اتاق فرار و هر آنچه باید درباره آن بدانید ماگرتا | allescape

در حال حاضر، بیش از ۲۸۰۰ اتاق فرار در سراسر جهان موجود است و هر روز اتاق‌های جدیدی به لیست برند اتاق فرار اضافه می‌شوند. اما چرا اتاق‌های فرار اینقدر محبوب شده‌اند؟ خوب، پاسخ بسیار ساده است. اکثر ما زندگی پر‌مشغله‌ای داریم و برای کار‌، تحصیل، مراقبت از بچه‌ها و غیره تلاش می‌کنیم. هر یک از ما یک سری مسئولیت‌ها داریم که باید به طور روزانه با آنها کنار بیاییم. از سوی دیگر اتاق‌های فرار به ما این امکان را می‌دهند تا از روال روزمره خود خارج شویم و متفاوت بودن را تجربه کنیم. برای مثال می‌توانیم در شخصیت یک کتاب یا فیلم قرار بگیریم و قهرمان اتاق فرار باشیم.

  • در صورت رزرو اتاقتان توسط بازیکنان، قبل از درخواست از سمت آن‌ها، مطالب مرتبط و ملزوم را به‌طور مرتب ارسال کنید و همیشه سعی کنید یک‌قدم از بازیکن جلوتر باشید.
  • ازآنجایی‌که اتاق فرار جزء کسب‌وکارهای زودبازده می‌باشد، نقطه سربه‌سر سرمایه‌گذاری شده نباید بیشتر از چند ماه طول بکشد (کمتر از یک سال).
  • وقتی از بازی لذت ببرند، به‌احتمال‌زیاد شما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، بازخوردهای مثبت خود را به اشتراک می‌گذارند.
  • علت اهمیت این موضوع، کشف متوسط درآمد اتاق‌های فرار است تا بتوان با آن سرمایه‌گذار را متقاعد کرد.
  • اگر به‌صورت تیمی بازی می‌کنید، قبل از شروع بازی یک گروه در تلگرام بسازید تا بتوانید در آن هم‌فکری کنید.
اتاق فرار و هر آنچه باید درباره آن بدانید ماگرتا | allescape اما بعد از مواجه شدن با قفل‌های عجیبی که پیش از این در مرکز نبوده‌اند ظن عمدی بودن آلودگی ویروسی در شما تقویت شده. پس از خرید بلیط برای رزرو زمان بازی با شماره خانه معما تماس حاصل فرمایید. حتما ۱۵ دقیقه قبل از شروع بازی برای توضیحات و آماده سازی در مجموعه خانه معما حضور داشته باشید .در صورت تاخیر از زمان بازی شما کسر می شود. همچنین می‌توانید از دیگر مجموعه دارها بخواهید تا به مشتری‌های خود تبلیغات اتاق فرار شما را کنند و یا در سایت‌های مختلف تبلیغ بازی خود را انجام دهید. قفل‌هایی که در اتاق فرار مشاهده می‌کنید معمولا با حل معما باز می‌شوند، پس وجود قفل در اتاق فرار نقش مهم و اساسی دارد.

بخوانید:  درچه اندازه هایی است؟

مجموعه امگا اسکیپ روم

به‌طورکلی در این مدت، آن‌ها یک برنامه‌ریزی کلی برای کار گروهی خود انجام می‌دهند، در این مرحله از بازی، موسیقی باید آرام و با صدای کم باشد. موسیقی باید مرموز و با ظرافت خاصی انتخاب شده باشد و به‌مرور چالش‌برانگیز شود. در اتاق‌های فرار، رنگ یکی از مهم‌ترین ارکان انتقال حس به بازیکنان است؛ بنابراین انتخاب رنگ مناسب برای فضای بازی از اهمیت خاصی برخوردار است. علاوه بر اینکه استفاده از رنگ برای تحریک احساس بازیکنان کاربرد دارد، طراحان اتاق فرار از آن به‌عنوان سرنخ یا حتی خود معما نیز در اتاق استفاده می‌کنند.

رنگ سفید، حس پاکیزگی را القا می‌کند و طراحان از رنگ سفید برای ایجاد هارمونی و تعادل کنار رنگ‌های دیگر استفاده می‌کنند. رنگ قهوه‌ای احساس آرامش و راحتی خیال را بیشتر می‌کند؛ اما باید با ترکیب یک رنگ فعال یا غیرفعال باشد؛ زیرا احساس خستگی را به دنبال دارد. اگر جواب همه سؤالات بالا، بله هست شما احتمالاً یک معمای خوب طراحی کرده‌اید. بسته های گیمیفیکیشن در محیط های سازمانی و شرکتی با اهداف مختلفی طراحی و پیاده سازی شده است. از اهداف این بسته ها می توان برای افزایش کار تیمی، ارزیابی سطح سواد و توانایی کارکنان و حتی استخدام نیروی انسانی برای شرکت ها استفاده کرد. وقتش رسیده تا خیالمون راحت باشه و این مرحله هیجان انگیز و بدست متخصصین کارخانه بسپاریم.

امنیت جان بازیکنان همیشه در اولویت بوده و باید همواره در تمام تصمیم‌گیری‌های ما در رأس قوانین باشد. ساختمان‌هایی که ازنظر قدمت و نوع استحکام بنا در سطح کیفی خوبی قرار نمی‌گیرند حتماً انتخاب اشتباهی هستند و لازم است که در مورد آن‌ها کارشناسی‌های لازم را به عمل بیاوریم. علت اهمیت این موضوع، کشف متوسط درآمد اتاق‌های فرار است تا بتوان با آن سرمایه‌گذار را متقاعد کرد. گیم مستر فردی است که در تمام طول اتاق فرار، زمانی که شما غرق در معماها هستید، شما را نگاه می‌کند و صدای شما را می‌شنود. وظیفه او این است که بازی را برای شما و تیمتان به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل کند و در زمان نیاز به شما راهنمایی یا هینت بدهد. در این بازی شما وارد یک سناریوی کامل با دکوری خیره‌کننده می‌شوید.

بخوانید:  آموزش رژلب زدن یک آرایشگر حرفهای - مجله اسنپ مارکت

اشتباه در اتاق فرار قبل از شروع بازی