بهترین میست صورت برای پوست تابستانی

اعتبار تصویر @ Tom Newton برای Into the Gloss

خنک ماندن در آفتاب تابست، هرگز آسان نیست، اما جدا از اینکه گرما و عرق ، شما را به وجود می آورد، گرما می تواند پوست شما را ،اب کند. البته، برای مبارزه با کم‌آبی بدن باید مطمئن شوید که هنگام گرما مقدار زیادی آب بنوشید، اما یکی از راه‌های مورد علاقه من برای خنک نگه داشتن در تابستان استفاده از غبار با طراوت صورت است. بدیهی است که یک مه آب ساده می تواند به شما کمک کند خنک بم،د، اما حقیقت این است که آب به سرعت از پوست تبخیر می شود، بنابراین می تواند پوست شما را حتی بیشتر کم آب کند. مطمئن شوید که یک مه خنک کننده صورت با خواص آبرس، برای مبارزه با خشکی پوست در این فصل انتخاب می کنید.

این مقاله حاوی برخی از پیوندهای وابسته است

در اینجا تعدادی از بهترین ماست های صورت را معرفی می کنیم…

OMOROVICZA | ملکه مه مجارستان

یکی از اصلی‌ترین و بهترین فیس‌مست‌های موجود در بازار و یکی از لوازم قدیمی در کیت من. رایحه نرولی و گل رز حتی در گرمترین روزها هم روحیه را تقویت می کند و خواص آبرس، آن باعث می شود که یک ماست یا تونر عالی برای اضافه ، به رژیم شما باشد.

VERSO | مه ضد آلودگی

اگر در حال گذراندن موج گرما در شهر هستید (بیچاره شما!) پس افزودن یک غبار ضد آلودگی به کیف زیبایی در حال حرکت نه تنها به خنک ماندن شما کمک می کند، بلکه از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد نیز محافظت می کند.

بخوانید:  محصولات جام مقدس من از Sephora

JURLIQUE | مه متعادل کننده گلاب 50 میلی لیتر

Jurlique دارای مجموعه ای از مه های خنک کننده صورت است که هر کدام دارای یک ،صر قهرمان هستند که مزایای متفاوتی را ارائه می دهند. ماست گلاب برای متعادل ،، آرام ، و آبرس، پوست عالی است و می‌توان از آن قبل از مرطوب‌کننده، آرایش یا صرفاً برای طراوت در حین حرکت استفاده کرد.

BYOMA | متعادل کننده مه صورت

این ماست صورت سبک وزن با pH متعادل، فوراً پوست را متعادل و آرام می کند. حاوی یک کمپل، تری سرامید، پروبیوتیک ها و آلانتوئین است که از میکروبیوم پوست حمایت می کند، سد را تقویت می کند و آبرس، برای پوستی سالم تر و درخشان تر فراهم می کند.

بعدی را بخو،د: مرطوب کننده های مورد علاقه من | بهترین روغن های صورت

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.

منبع: https://wendyrowe.com/beauty/best-face-mist

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با