دانلود تلگرام اصلی Telegram 9 6.1 آپدیت جدید اندروید اندرویدکده | androidparsi

دانلود تلگرام اصلی Telegram 9 6.1 آپدیت جدید اندروید اندرویدکده | androidparsi البته همانطور که در عنوان ذکر شده است شما در این نسخه باید اشتراک بگیرید. اما ما نسخه مود شده و یعنی تلگرام مود شده را قرار داده ایم که خواهید توانست از طریق آن به همه ی این امکانات تلگرام اصلی دسترسی داشته باشید. شما همواره می‌توانید آخرین نسخه مخصوص کامپیوتر این اپلیکیشن را از سایت می‌روید دانلود کرده سپس همانند سایر برنامه‌های ویندوزی، آن را به سادگی برروی کامپیوتر و لپتاپ خود نصب کنید. دلایل مختلفی می‌تواند باعث بروز این اتفاق و مشاهده عبارت connecting شود اما در اصلی آن در کشورمان ایران، فیلتربودن این اپلیکیشن است؛ برای حل این مشکل باید از پروکسی یا نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی با سرعت و کیفیت مناسب استفاده کنید. در حال حاضر در فضای مجازی لقب سریعترین پیامرسان در بازار را تلگرام به خود اختصاص داده است که از طریق یک شبکه توزیع شده است و دارای مراکز داده اختصاصی در سرتاسر جهان می باشد که به وسیله آن مردم دنیا با یکدیگر در ارتباط هستند.

  • سیلو یکی از بهترین و کامل ترین مراجع موجود برای دانلود بازی و برنامه های اندرویدی می باشد که در مهر سال 93 رسما کار خود را آغاز نمود و سعی دارد بروزترین و پرطرفدارترین بازی ها و اپلیکیشن های اندرویدی را در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد.
  • اگر هیچ کدام از این مراحل جواب نداد تنها راه آن گذشتن مدت زمان طولانی است تا تلگرام بطور خودکار شما را از مسدود بودن خارج کند.
  • شما با دانلود تلگرام اصلی امکان ساخت گروه هایی تا ۲۰۰ نفر دارید که در صورت پر شدن اعضا با تبدیل کردن آن به سوپر گروه می توانید حتی تا ۵۰۰۰ عضو را در آن جای دهید.
  • تلگرا اصلی یکی از امن ترین مسنجرهای حال حاضر جهان به شمار می رود.
  • این اپلیکیشن ساده با استفاده از پروتکل های اختصاصی خود در امنیت و سرعت ، باعث شده تا کاربران زیادی تا به حال به آن روی بیاورند و این برنامه جذاب را به عنوان اولین اپلیکیشن پیام رسان گوشی خود انتخاب کنند.
  • شما می‌توانید سوالات، نظرات و تجارب خود هنگام کار با این پیام‌رسان را به ما و کاربران سایت مینی روید به اشتراک بگذارید.
بخوانید:  این روش را امتحان کنید
امروزه یکی از برنامه های گپ و چت و گفتگو مورد نیاز در پلتفرم های کامپیوتر و موبایل می باشد. تلگرام –Telegram به جرات یکی از بهترین و قدرتمندترین مسنجرهای جهان که در مدت اندک موفق به اثبات تواناییهایش شده و حالا با بیش از 500 میلیون کاربر فعال و امکانات بسیار زیاد جزو بهترینهای دسته خود است. تلگرام در ایران بیش از 40 میلیون کاربر دارد که نشان از محبوبیت فوق العاده این مسنجر ساده، زیبا و دوست داشتنی و پرامکانات در میان ایرانیان دارد. اگرچه پیش از تلگرام مسنجرهای زیادی راهی مارکت شده اند امّا تلگرام با پیشرفتی چشمگیر در زمان اندک در هر آپدیت بر قابلیت های خود افزوده و نه تنها به رقبا رسید که بسیاری از آنها را پشت سر گذاشت.

به سادگی دیگر تلگرامتون وصل می‌شود و نیازی به هیچ فیلتر شکنی نیست. البته هر یکی دو هفته یکبار، پروکسی قبلیتون دیگه کار نمی‌کنه و باید مجدد روی آخرین پروکسی که در کانال قرار داده شده است کلیک کنید تا مجدد تلگرامتون فعال شود. بله دقیقا تلگرام اصلی هست که لینکهای دانلودش قرار دادیم، پوسته های غیر رسمی تلگرام بدون فیلتر مثل تلگرام طلایی، موبوگرام و هاتگرام هم هستن توی سایت میتونید دانلود کنید. در تلگرام به سادگی قادر به ساخت گروه های متشکل از هزاران نفر و کانال های چند میلیون عضوی خواهید بود. به عنوان ادمین و سازنده هر کانال یک سری دسترسی های ویژه برای کنترل کامل کانال وجود دارد مانند بلاک یا میوت کردن اعضای خاطی یا تعیین سطح دسترسی برای ادمین های دیگری که خودتان تعیین کرده اید.

بخوانید:  خرید تتر بدون احراز هویت از صرافی خرید و فروش تتر ارزکت-تترفا

Telegram

علاوه بر این چونTelegram originalاز پروتکل امنend-to-end encryptionاستفاده می کند کاربران هیچ نگرانی برای امنیت پیام های خود در فضای اینترنت ندارند. کلیه کاربران گوشی های اندروید به منظور اطلاع از ورژن تلگرام نصب شده بر روی گوشی همراه خود در گام نخست می بایست اقدام به اجرای تلگرام نموده و سپس وارد بخش تنظیمات شوند. در انتهای این بخش کاربران امکان مشاهده ورژن تلگرام نصب شده بر روی گوشی همراه خود را خواهند داشت. شما می توانید لیست کاملی از چندین مسنجر پرطرفدار اندرویدی با ویژگی های خاص را در صفحه جدیدترین مسنجرهای اندرویدی سایت سیلو ببینید.

ویژگی های تلگرام اصلی (Telegram):