آرایشگری در ریمل – وبلاگ آرایش و زیبایی

ریمل کیتی mbb پست وبلاگ ع، بالا
چیزهایی که باید داشته باشید: گربه ها (obvs) و یک ریمل عالی!

میدونی چی برام خنده داره؟ آن سناریوهایی که مردم می پرسند لوازم آرایشی ضروری شما برای یک سناریوی جزیره متروک چه چیزهایی هستند. احتمالاً کمترین نگر، شما این است که رژ لب یا رژگونه مورد علاقه خود را داشته باشید یا نه. اگر چیزی است که من از تماشای کناری «تنها» با ال هاب یاد گرفته‌ام، این است که می‌خواهید اول از غذا و سرپناه مراقبت کنید، نه ابروهایتان.

در عین حال، باید بگویم که اگر جایی بروم و یک تیوپ ریمل را فراموش کنم، کمی عصب، می شوم.

در سفر من از پوشیدن همه محصولات به استفاده از حداقل آرایش، چندین مورد وجود دارد که با خوشحالی خداحافظی کرده ام: اصلاح کننده رنگ نارنجی، پرایمر صورت، پایه سایه چشم، ژل ابرو (!) و هایلایتر ابرو. مداد، در میان چیزهای دیگر. دلم براشون تنگ نمیشه

وسایلی هستند که من میو درست نمی پوشم، اما هنوز هم با علاقه به آنها فکر می کنم، زیرا همیشه آنها را دوست داشتم و احتمالاً روزی که اتاق تنفس بیشتری داشته باشم، مانند برنز (هنوز دوست دارم) به آنها برگردم. پودر (le sigh!) و فونداسیون.

اما یک چیزی که فهمیدم هرگز نمی توانم با آن خداحافظی کنم ریمل است. دیروز داشتم توی ماشینم می پوشیدمش (چون الان اینطوری رول می کنم، هه) و بعد از اینکه کت اول رو پوشوندم، توی آینه به خودم نگاه کردم و گفتم: “اوه اون اینجاست.” من فقط وقتی آن را می پوشم بیشتر شبیه خودم هستم، می د،د؟

یادم نمی آید چه زم، فهمیدم که زندگی با ریمل خیلی بهتر است. من باید در دانشگاه بودم؟ با وجود اینکه در دبیرستان آرایش می‌کردم، به دلایلی، مادرم به من اجازه نمی‌داد ریمل بزنم. من اساساً هر آرایشی که می‌خواستم می‌پوشیدم، رژ لب روشن، مقدار زیادی رژگونه، سایه چشم، اما ریمل در خانه من میوه ممنوعه بود.

بخوانید:  نگاه دزدکی! مرطوب کننده رنگی Fenty Beauty Hydra Vizor Huez کرم ضد آفتاب با طیف وسیع معدنی SPF 30 - BeautyVelle

کاش می توانستم آن لوله اول را به خاطر بسپارم. حدس می‌زنم این Clinique بود، زیرا آنها یک پیشخوان در کتاب‌فروشی دانشگاه داشتند، و وقتی برای ،ید کتاب‌هایم در ابتدای سه‌ماهه به آنجا می‌رفتم، از پیشخوان کلینیک چک می‌کردم و چند چیز را برمی‌داشتم. .

هوم این احتمال وجود دارد که ریمل مایبلین سبز و صورتی باشد، زیرا در آن روزها این موضوع بسیار محبوب بود.

شاید امشب در خواب آن را به خاطر بسپارم، LOL!

در یک مقطع زم، در طول سفر آرایشم، چندین ریمل روی مژه هایم می زدم. در اوج استفاده از همه چیز، یک ریمل خاص برای قفل ، فر داشتم، سپس یک ریمل دیگر برای بلندی و سپس یک ریمل دیگر فقط برای مژه های پایینم.

تنها لوله ای که این روزها با آن غلت می زنم نگهب، از Rare Beauty است. اگر آن را امتحان نکرده اید، باید در اسرع وقت آن را در زندگی خود دریافت کنید. من در مورد بلند ، مژه ها، فر و بلندی اصلی صحبت می کنم، و مطلقاً بدون لک شدن، حتی زم، که هوا گرم است. من باید از یک پاک کننده مبتنی بر روغن استفاده کنم تا در پایان روز آن را پاک کنم، اما این چیز مهمی نیست. تنها چیزی که در مورد آن دوست ندارم کمی ،انه است. لوله صورتی کمرنگ به راحتی ،یف می شود و این روی اعصاب من است.

به هر حال امیدوارم مژه های امروز شما زیبا و بلند شده باشند! ریمل برای هیچ یک از ما لک نمی شود! 🙂

بخوانید:  نگاه دزدکی! مجموعه سال نو قمری NARS 2024 - BeautyVelle

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/makeup-musings-on-mascara/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با