آموزش زبان انگلیسی مکالمه محور کلاس فشرده مکالمه موسسه زبان سفیر گفتمان | zabannew

به ویژه اگر قصد دارید مهارت نوشتاری (Writting) خود را بالا ببرید، حتماً لازم است که روی گرامر تمرکز اینجا کلیک کنید کنید. کتاب‌های Oxford Word Skills یک مجموعه سه جلدی با سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته است که به زبان‌آموزان در هر سطحی کمک می‌کند واژه‌های جدید بیاموزند، با کاربرد آن‌ها آشنا شوند و این واژه‌ها را تمرین کنند. در این مجموعه نیز واژه‌ها بر اساس موضوع دسته‌بندی شده‌اند و چند درس که موضوعات مشابهی دارند یک گروه را تشکیل می‌دهند. مجموعه English File نیز یک مجموعه کامل از انتشارات آکسفورد است که سطح مبتدی تا پیشرفته (A1 تا C1) را در هفت کتاب پوشش می‌دهد.

  • داشتن دفتر خاطرات یا وبلاگ به زبان انگلیسی بهترین راه برای تمرین منظم نوشتن است.
  • این مجموعه 7 سطح دارد (یک سطح مقدماتی (starter) و شش سطح دیگر) و زبان انگلیسی با لهجه بریتیش را آموزش می‌دهد.
  • بدیهی است که هر چه پایه شما قوی‌تر باشد شانس موفقیت شما بیشتر می‌شود.
  • استفاده از روش غوطه‌وری برای یادگیری انگلیسی در واقع نحوه کار مغز شما را تغییر می‌دهد تا بیشتر شبیه مغز یک انگلیسی‌زبان بومی (Native) باشد.
  • مثلا اگر عاشق فیلم و سریال یا انیمیشن هستید، تماشای بدون زیرنویس آنها انگیزه خوبی برای یادگیری زبان است.
  • توصیه‌های زیر را برای یادگیری زبان انگلیسی با فیلم به یاد داشته باشید.

تمرین‌های این کتاب‌ها کمکتان می‌کند به راحتی در جلسه‌های بحث آزاد (free discourse) شرکت کنید. Summit بخش‌هایی نیز برای یادگیری نکات گرامری بیشتر در نظر گرفته است. یک مجموعه سطح بالای دیگر از کتاب‌های یادگیری زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی مجموعه دو سطحی Summit است که انتشارات پیرسون آن را به بازار عرضه کرده است. اگر سطح زبان انگلیسی شما فراتر از متوسط و پیشرفته (B2 و C1) باشد، این مجموعه برایتان بسیار کاربردی است. استفاده از فلش کارت های آموزش جهت یادگیری زبان انگلیسی یکی از روش های جذاب یادگیری زبان انگلیسی می‌باشد.

بخوانید:  ساخت باتری مبتنی بر آب آوا باطری-مستر انرژی پلاس

گرامر آسان انگلیسی

به‌این‌ترتیب حتی در زمان تفریح‌کردن نیز می‌توانید زبان انگلیسی را تمرین کنید و مهارت خود در این زبان را تقویت کنید. در آموزش زبان انگلیسی رایگان در خانه شما باید بیاموزید که به‌صورت روزانه زمانی را صرف تمرین کنید. افرادی که به‌اندازه کافی تمرین نمی‌کنند معمولا نمی‌توانند به موفقیت چندانی دست پیدا کنند. پس حتما به این نکته مهم دقت داشته باشید تا بتوانید خیلی سریع‌تر این زبان را بیاموزید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آموزش زبان انگلیسی رایگان این است که با استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی شما می‌توانید لغات و عبارت‌های مختلف که به زبان انگلیسی هستند را نیز بیاموزید.

۵. تعیین کنید تا چه اندازه با زبان انگلیسی آشنا هستید

بهترین بخش این است که می توانید تیم شوید و با بازیکنان دیگر ارتباط برقرار کنید! مکالمه اغلب غیر رسمی، آرام است و در پنجره مکالمه روی صفحه تایپ می شود. این یک روش عالی برای تمرین سریع فکر کردن به زبان انگلیسی است.

آموزش زبان انگلیسی مکالمه محور کلاس فشرده مکالمه موسسه زبان سفیر گفتمان | zabannew اگر هم‌معنی دارد می‌توانید آن‌ها را هم بنویسید اما هیچ‌گونه معنی یادداشت نمی‌کنید. معنی‌ها را در پشت برگه یادداشت می‌کنید و وقتی به ۵ کاغذ تا ۱۰ کاغذ رسیدید آن‌ها را با سه بار دوره کردن حفظ خواهید شد. این روش را حتما امتحان کنید و در قسمت دیدگاه‌ها به ما در مورد تأثیرگذاری این روش بگویید.

تماشای تلویزیون/سریال/فیلم انگلیسی در منزل