بابی براون نسخه محدود Glow With Luck Collection – BeautyVelle





سلام! فقط یک سر بالا. پست‌های ما ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد، به این م،ی که ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. همه تصاویر از برندهای ذکر شده است.

بابی براون به تازگی پیش نمایشی از برخی از محصولات مجموعه جدید Glow With Luck خود را برای سال نو قمری 2024 منتشر کرده است. قیمت این محصولات از 32.00 تا 42.00 پوند در حال حاضر در دسترس است.

تاریخ انتشار رسمی: 4 دسامبر 2023
از کجا ب،یم: بابی براون + نیمان مار، + خیابان پنجم ،س + سفورا + ULTA BEAUTY + نوردستروم + دیلاردز + بلومینگ دی، + خودفریج + میسیس

پالت رژگونه و هایلایت مجموعه Glow With Luck

40.00 پوند

وقتی شانس به شما دست می دهد، پنهان ، درخشش شادی که در چهره شما می درخشد دشوار است. و چرا می خواهید؟ درخشش شادی آور به شما درخششی جوان و روشن از درون می دهد. بابی براون که آماده است به پوست شما یک درخشش همیشگی خوشبختی بدهد، مجموعه Glow With Luck را با نسخه محدود عرضه می کند. این پالت رژگونه و هایلایت بخشی از مجموعه درخشان، با فرمول پودری ژل مانند که به طور یکپارچه با هم ،یب می شود، درخشندگی رنگدانه ای را در سراسر پوست شما ایجاد می کند.

سایه ها شامل:

  • درخشش هلو
  • درخشش طلوع صورتی

بابی براون

،ید در: BOBBI BROWN + NEIMAN MARCUS + SAKS Fifth Avenue + SEPHORA + ULTA BEAUTY + NORDSTROM + DILLARDS + Bloomingdales + Selfridges + MACYS

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…

مربوط



بخوانید:  10 سازمان دهنده آرایش زیبا برای خرید در آمازون



منبع: https://beautyvelle.com/2023/12/05/bobbi-brown-limited-edition-glow-with-luck-collection/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با