بانک کتاب کنکور خرید کتاب کمک درسی با تخفیف و ارسال رایگان | ketabko

در بانک کتاب کنکور، می توانید کتاب های مورد نظرتان را با تخفیف قابل ملاحظه‌ای بخرید. همه کتاب ها از همه انتشارات ها با ۲۰٪؜ تخفیف کنکوری های ۹۹، با اطلاعات کافی کتاب بخرید… کتابانه فرصت خرید کتاب را به صورت اینترنتی و غیرحضوری فراهم کرده است. دوستداران کتاب و کتابخوانی، می‌توانند آثار مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی کتابانه با تخفیف خرید کنند.

  • زمان ثبت سفارش کتاب درسی در سایتثبت نام کتاب برای تمامی مقاطع تحصیلی متفاوت است.
  • برای درس زبان انگلیسی در این لیست 2 کتاب معرفی کرده ایم که می توانید ویژگی های آن ها را مشاهده کنید.
  • کتاب های کمک درسی مناسب می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای تکمیل فرآیند آموزشی دانش‌آموزان باشند.
  • چی بخونم، یک بانک کتاب واقعی و سرشار از اطلاعاتی بدردبخور است که قبل از خرید کتاب کمک آموزشی باید بدانید.
  • این کتاب درسنامه ای کامل به همراه نکات مهم درس و تست های متنوع دارد.

شما دانش آموزان، معلمان و کاربران گرامی در زمینه ی خرید کتاب کنکور، کتاب کمک درسی، دی وی دی آموزشی و لوازم التحریر به راحتی و با یک جستجوی ساده بهترین محصول را میتوانید انتخاب و از سایت پایتخت کتاب خریداری کنید. درس عربی یکی از درس‌های دشوار در پایه یازدهم انسانی می‌باشد که بی‌تردید نیاز به کتاب کمک درسی دارد. کتاب سیر تا پیاز گاج از صفر تا صد عربی را به صورت ساده و روان به شما آموزش می‌دهد. این کتاب ترجمه کلمه به کلمه کتاب درسی را در بردارد و به همه تمرینات کتاب پاسخ داده است.

بخوانید:  برنامه بازیافت زیبایی در لندن Drugs

نشر الگو

شما می‌توانید با کمک کتاب کمک درسی سیر تا پیاز ریاضی و آمار گاج به این درس مسلط شوید. اگر دانش آموزان انسانی به درس ریاضی و آمار مسلط باشند به میزان قابل توجهی می‌توانند به بهتر شدن رتبه کنکور خود کمک کنند. از دیگر کتاب‌های سیر تا پیاز گاج برای پایه یازدهم انسانی می‌توان تاریخ، ادبیات، روانشناسی، دین و زندگی و … سری سیر تا پیاز اشاره کرد. یکی از ناشران شناخته شده در زمینه چاپ انواع کتاب کمک درسی یازدهم رشته علوم انسانی، انتشارات خیلی سبز است. این انتشارات از دسته بندی های مختلفی برای انتخاب بهتر افراد هنگام خرید کتاب های خیلی سبز استفاده کرده است. اهداف متنوعی مثل تقویت درس، آماده سازی برای شب امتحان، آماده شدن برای کنکور و بسیاری از موارد دیگر باعث تهیه کتاب های کمک درسی می شود.

بانک کتاب کنکور خرید کتاب کمک درسی با تخفیف و ارسال رایگان | ketabko

از‌جمله این نوع کتاب های کمک‌‌آموزشی، می‌توان به کتاب های سیر تا پیاز گاج اشاره کرد. کتاب های کمک درسی کتاب هایی هستند که حاوی اطلاعات جامعی در زمینه‌ی محتوای آموزشی موردنیاز دانش‌آموز برای گذراندن سال تحصیلی می باشند. جامعه شناسی یازدهم تست خیلی سبز کتابی با رویکرد آموزش و حل تست است. این کتاب نیز مانند اکثر کتاب های تست پایه یازدهم شامل درسنامه کامل و تست های متنوع با تعداد زیاد می شود. در ادامه این مقاله بررسی دو کتاب کمک درسی پر طرفدار برای درس جامعه شناسی یازدهم انسانی را مشاهده خواهید کرد. کتاب ریاضی و آمار یازدهم انسانی از کتاب های سری هدف دار انتشارات مشاوران آموزش کتاب کمک درسی یازدهم انسانی است.

بخوانید:  دستگاه هیدروفیشیال آیس بلو

کتاب دست دوم درسی عربی،زبان قرآن 2 پایه یازدهم انسانی-نوشته دارد

اما اگر برای تقویت درسی و آمادگی برای امتحانات پایان‌ترم به کتاب کمک درسی نیاز دارید پیشنهاد می‌کنیم از کتاب‌های کمک درسی‌ای که درسنامه قوی و نمونه سوالات امتحانی دارند استفاده کنید. در زیر چند نمونه از بهترین کتاب کمک درسی یازدهم انسانی از انتشارات مختلف را برای شما آورده‌ایم. انتشارات مبتکران نیز که جزء کتاب های پرطرفدار کمک درسی در بازار است، از همین روش چاپ در گاج و خیلی سبز استفاده کرده است.

آیات و نکات دین و زندگی کنکور رشته انسانی مینی میکرو طلایی گاج