شارون با دست های جادویی

برای ،ی که در مورد زیبایی می نویسد، من به طرز شگفت انگیزی رابطه ی خلق و خوی با چهره دارم. با توجه به تلاش مداومم برای یافتن بهترین چیزها برای پوستم، فکر می کنید که من به طور خودکار آنها را دوست خواهم داشت. و اشتیاق من برای دراز کشیدن با چشمان بسته.

اما نه. من چندین صورت کاملاً وحشتناک انجام داده ام – یک روز برای سرگرمی شما در مورد آنها می نویسم – و همچنین جهنم های بسیار متوسطی داشته ام. و در طول سال‌ها متوجه شده‌ام که هرگز نمی‌توان گفت که صورت لذت‌بخش و/یا موثر خواهد بود. هرگز تضمین نمی‌شود که پول نقدی که به سختی به دست آورده‌اید، آن حس باشکوه آرامش کامل و غرق‌کننده را برای شما به ارمغان بیاورد، جایی که سرتان را به داخل و خارج از هوشیاری تکان می‌دهید و از کنار دهانتان آب دهانتان را بیرون می‌ریزید. همچنین نمی‌تو،د نتایج چشمگیر مراقبت از پوست را از روی صورت خود دریافت کنید – برای مثال، ظاهری کاملاً بلند شده یا پوستی که به نظر می‌رسد صاف اتو بخار شده و سپس مانند دونات لعاب داده شده است.

این یک بازی رولت است. شاید شما فردی را خواهید دید که لمس شفابخشی دارد که تنها پس از استفاده از چند قطره روغن معطر، صورت شما را به آرامی کوبیده و ورز می دهد تا فراموش شود. شاید معلوم می‌شود که این یکی از آن درمان‌های بسیار تکنیکی و بسیار ماهر برای تغییر پوست است که در آن شما را بخار می‌دهند و لیزر می‌کنند و ناخالصی‌هایی را که نمی‌دانستید دارید است،اج می‌کنند و از اسیدهای آنقدر قوی استفاده می‌کنند که باید یک پنکه به سمت آن‌ها هدایت شود. صورت خود را برای جلوگیری از احتراق آن.

اما همیشه این خطر وجود دارد که هیچ‌کدام از این دو نوع آرایش صورت نباشد، و گزینه متوسط ​​غیر الهام‌بخشی باشد: شصت دقیقه از آنچه که اساساً نمایش محصول تحت رهبری برند است، که در آن هر یک از 9 ماسک و لایه‌بردار موجود در محدوده آنها به ،ه خود اعمال می شود، “برای رسیدن به محل کار” برای مدتی استفاده می شود و سپس، پس از ده دقیقه، به طرز خسته کننده ای با فلانل های مرطوب برداشته می شود.

بخوانید:  CHANEL Duo Lumiere Limited Edition 2023

هیچ چیز من را بیشتر از این که بخواهم به ،ی پول بدهم که به طور مکرر و سخت چیزهایی را روی صورتم ،د و من می‌توانم به همان شیوه در خانه استفاده کنم، من را بی‌قرار و بی‌قرار نمی‌کند. مخصوصاً زم، که آنها محصول را روشن می گذارند و هیچ کار دیگری در مرحله “اجازه دادن به کار” انجام نمی دهند و من فقط باید در آنجا دراز بکشم و به صحبت های درمانگر گوش کنم که در سینک پشت سرم آب می شویید و قاشق های مخلوط ، ماسک را به صدا در می آورد. لمس متخصص کجاست؟ ،صر تجمل کجاست؟

شاید این فقط من هستم، اما اگر در خانه ماسک صورت می‌زدم، همزمان کار دیگری انجام می‌دادم – مطالعه، استراحت در حمام، تماشای تلویزیون. چیزی بسیار آزاردهنده در مورد پرداخت هزینه برای همان زمان از کار افتادگی وجود دارد اما در واقع قادر به انجام آن نیستید از آن لذت ببرید به ،وان زمان ،ابی به نظر من، اگر ماسک صورت روی صورت است و شروع به کار می کند، باید اتفاق دیگری بیفتد – ماساژ دست و بازو، شاید، یا ماساژ پوست سر. زم، که کنتور در حال کار است نباید زمان مرده ای وجود داشته باشد.


این به طول،‌ترین مقدمه‌ای تبدیل شد که در واقع می‌خواستم به شما بگویم، این بود که هفته گذشته با شارون مک‌گلینچی، بنیان‌گذار برند مراقبت از پوست، صورتم را انجام دادم. MV Skin Therapy. این هرگز یک بازی رولت با چهره شارون نیست: من (مخفیانه) با او تماس نمی‌گیرم دست های جادویی شارون برای هیچ چیز او نه تنها من را در حالت بی‌حسی آرامی فرو می‌برد که ا،ر مردم فقط با یک مسکن بدون نسخه به آن دست می‌یابند، بلکه پوست من را به شکلی آرام و درخشنده از خود سابقش وادار می‌کند. بدون حیله، بدون حیله، فقط سعادت حسی ناب و آرامش کامل ذهن و بدن.

من این را به شما می گویم تا شما را تشویق به رزرو یک فیشال با شارون نکنم، زیرا این غیرممکن است. او در سیدنی زندگی می‌کند و اگرچه گاهی اوقات صورت افراد بسیار معروف را ماساژ می‌دهد، اما در حال اجرا با نام تجاری MV Skin Therapy، فرصتی برای ارائه جلسات منظم برای او باقی نمی‌گذارد. (من او را وقتی می بینم که سالی یک بار برای تجارت روابط عمومی به لندن می رود و اجازه دهید به شما بگویم، این یکی از بزرگترین امتیازات شغل من است.) نه، من در مورد دست های جادویی شارون و توانایی او در ایجاد سعادت حسی و حسی می گویم. آرامش کامل زیرا تمام انرژی و اشتیاق ی،ان در مراقبت از پوست او ریخته می شود.

بخوانید:  8 مزیت شگفت انگیز یوگا برای زنان
اطلاعات آگهی: پرداخت نشده یا حمایت مالی نشده است. من قبلاً نمونه های مطبوعاتی از برند و فیشال برای اه، روابط عمومی دریافت کرده ام. لینک های زیر لینک های وابسته نیستند.

بیشتر از همان انرژی، در واقع. و یک حس قوی کوشش در هنگام فرمول ،، و تعهد چشمگیر به کیفیت در هنگام تهیه مواد اولیه خود. MV Skin Therapy یک محدوده کوچک است که در دسته های کوچک ساخته شده است، اما بسیار عالی شکل گرفته است. ملایم ترین پاک کننده های ،، روغن هایی با منبع بی عیب و نقص، ماسک خاک رس که حتی برای حساس ترین پوست ها هم من، است – همه آن ها سازگار و چند کاره با اسپری از غبار گل رز در اینجا و چند قطره تقویت کننده در آنجا…

مورد علاقه های من؟ آنها در ده یا چند سالی که من از این برند استفاده می کنم به سختی تغییر کرده اند. اول، مرطوب کننده تسکین دهنده و محافظ گل رز، اینجا، “تنظیم مجدد پوست” عالی برای صورت هایی است که عصب،، بیش از حد حساس و نیاز به مراقبت بیشتری دارند. من سال‌هاست که از آن استفاده می‌کنم و آن را نوعی پتوی راحتی مراقبت از پوست می‌دانم. به نظر می رسد که رایحه گل رز برای من بسیار آرام بخش است، اما فرمول آن به خودی خود بسیار آرام بخش است.

من هم دوست دارم تقویت کننده گل رز – چند قطره از این که روی پوست کمی مرطوب فشار داده شود، بزرگترین درمان است. این یک سرمایه گذاری است – این بطری حاوی گران ترین و مجلل ترین روغن ها است – اما شما در هر لحظه فقط به مقدار کمی نیاز دارید. باز هم، رایحه بسیار برای من آرامش بخش است، اما من همچنین از درخشندگی اضافی که از این به دست می‌آورم، اگر کوچکترین مقدار آن را با مرطوب‌کننده مخلوط کنم یا روی پوست مرطوب ،م، دوست دارم.

بخوانید:  Homemade Multani Mitti Hair Mask Recipes You Must Try

نکته اصلی: می‌تو،د رُز میست را به مرطوب‌کننده رز اضافه کنید تا آن را به بافتی روان‌تر تبدیل کنید، اما اضافه ، چند قطره از تقویت‌کننده، آن را غنی‌تر و چرب‌تر می‌کند و باعث لذت ماساژ می‌شود.

صحبت در مورد چیزهایی که ماساژ دادن در آنها لذت بخش است: روغن جوجوبا خالص. این یک چند وظیفه ای شگفت انگیز است که می تو،د در تماس داشته باشید. این یک روغن است اما نه آنطور که شما (احتمالا) می د،د. در مرطوب‌کننده بسیار خوب است، اما در عین حال کاملاً سبک وزن است و منافذ را مسدود نمی‌کند – برای آرام ، پوست‌های خشک و خارش‌دار، اما سنگین، گرفتگی یا چرب نیست، عالی است. کمی محصول مراقبت از پوست SOS، واقعاً و برای موارد بی شماری از جمله تسکین پوست پس از اصلاح و لایه برداری زیر ، دور چشم برای تقویت بیشتر عالی است.

من در حال حاضر یک کد تخفیف برای وب سایت MV Skin Therapy UK دارم. از RUTH20 برای 20٪ تخفیف* استفاده کنید. وقتی آنجا هستید، مطمئن شوید که آن را بررسی کنید مراقبه های هدایت شده – ممکن است نتو،د دستان جادویی صورت شارون را برای عشق یا پول رزرو کنید، اما می تو،د در حین ماساژ دادن در تقویت کننده گل رز به آهنگ های آرام او گوش دهید…

(*این یک کد وابسته یا یک تبلیغ پولی نیست، MV لطفاً یک کد به من داد تا آن را به اشتراک بگذارم و تا 7 ژوئن 2024 معتبر است.)

منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/sharon-with-the-magic-hands/