پیکسل ها است که به صورت تخصصی با نام دات پیچ نیز شناخته می شود، در واقع این عامل نشان دهنده تراکم تصویر یک تلویزیون شهری است که کم بودن آن باعث بالا رفتن کیفیت می شود. هرچقدر فواصل مرکزی پیکسل های ماژول که با عنوان دات پیچ شناخته می شوند با یکدیگر کمتر باشد، تراکم پیکسلی یا کیفیت تصویر بالاتر خواهد بود که در نهایت با کمک برنامه های نرم افزاری، محتوای مورد نظر برای نمایش آماده می شود.