عینک جدید! – وبلاگ آرایش و زیبایی

اگر هفته گذشته در مورد بزرگترین تغییر اخیر در زندگی ام از من می پرسیدید، می گفتم که یک عینک جدید گرفتم، LOL!

راستش هرگز پیش‌بینی نمی‌کردم که یک هفته بعد با همان عینک اینجا بنشینم تا یک چوپان استرالیایی پر انرژی را برای قدم زدن ببرم. جدی، زندگی خیلی دیوانه است.

به جدیدترین عضو خانواده ما مارنی سلام کنید! نام کامل او مارنی ماری است. 🙂 البته ما به دختر سگمان نام وسط می دادیم.

به هر حال، مدتی است که به عینک جدید نیاز دارم. آ،ین باری که یک جفت جدید ،یدم قبل از همه‌گیری در سال 2020 بود! در آن زمان یک جفت قاب کیت اسپید صورتی رنگی ،یدم و در حالی که ظاهر آنها را در تصاویر دوست داشتم، به دلیل ضخامت قاب از پوشیدن آنها متنفر بودم. هر وقت از پهلو به بیرون نگاه می‌کردم، قاب‌ها را می‌دیدم که بسیار حواس‌پرتی را برانگیخت. من به ندرت آنها را می پوشیدم، بنابراین در عوض، در چهار سال گذشته یک جفت عینک فوق قدیمی از سال 2018 را تکان می دادم. میدانم.

نکته جانبی، آیا تا به حال یک جفت عینک جدید ،یده اید و به ندرت آن را لمس کرده اید؟ من حدس می زنم که این اتفاق اغلب رخ می دهد.

وقتی چند هفته پیش برای معاینه چشمانم نزد اپتومتریست رفتم، این آ،ین جفتی بود که بعد از آزمایش امتحان کردم، بچه شما نه، 50 جفت یا بیشتر.

چیزی که برای من کمی عجیب بود این بود که امتحان ، رنگ‌ها و سبک‌های مختلف فریم‌ها به طرز عجیبی بالا بود. حدس می‌زنم عادت کرده‌ام که خودم را به گونه‌ای خاص ببینم، بنابراین فکر دوری بیش از حد از منطقه راحتی سبکم ترسناک بود.

بخوانید:  بهترین کانسیلرهای مرطوب کننده برای پوست های خشک

من جفتی را نمی‌خواستم که دقیقاً شبیه لباس‌هایی باشد که قبلاً می‌پوشیدم، اما نمی‌توانستم خودم را متعهد به سبکی کاملاً متفاوت کنم. نمی‌دانم، شاید این چیزی است که با بزرگ‌تر شدن اتفاق می‌افتد؟ شما خیلی عادت می کنید که خودتان را به گونه ای خاص ببینید و نکته بعدی که می د،د، 30 سال است که همان مدل مو را دارید.

فکر می‌کنم این جفت به دلیل شکل و حالت کمی لبه‌دارتر متفاوت است، اما هنوز نکاتی از جفت لاک‌پشت صورتی قبلی که دوست داشتم بپوشم دارد.

اوه یک چیز دیگر. لنزها! من نمی توانم باور کنم که این را با صدای بلند می گویم زیرا مدت زیادی است که در مورد دید نزدیک خود انکار کرده ام، اما این لنزهای پیشرونده هستند. این زم، است که شما عینکی دارید که مانند دو کانونی قدیمی اما بدون خط خشن است، بنابراین می تو،د چیزهایی را ببینید که هم نزدیک و هم دور هستند. باید بگویم که اگرچه مدتی طول کشید تا آن را بپذیرم، اما برای داشتن آنها بسیار مفید هستند زیرا دیگر دائماً عینکم را برای نگاه ، به تلفنم بر نمی‌دارم یا مجبور نیستم هر جا که می‌روم چندین عینک با خود حمل کنم.

این یک دنیای کاملا جدید است!

به هر حال، این یکی از چیزهای جدیدی است که اخیراً اتفاق افتاده است.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/new-gl،es-3/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با