در کیف مسافرتی من چیست؟

یک پست زیبای کوچک برای ش،تن محتوای لنز تماسی. منظورم این است که من در حال تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس چشم هستم. هنوز دو یا سه پست در مورد جراحی لیزر چشم وجود دارد و چه ،ی می‌داند که بعد از آن چه چیزهای مرتبط با چشم را برای نوشتن پیدا خواهم کرد؟

عینک آفتابی؟ سرم های رشد مژه؟ مطمئنم دنیا صدف ضرب المثل من است.

به هر حال، در اینجا چند مورد از چیزهایی هستند که تقریباً همیشه در کیف مسافرتی من هستند – قطعات و قطعاتی که به نظرم مفید هستند یا باعث صرفه جویی در فضا می شوند. بیشتر سفرهای من داخلی و برای یک یا دو شب در یک زمان است و بنابراین تقریباً به رقابتی با خودم تبدیل می شود تا ببینم چقدر می توانم چمدانم را کوچک و سبک کنم. اگر بتوانم همه چیز را در یک کیف دستی بزرگ بگنجانم (ی،ی یک جفت چاقو یدکی، لباس خواب نخی و چند لوازم آرایشی) آنگاه واقعاً از زندگی راضی هستم. ما به اینجا می رویم – یک ویدیو در پایین صفحه نیز وجود دارد، برای ،، که دوست دارند هنگام شستن ظرف ها صدایی در پس زمینه داشته باشند…

اطلاعات آگهی: بدون محتوای پولی یا حمایت شده. شامل نمونه های مطبوعاتی و پیوندهای وابسته با علامت * است.

کپسول رتینول الیزابت آردن

اینها بزرگترین صرفه جویی در فضا هستند – سرم های موجود در کپسول. دو تا را داخل کیسه آرایش خود بیندازید و بخش درمان روتین مراقبت از پوست خود را مرتب می کنید. آردن این کارها را به اشکال مختلف انجام می دهد. ویتامین C، رتینول، اسید هیالورونیک و یک مانع تقویت‌کننده، بنابراین چیزی برای همه نگر،‌ها وجود دارد. من اینها را دوست دارم. رتینول ها در حال حاضر عرضه می شوند، بسیار دیدنی، اینجا*.

بخوانید:  نقد و بررسی کانسیلر دیور| آموزش آرایش

لایه بردار روزانه سالی هیوز

یک وسیله جدید در کیف مسافرتی من، این لایه بردار روزانه همیشه بسیار ملایم است اما به طور مرتب استفاده می شود درخشندگی فوق العاده ای می بخشد و به شفاف نگه داشتن پوست کمک می کند. بطری بزرگ قیمت بسیار خوبی دارد. آن را آنلاین پیدا کنید اینجا*.

گوش گیره های سیلی، نرم، حذف نویز

نه یک آیتم زیبایی، یا یک مینی، اما وقتی فیلمبرداری را شروع می کنم، خودم را فراموش می کنم! این گوش گیرها (چیزهای نارنجی با ظاهر عجیب و غریب در ع، های بالا) در مقایسه با نمونه های آلپاین که من برای خواب استفاده می کنم، قیمت بسیار من،ی دارند. آنها صدا را از بین نمی برند، اما من آنها را برای خفه ، صدای محیط دوست دارم، اگر می خواهم کار کنم و در قطار یا در یک بار هتل یا چیز دیگری هستم. من دوست ندارم هنگام کار به موسیقی یا پاد،ت گوش کنم، زیرا به نظرم آنها حواس را پرت می کنند، بنابراین همیشه در دسترس هستند. پیدا ، آنها اینجا*.

Le Labo Santal 33

احتمالاً گران‌ترین عطر مسافرتی شناخته شده برای بشر است، اما این عطر مورد علاقه من است و دیگر هرگز آن را در اندازه کوچک نمی‌گیرم، بزرگ می‌،م (یا آن را در لیست کریسمس خود قرار می‌دهم!) و دوباره از آن پر می‌کنم. این فقط یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و جذاب‌ترین عطرهایی است که تا به حال استشمام کرده‌ام – گرم، چوبی، کمی دودی اما با لمسی ملایم. آن را در لیبرتی پیدا کنید اینجا*.

بخوانید:  گرایش های آرایشی پاییز - آرایش و موی فرشته بلا

روغن های حمام و دوش Aromatherapy Associates

شما فقط باید یک بار اینها را در اندازه کوچک ب،ید: بیشتر این است که کشف کنید و بفهمید که چه ،یب روغنی را دوست دارید، سپس می تو،د روی یک بطری با اندازه کامل سرمایه گذاری کنید و بد،د که همیشه حمامی در سطح آبگرم و حمام قابل حمل خواهید داشت. لحظات با شکوه در شیر. من تا زم، که وبلاگ نویسی زیبایی انجام می‌دهم، طرفدار روغن‌های AA بوده‌ام – Deep Relax و Equilibrium مورد علاقه‌های من هستند – و آنها واقعاً آنچه را که روی بطری می‌گویند انجام می‌دهند. شما فقط به مقدار کمی در هر زمان نیاز دارید و بنابراین بطری های نمونه کوچک برای تعطیلات یا استراحت های کوتاه عالی هستند. وقتی در خانه هستید، کافی است از بزرگ‌ترین دستگاه شارژ کنید! مجموعه کشف (و اندازه های کامل) را پیدا کنید اینجا*.

بنیاد Sisley Phyto Teint Nude است اینجا* – من از 2N استفاده می کنم. گرز کانتور Elf درخشان است، من از سایه “متوسط” استفاده می کنم اینجا*.

منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/whats-in-my-travel-bag/