در کیف آرایشی اسرارآمیز من چیست؟

چند ماه پیش در یک سفر شبانه یک کیسه آرایش کوچک با خودم بردم و بعد از آن وقتی دوباره از سفر به خانه برگشتم فراموش کردم آن را باز کنم. یک هفته دیگر، زم، که به جستجوی یکی از آن غلتک های ،بناک لباس در ،مت بالای کمد رفتم، به طور تصادفی با آن مواجه شدم. و آنجا بود، کیف آرایش، مانند یادگاری از زمان دیگری.

با مقاومت در برابر اصرار که فوراً آن را باز کنم تا ببینم چه گنج‌هایی درون آن نهفته است، فکر کردم به جای آن فیلم را مرور کنم و با انجام یک ویدیوی آرایشی دو پرنده را با یک سنگ بکشم. به نوعی شبیه یک نسخه آرایشی از آشپز آماده آماده! سیمی‌توانست خطرناک باشد، چون نمی‌دانستم با چه موادی کار کنم، اما در عین حال نه به این دلیل که با ظاهر زیبایی‌ام یک موجود عادت هستم. انگار قرار نبود زیپ کیف را باز کنم تا یک سایه چشم آبی براق و رژلب ،بناک فوشیا پیدا کنم…

ببینید، معلوم شد که همه مظنونین معمولی هستند که برای ایجاد ظاهر امضای من “به سختی وجود دارد” – ظاهری که فقط چهره ای ظریف تر، برجسته تر و آراسته تر از چهره معمول من است. بدون تحول دراماتیک

با این حال، خوشحالی من را تصور کنید، وقتی دیدم محتویات کیف حاوی یک لوله است که ممکن است یکی از پایه های آرایش مورد علاقه من باشد. تمام دوران. این چیزها به سادگی عالی است. ویدیو را تماشا کنید تا آن را در عمل ببینید – اگر در حال خواندن در ایمیل هستید، لازم است اینجا کلیک کنید تا آن را در مرورگر خود باز کنید.

اطلاعات آگهی: بدون محتوای پولی یا حمایت شده. شامل نمونه های مطبوعاتی و پیوندهای وابسته با علامت * است.

این ته رنگ پوست برهنه کوین آکوین است. من نمی دانم که چگونه این بافت بسیار سبک و در عین حال کاملاً ،ی است. همچنین پیچیده ترین ،یب تاری و درخشندگی را که در محصولی بسیار با طراوت دیده ام ارائه می دهد. به نرمی می لغزد، به اندازه کافی پوشش می دهد تا رنگ پوست یکدست شود و محصولی عالی برای افرادی است که خواهان اثرات شبنم کننده یک مرطوب کننده رنگی هستند اما لغزش بیش از حد را نمی خواهند.

بخوانید:  آیا کرم پودر دائم عوارض دارد؟

ته رنگ پوست برهنه کوین آکوین در حال حاضر چند رنگ در فروش دارد فضای NK* (آنها همه رنگ ها را در فروش داشتند، اما من خیلی کند بودم و نمی توانستم مال خود را، ST04 را به دست بیاورم) اما می تو،د لیست کامل را در اینجا ببینید صفورا*.

من با بررسی من،ی از Skin Tint، از جمله ع،‌های قبل و بعد، باز خواهم گشت، زیرا می‌دانم که چقدر آن‌ها را دوست دارید. مخصوصاً وقتی زوم می کنم و یادم نرفته که موهای سرکش روی صورتم را بررسی کنم! من از برس پوشش کامل Bobbi Brown استفاده کردم (اینجا*) را در ویدیو اعمال کنید، اما با نوک انگشتان به همان اندازه خوب است و احتمالا محصول کمتری را هدر می دهید…

آ،ین بررسی پایه من: Lancome Teint Idole Care & Glow

سایر محصولات پایه: چوب برنزینگ زیبایی کمیاب (سایه Happy Sol) اکنون در روتین آرایش من یک مشکل استاندارد است. من سه تا از آنها را دارم، بنابراین در واقع آن یکی را که ماه‌ها در تاریکی می‌چرخید را از دست ندادم. من یکی از اولین ،، بودم که روند کشیدن خطوط قهوه ای روی صورت شما را با چوب های کانتور مس،ه کردم، اما – تسلیم شدم! – اعتراف می کنم که به این تکنیک رسیده ام. عمدتاً به این دلیل که بسیاری از چیزهای برنزی مورد علاقه من اکنون به شکل چوب هستند و این معقول ترین راه برای استفاده از آنها است – فقط آنها را مانند یک کودک نوپا با یک مداد رنگی درشت بکشید.

نکته مثبت این است که شما رنگ را دریافت می کنید دقیقا جایی که می‌خواهید و به آن نیاز دارید و راحت‌تر می‌تو،د خط استخوان گونه‌تان را دنبال کنید یا هر کجا که هستید می‌خواهید برنز/کانتور کنید. (روی مکان هایی که خورشید به برنز برخورد می کند بکشید، داخل آنها بکشید سایه سپس شما فقط یک برس بردارید و به آرامی آن را ،ید، سعی کنید محصول زیر را ناراحت نکنید در غیر این صورت کاملاً تکه تکه می شود.

،ید چوب برنز زیبایی کمیاب، 25 پوند*

در ضمن – و من در ویدیو به این موضوع اشاره کردم – همه این ، ها و استیک ها و مومیایی ها بسیار خوب و خوب هستند تا زم، که آنها را روی یک پایه بسیار مرطوب کننده که کمی لیز می کند استفاده کنید و سپس به محض اینکه سعی کنید آن را صاف کنید. همه با هم به طور کامل در تابه فرو می روند. شما به نور می روید تا کانتور کاملاً ،یب شده خود را بررسی کنید تا متوجه شوید که نیمی از فونداسیون شما ناپدید شده است.

بخوانید:  مفهوم «ارز دیجیتال» به زبان ساده ارزدیجیتال | نی نی سایت

چیز فوق العاده مثبتی در مورد برنز کننده ها و رژگونه های پودری قدیمی وجود دارد و آن این است که نه تنها می تو،د آنها را به آرامی روی پوست ،ید بدون اینکه لایه های کاملاً اعمال شده زیر آن بر هم زده شوند، بلکه تا حدودی باعث می شوند که لایه های زیرین در جای خود قرار گیرند. . همانطور که از یک پودر شفاف برای تنظیم بینی، چانه و پیش، خود استفاده می کنید، رنگ های برنزی و رژگونه های رنگارنگ به ماندگاری بقیه ،مت های صورت کمک می کنند. اگر این کیف شماست و حتی به طول عمر نیاز دارید…

من همچنین عصای چشمی ارزشمند خود را در این کیف پیدا کردم – دوباره به محصولات خامه‌ای برگشتیم که شما مانند یک کودک بیش از حد رشد کرده روی آنها خط می‌زنید، اما من را تحمل کنید. از آنجا که من نمی توانم بدون این عصای چشمی کار کنم – تعداد زیادی از مارک های مختلف وجود دارد، اما به نوعی سایه قهوه Vieve کاملاً به چشم می خورد. نه خیلی ف،ی، فقط با عمق کافی رنگ قهوه ای برای ایجاد یک دود جذاب، اما نه آنقدر عمیق که اگر نتو،د آن را به درستی با هم ،یب کنید، برای همسایه ها ترسناک باشد.

،ید چوب چشم Vieve، 24 پوند*

به اندازه‌ای نرم است که به راحتی و زیبایی ،یب شود، بنابراین بعید است که ش،ت بخورید، اما باید نسبتاً سریع عمل کنید – یک دقیقه به آن وقت بگذارید و آنقدر محکم در جای خود گیر کرده است که برای تهیه آن به یک پاک‌کننده آرایش چشم من، نیاز دارید. آن را قبل از خواب خاموش کنید من دوست دارم از آن برای کشیدن یک خط کوتاه و کوتاه از گوشه بیرونی چشم به سمت نوک ابرویم استفاده کنم (ویدئو را برای نسخه ی نمایشی ببینید، حدود یازده دقیقه است) و سپس آن را لکه دار کنم. کمی لیفت چشم را فریب می دهد. من قبلاً این کار را با خط چشم انجام می‌دادم و شکل ،‌ای دقیق‌تری انجام می‌دادم، اما صادقانه بگویم که این روش با مداد رنگی درشت‌تر نیمی از زمان را می‌گیرد و تقریباً به همان چیزی می‌رسد. هدف بازی دور زدن جایی است که چشم شما در گوشه‌ها فرو می‌رود (اگر شما هم این مشکل را دارید) و کمی توهم نوری ایجاد کنید که چشم‌ها را به سمت بالا می‌بیند و بسیار خوش‌بین‌تر و شادتر به نظر می‌رسند.

بخوانید:  چگونه ارز ماتیک بخریم؟

هورای!

ریمل یک تلسکوپی خوب قدیمی از L'Oreal است. هرگز یک محصول آرایشی بارها – حداقل توسط من – ،یداری نشده است. اگر مژه های روشن و ظریفی داشته باشید، بلندتر و جدا می شود و فقط باعث می شود مژه ها بسیار بهتر به نظر برسند. این ریمل «مژه‌های استریپر» نیست و واقعاً «اثر مژه‌های تقلبی» نیست، مگر اینکه تمایل داشته باشید آن‌های بسیار ظریف را انتخاب کنید (من سال‌ها است که آن‌ها را نپوشیده‌ام)، اما برای من تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. و بهترین چیز این است که الف) به خوبی به اطراف می ،بد، ب) به راحتی با مومیایی یا ، پاک کننده معمولی شما پاک می شود. حذف کننده خاصی لازم نیست.

،ید ریمل تلسکوپی*

من نگاهم را تمام کردم، حتی اگر بتو، آن را اینطور صدا کنی (باید نامش را تغییر دهم… روال پولیش ،) با کمی خط لب (زیبایی نادر*) و ​​یک بالم روغن لب از ایپسوم.

موز تصادفی که یکی از دلخوشی های کوتاهتر بودن آن است (هرچه بیشتر موز کند بهتر است) و سپس ، ، کم کلام کامل شد. کمی لیفت چشم، تعریف لب که به داخل طراحی شده است و پایه پوستی براق و شفاف که به نظر می رسد پوست واقعا عالی است. ظاهری که کاملاً کیف من است.

(من از Beauty Pie استفاده کردم برس گونه زاویه دار* برای صاف ، محصولات گونه و برس لکه دار شارلوت تیلبری روی چشم. اگر ویدیو را تماشا کردید و مشکل گونه من با رژگونه را دیدید و عاشق رنگ – و قدرت – هستید، پس این همان رژگونه مات شارلوت تیلبری است. هلو پاپ*. ژاکت کش باف پشمی من قدیمی Me + Em است.)

منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/whats-in-my-mystery-makeup-bag/