آموزش لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا لوله بازکنی تخلیه چاه

باز کردن لوله فاضلاب توالت را با فنر مجهز به سری اسیدی انجام می دهند، چون این نوع سری مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدی موجود در چاه فاضلاب سرویس بهداشتی دارد و بنابراین در تماس با این مواد دچار خوردگی نمی شود. توجه داشته باشید که فنر زدن لوله فاضلاب جزو خدمات ما در مجموعه تاسیسات 24 ساعته نیست و این مطلب را صرفاً جهت اطلاع شما مخاطب عزیز آماده کرده ایم. هر زمان حرکت فنر در داخل لوله فاضلاب عادی شد، می توانید فنر را به آرامی در خلاف جهت عقربه های ساعت به بیرون از لوله فاضلاب بکشید تا مواد و رسوبات داخل لوله فاضلاب همراه با فنر خارج شوند.

  • قبل از جدی شدن گرفتگی لوله فاضلاب و با دیدن نشونه گرفتگی لوله، کمی آب جوش درون لوله سینک ظرفشویی بریزین تا بافتای چربی که به جداره لوله می چسبه و مواد زاید درون لوله شسته شه.
  • در صورت گرفتگی چاه حمام توصیه می شود هرگز ار مواد لوله بازکنی شیمیایی استفاده نکنید، چون حمام محیطی بسته دارد که وجود مواد لوله بازکنی شیمیایی به همراه گازهای داخل حمام می تواند باعث مسمویت و حتی خفگی شما شود.
  • اهداف ما ارائه بهترین کیفیت در کنار مشاوره و توصیه های لازم به مردم به همراه سرعت بالای انجام خدمات با قیمت بسیار کمتر می باشد.
  • نوک فنر دارای قابلیت ارتجاعی بالایی است بصورتی که دور مواد اضافی داخل لوله می پیچد.

آموزش لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا لوله بازکنی تخلیه چاه به هیچ عنوان اسید چاه بازکنی را با قدرت بالا استفاده نکنید، چرا که عوارض آن چند برابر شده و نه تنها برای سلامت انسان که حتی برای لوله ها نیز مضر می‌باشد چرا که سبب پوسیدگی و ترکیدگی لوله ها می گردد پس حتما آن را به وسیله آب رقیق کنید و سپس استفاده کنید. این قسمت به دلیل ویژگی ظاهری که دارد بسیار مستعد بسته شدن و گرفتگی می باشد چراکه با انباشته شدن خرده های مواد غذایی و چربی‌ها در این قسمت به راحتی مسیر عبور آب بسته می شود. زمانیکه گوشی موبایل در چاه افتاد برای خارج کردن آن می توانید با استفاده از یک دستکش اقدام به خارج کردن گوشی موبایل از چاه کنید.

بخوانید:  بلا فرشته - برنده بهترین عروسی 2024

در این مرحله از طریقه باز كردن لوله فاضلاب با فنر، بعد از اینکه احساس کردید فنر راحت تر می‌چرخد می‌توانید فنر را به جهت عکس عقربه های ساعت بچرخانید تا فنر به همراه رسوبات و موادی که راه لوله را مسدود کرده است، خارج شود. در ابتدای همین صفحه، در خصوص روش های کلاهبرداری در لوله بازکنی، توضیحاتی داده شده است. لذا توصیه می شود حتما قبل از هماهنگ کردن با لوله بازکن نوع خدماتی که این فرد ارائه می دهد را بررسی کنید و همچنین قبل از حضور لوله بازکن حتما نوع سرویس را با آنها در میان بگذارید تا ابزار مخصوص را به همراه داشته باشند.

دیدگاه در “آموزش باز کردن گرفتگی لوله دستشویی با فنر لوله بازکن”

برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می توانید از محلول های لوله بازکن شیمیایی موجود در بازار استفاده کنید که این محلول ها در غلظت های متفاوت وجود دارد، که بستگی به کیفیت و مرغوبیت لوله های بکار رفته در لوله کشی فاضلاب و همچنین نوع گرفتگی لوله دارد. برای لوله های نا مرغوب نباید از اسید ها و محلول های لوله بازکنی با غلظت بالا استفاده کرد. از این دستگاه زمانی استفاده می‌شود که روش های معمول و فنرهای لوله بازکنی معمولی گرفتگی لوله را برطرف نکرده اند، در این صورت با استفاده از دستگاه تراکم هوا اقدام به رفع گرفتگی لوله فاضلاب می کنند. پمپ کردن باعث متراکم شدن لاستیک تلمبه می‌شود که این قسمت به داخل شتر گلو و سیفون شده موادی که در این قسمت‌ها گیر کرده اند را به سمت بالا می کشد می‌توانید با استفاده از تلمبه زدن این مواد را از مسیر لوله خارج کنید تا مسیر عبور آب کاملا باز شود. استفاده از دستگاه تراکم هوا نیز یکی دیگر از راه حل های موجود برای رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب می باشند.

بخوانید:  عوارض و فواید کاشت ناخن
به همین دلیل توصیه می شود به هیچ عنوان از محل هایی که اعتبار لازم برای انجام خدمات فنی را ندارند، درخواست فنی کار ندهید. مخزن توالت فرنگی به صورت کامل پر نمی شود که این به دلیل تنظیم نبودن فلوتر می باشد، برای حل این مشکل در صورتیکه تخصص کافی دارید می توانید فلوتر را تنظیم کنید در غیر این صورت از افراد لوله بازکن حرفه ای کمک بگیرید تا با تنظیم فلوتر مشکل کار نکردن شوتینگ توالت فرنگی را برطرف کنند. دستگاه تراکم هوا از یک مخزن برخوردار می باشد که با تلمبه زدن هوا در درون آن انباشته می‌شود این دستگاه دارای یک صفحه مدرج می باشد که به وسیله عقربه ای که دستگاه دارد می توان میزان هوا را مشاهده کرد. با مراقبت کردن و رعایت نکات ایمنی دستگاه به گونه ای که ریسک پس زدن و هرگونه اتفاق ناخواسته وجود نداشته باشد می توان اهرم دستگاه را کشید تا به دنبال آن عمل پمپ کردن لوله بازکنی ارزان فوری انجام شود.

استفاده از نمک و جوش شیرین برای باز کردن لوله فاضلاب

✔ پیشنهاد می شود که روش باز كردن لوله فاضلاب با فنر دستی را امتحان کنید؛ زیرا میزان و سرعت چرخش آنها به سادگی قابل کنترل می‌باشد. بهتر است که فنر زدن چاه آشپزخانه و سایر مکان ها را چند بار تکرار کنید تا مطمئن شوید که داخل لوله هیچ شیء مزاحمی که باعث مسدود شدن لوله باشد قرار نگرفته است. در این مرحله از فنر زدن چاه فاضلاب حمام شما بعد از اینکه به محل گرفتگی رسیدید باید فنر را در جهت عقربه های ساعت به آرامی بچرخانید تا جایی که احساس کنید چرخش فنر به حالت عادی در آمده است.

بخوانید:  ژلی کردن ناخن

دستگاه لوله بازکن بادی یا دستگاه تراکم هوا