بررسی و نمونه‌ها: رژلب‌های مات مرطوب و تاری وحشی

<،on cl،="simplesocial-fb-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Facebook Share" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/wet-n-wild-soft-blur-matte-lipsticks-review-swatches/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Twitter Share" data-href="https://twitter.com/intent/tweet?text=Pretty+Inconsistent%3A+wet+n+wild+Soft+Blur+Matte+Lipsticks+Review&url=https://slashedbeauty.com/wet-n-wild-soft-blur-matte-lipsticks-review-swatches/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on cl،="simplesocial-pinterest-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Pinterest Share" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" aria-label="Share through Email" rel="nofollow" target="_blank" data-href="mailto:?subject=Pretty Inconsistent%3A wet n wild Soft Blur Matte Lipsticks Review&،y=https://slashedbeauty.com/wet-n-wild-soft-blur-matte-lipsticks-review-swatches/">پست الکترونیک

بر اساس چندین آرایش جدید منتشر شده که اخیراً وارد بازار شده اند، به نظر می رسد که مات در حال بازگشت است. اما آیا رژلب‌های مات Soft Blur wet n wild می‌توانند گزینه جدید شما باشند؟ بستگی دارد.

تیوب رژ لب مات wet n wild Soft Blur که روی روشویی ایستاده است |  بررسی و نمونه |  زیبایی بریده بریده

رژلب‌های جدید مات wet n wild Soft Blur به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به شما یک روکش مات نیمه شفاف و پودری با بافتی صاف روی لب‌ها می‌دهند. این افکت قرار است بیشتر یک لب تار یا لکه دار باشد، در مقابل ظاهر سنگین لب های مات دهه 2010. با این حال، اگر بخواهید بازده رنگ بیشتری داشته باشید، ادعا می کنند که قابل ساخت هستند.

لوله باز رژ لب مات wet n wild Soft Blur |  بررسی و نمونه |  زیبایی بریده بریده

فرمول رژ لب مات Soft Blur بسیار سیلی، سنگین است. بافت شبیه پرایمرهای صورت شفاف و محو کننده منافذ است. این احساس نرمی لب را ایجاد می کند، اما همچنین به این م،ی است که در درجه اول در بالای لب ها قرار می گیرد در مقابل فرو رفتن.

wet n wild ادعا می کند که اینها “خشک نمی شوند”، که اینطور است از نظر فنی درست است، واقعی. فرمول سیلی، مانعی ایجاد می کند که می تواند به لب های شما کمک کند رطوبت خود را حفظ کنند. اما اگر لب‌هایتان از قبل خشک شده‌اند، اینها کمکی نمی‌کنند – اصلاً مرطوب‌کننده یا مغذی نیستند.

رژ لب مات Wet n Wild Soft Blur Swatches on Lips |  زیبایی بریده بریده
سایه ها در دو لایه انتخاب می شوند.

سایه ها:
1. برهنه برای عشق
2. شکوفه بالی
3. ملکه بازگشت به خانه
4. من خجالتی هستم
5. روزت قرمز کوچک
6. اسموتی زردآلو

یکی از مشکلات اصلی من با رژلب های مات Soft Blur ناهماهنگی بین سایه ها است. دقیقاً نیمی از سایه‌ها برای من وحشتناک به نظر می‌رسند، نیمی دیگر عالی به نظر می‌رسند و به ادعاهایش عمل می‌کنند.

بخوانید:  ورزش روزانه اما هنوز چربی شکمی دارید؟ اینها می توانند دلایل باشند

رنگ های روشن تر، برهنه برای عشق، بالی بلواسوم، و به خصوص اسموتی زردآلو همه برجسته و جمع شده روی لکه های خشک روی لبم. حتی پس از لایه برداری و مرطوب ،، رنگدانه تکه تکه شد و در خطوط لب من نشست که از آنچه واقعا هستند چشمگیرتر به نظر می رسید.

فرمول شفاف سیلی، همچنین باعث می‌شود که این سایه‌های روشن‌تر از نظر پوشش رنگ بر روی لب‌های من لغزند، بنابراین مالیدن لب‌هایم به هم باعث می‌شود که محصول به اطراف فشار بیاورد و لکه‌هایی بدون ظاهر باقی بمانم.

از سوی دیگر، ملکه بازگشت به خانه، من خجالتی هستم، و روزت قرمز کوچک صاف و یکدست به نظر می رسید روی لب های من، خطوط و بافت را محو می کرد. تفاوت شب و روز بین دو سری رژ لب بود. رنگ‌های عمیق‌تر در عین شفاف‌تر بودن ظاهری بسیار محکم‌تر می‌دادند و اصلاً تکه تکه به نظر نمی‌رسیدند. من می‌توانستم این سایه‌ها را بدون از بین بردن ظاهر یکنواخت، بر خلاف رنگ‌های روشن‌تر، بسازم.

رژ لب مات wet n wild Soft Blur در Homecoming Queen قبل و بعد از غذا خوردن |  زیبایی بریده بریده
ملکه بازگشت به خانه قبل و بعد از خوردن و آشامیدن

علاوه بر این، سایه‌های عمیق‌تر لکه‌ای یکنواخت روی لب‌هایم گذاشت. بنابراین حتی بعد از غذا خوردن، من یک تن رنگ قابل مشاهده داشتم و عجله ای برای لمس ، نداشتم. همچنین هیچ گونه پری از رنگ وجود نداشت، حتی اگر کمی لب هایم را خط کشیده بودم.

من واقعاً احساسات متفاوتی در مورد این محصول دارم. عوامل زیادی وجود دارد که بر ظاهر و احساس آنها بر روی شما تأثیر می گذارد، به طور عمده وجود لکه های خشک بر روی لب های شما و میزان رنگدانه رنگ طبیعی لب شما. با سایه هایی که انجام داد برای من کار می کند، من واقعا از جلوه صاف، لکه دار و ظاهر نرم تر لذت بردم. اما 50% یک نمره ناموفق است، و نیمی از سایه‌ها که صاف می‌افتند، من را کمتر از هیجان تشویق می‌کند که آنها را امتحان کنید.

بخوانید:  9 عادت کاهش وزن برای لاغرتر شدن شما در صبح

اگر می‌خواهید رژلب‌های مات wet n wild Soft Blur را انتخاب کنید، قیمت آن‌ها بین 5 تا 6 دلار است… نه چندان سرمایه‌گذاری، اما بهترین رژ لب مات wet n wild نیز نیست.

– میراندا



منبع: https://slashedbeauty.com/wet-n-wild-soft-blur-matte-lipsticks-review-swatches/