ترید کوکوین آموزش ترید در صرافی کوکوین و انواع سفارشات خدمات ارزی Pay98

پس از آن به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که آدرس کیف پول برای شما ایجاد شده است. پس از ورود به صفحه‌ی معاملات Spot از قسمت بالا و سمت چپ صفحه، ارز دیجیتال TRX/USDTرا جست و جو کرده و روی آن کلیک کنید. مشاهده خواهید کرد که موجودی حساب فیوچرز شما تغییر کرده است. به همین سادگی در کمتر از 10 دقیقه انتقال وجه به حساب فیوچرز صرافی کوکوین را انجام دادیم.

  • برای خرید تتر و شارژ حساب کوکوین می توانید از خدمات صرافی داماهی پی استفاده کنید.
  • از آنجا، شماره تلفن یا آدرس ایمیل، کد تأیید و رمز عبور خود را وارد کنید.
  • یک سفارش محدود، سفارشی است که برای خرید یا فروش با قیمت محدود مشخصی انجام می شود.
صرافی kucoin بیش از 600 ارز و توکن موجود در بازار ارزهای دیجیتال را در پلتفرم معاملاتی اش پشتیبانی می کند. حتما می‌دانید مهم‌ترین چیز در سرمایه‌گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال انتخاب یک صرافی امن و قابل Kucoin Exchange اعتماد می‌باشد. در این مقاله ضمن معرفی مزایا و معایب صرافی‌های کوینکس و کوکوین، ویژگی‌های برتر این دو صرافی را با یکدیگر مقایسه کردیم. امیدواریم بتوانید تصمیم درستی در انتخاب صرافی مورد نظر خود داشته باشید.

دزدی رمزارز چگونه است؟ آیا رمزارزها غیر قابل هک هستند؟

به علت این که سرمایه بیشتری در صرافی کوکوین در حال گردش است ، امنیت فعالیت در این صرافی نیز در مقایسه با صرافی کوینکس بیشتر است. صرافی کوکوین از نظر نقدینگی بسیار خوب عمل کرده و سرمایه ی زیادی در اختیار دارد و همچنین از بسیاری از ارزهای دیجیتال متنوع پشتیبانی می کند و لذا دست شما در خرید بسته نبوده و محدودیتی نخواهید داشت. اگر شما هم در حوزه ی ارزهای دیجیتال مشغول به کار باشید در مورد اهمیت استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین و معتبر اطلاع دارید. با توجه به این که سرمایه ی شما در حوزه ی ارزهای دیجیتال در همین صرافی قرار می گیرد پس معتبر بودن فوق العاده مهم است. کارمزد معاملات در صرافی کوکوین مقدار ثابت و برابر با ۰.۱ درصد است که مقدار آن به نسبت از دیگر صرافی ها پایین تر است.

بخوانید:  شارون با دست های جادویی

آیا صرافی کوکوین برای کاربران ایرانی گزینه مناسبی است؟

ترید کوکوین آموزش ترید در صرافی کوکوین و انواع سفارشات خدمات ارزی Pay98

این صرافی دارای پلت‌فرمی مناسب برای معامله‌گران تازه‌وارد و حرفه‌ای است و دارای ابزارهای متنوعی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است. همچنین صرافی KuCoinاز نقدینگی مناسبی برخوردار و نرخ‌ کارمزد معاملات در آن نسبتا پایین است. صرافی KuCoin، یک صرافی آنلاین و پلت‌فرم مخصوص معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. این صرافی در سال 2017 به‌صورت رسمی شروع به‌کار کرد اما ساخت این پروژه از سال 2011 شروع شد. کار کردن با صرافی Kucoin چندان پیچیده نیست و می‌توانید با کمی تمرین، آشنایی لازم با بخش‌های مختلف آن را به دست بیاورید.

  • قبل از اینکه هر کاری برای شروع استفاده از صرافی کوکوین، باید بدونین که از کجا شروع کنین و برای استفاده از این صرافی و فعالیت در این پلتفرم باید چه مراحلی رو طی کنین.
  • برای این کار باید نوع سفارش را روی لیمیت یا استاپ لیمیت (Stop-Limit) تنظیم کنید.
  • به عنوان پلتفرمی برای تمامی مردم و اقشار جامعه با هر نوع درجه و سطح زندگی، صرافی کوکوین در حال توسعه جامعه ای است که در آن همه می توانند از رشد بهره ببرند و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
  • و در قسمت Tether Address، آدرس کیف پول تتر خود(یک رشته از حروف و اعداد انگلیسی) را می بینم.
  • در حال حاضر صرافی کوکوین محدودیتی برای فعالیت ایرانیان نداره و میشه با آی پی ایران هم در اون فعالیت کرد.
بخوانید:  کلینیک بتن ایران قالب پلاستیکی بتن و مزایا و معایب آن

در این قسمت سرمایه‌گذاران با شرکت در این رقابت و معامله از جوایز خاصی برخوردار می‌شوند. استفاده از این گزینه، برای معامله‌گران حرفه‌ی مناسب‌تر است. منوی معاملاتی برای قراردادهای آتی در صرافی KuCoin، کمی متفاوت‌تر از منوی معاملات نقدی و اهرم‌دار است. در صورت وارد شما موقعیت‌ معاملاتی شما به ضرر، از موجودی کل حساب اهرم‌دار شما برای حفظ موقیعت و عدم نقد شدن شما استفاده می‌شود. اگر حساب شما در حالت Cross Margin‌ باشد، به این معنی است که کل پولی که در حساب معاملاتی اهرم‌دار خود دارید به‌عنوان ودیعه برای موقعیت‌های باز شما استفاده می‌شود.