6 عادت برای سالم تر کردن روز کاری





افرادی که مشاغل تمام وقت دارند و ساعات کاری سختی دارند، اغلب به دلایل مختلفی با افزایش وزن دست و پنجه نرم می کنند. اولا، حفظ یک سبک زندگی سالم به دلیل کمبود زمان چالش برانگیز می شود و فضای کمی برای ورزش یا آماده سازی وعده غذایی باقی می گذارد. علاوه بر این، استرس برای رسیدن به ضرب‌الاجل‌ها و تکمیل پروژه‌ها نیز می‌تواند بر عادات غذایی تأثیر بگذارد و منجر به هوس خوردن غذاهای راحت شود که اغلب کا،ی بالایی دارند و ارزش غذایی پایینی دارند. فراموش نکنید، راحتی و دسترسی آسان به فست فود یا گزینه های ناسالم زم، وسوسه انگیزتر می شود که انتخاب های سالم به راحتی در دسترس نباشد یا زم، برای پختن وعده های غذایی سالم وجود نداشته باشد. همه این عوامل محیطی را برای افزایش وزن ایجاد می کنند. بعد از یک روز طول، در محل کار، تنها کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که قبل از تلویزیون با غذا، تنقلات، و همچنین چیزی «متا» بعد از شام استراحت کنیم. علاوه بر این، فرهنگ محل کار، از جمله جشن‌های اداری، تأثیر همسالان، یا سفارش‌های ناهار گروهی، می‌تواند عادات غذایی ناسالم را تشویق کند و پایبندی به برنامه کاهش وزن را سخت‌تر کند. بنابراین، در این مقاله، 6 عادت برای سالم‌تر ، روز کاری، افزایش بهره‌وری و حمایت از سفر کاهش وزن ارائه می‌شود.

عادت هایی برای سالم تر ، روز کاری

5 عادت برای سالم‌تر ، روز کاری:

1. آماده سازی غذا در روز تعطیل:

افراد معمولاً زم، که نمی‌دانند برای صبحانه، ناهار یا شام چه بخورند یا گزینه‌های مغذی آماده ندارند، معمولاً تمایل به انتخاب غذاهای ناسالم دارند. اینجا جایی است که تهیه غذا می تواند کمک کند. آماده‌سازی غذا می‌تواند زمان پخت را کاهش دهد، به شما امکان می‌دهد غذای مغذی را از برنامه رژیم غذایی کنترل کنید و از انتخاب‌های تکانشی و کمتر سالم جلوگیری کنید. وقتی مواد اولیه را برای کل هفته برنامه ریزی کردید و آماده کردید، می تو،د به راحتی روی تغذیه سالم تمرکز کنید و وسوسه خوردن فست فودهای ناخواسته و فست فود را بعد از یک روز کاری خسته کننده کاهش دهید.

بخوانید:  لب روز | لورا مرسیه کلوئه

2. تنقلات را از ماشین های فروش اداری انتخاب نکنید:

دستگاه‌های فروش خودکار اداری عمدتاً چیپس، شکلات، نوشیدنی‌های سرد و آبمیوه‌ها هستند و همه این‌ها کاملاً سالم یا من، کاهش وزن نیستند. از چیدن تنقلات از ماشین‌های فروش خودداری کنید و تنقلاتی مانند آجیل، ماخانای برشته، تریل می،، میوه‌ها و غیره را از خانه حمل کنید. همچنین بخو،د: “10 میان وعده مفید برای کاهش وزن برای گرسنگی در ساعات اداری.”

3. از خوردن چای/قهوه با شکر صرفنظر کنید:

ساعات کار طول، اغلب به م،ای چندین فنجان قهوه/چای برای تمرکز و هوشیاری و همچنین حرکت در طول روز است. اما قند بیش از حد در هر فنجان قهوه/چای، شمارش کا،ی را افزایش می دهد و خطر ابتلا به مشکلات سلامتی مانند دیابت نوع 2 و التهاب را افزایش می دهد. برای جلوگیری از افزایش وزن و کاهش وزن، قهوه سیاه یا چای سبز را تغییر دهید، و حتی با این موارد مصرف را به 1 یا 2 فنجان محدود کنید زیرا کافئین بیش از حد می تواند باعث کم آبی بدن شود.

3. از نظر بدنی بیشتر فعال شوید:

برداشتن پله ها به جای سوار شدن از آسانسور تمرین خوبی برای ورود به دفتر است. همچنین فعالیت بدنی بیشتری داشته باشید. به ،وان مثال، در تمام تماس‌های خود شرکت کنید، هر بار که برای پر ، بطری آب خود می‌روید، یک قدم کوتاه بزنید. فراموش نکنید که هر 30 دقیقه از روی میز کار خود بلند شوید تا کا،ی بسوز،د.

4. از غذا خوردن پشت میز کار خودداری کنید:

غذا خوردن پشت میز کار بدی است! غذا خوردن آگاهانه یک عامل کلیدی برای کنترل کا،ی دریافتی است و غذا خوردن با حواس پرتی در حین کار روی یک پروژه روی کامپیوتر، می تواند ارتباط شما را با سیگنال هایی که بدن در هنگام سیری ارسال می کند، قطع کند. این عدم آگاهی می تواند منجر به پرخوری شود زیرا به نشانه های طبیعی بدن خود در مورد گرسنگی و سیری توجه نمی کنید. بنابراین، بدون هیچ مزاحمتی کنار غذا بنشینید و روی طعم و بافت هر لقمه تمرکز کنید، که به ،ه خود به کنترل کلی کا،ی دریافتی کمک می کند.

بخوانید:  Lancôme L'Absolu Rouge درام مات روز ولنتاین نسخه محدود - BeautyVelle

5. میان وعده های سالم را در کشوی میز خود نگه دارید:

تنقلات سالم را در کشوی میز خود ذخیره کنید تا از سفر به دستگاه های خودکار اداری خودداری کنید. مخلوط های دنباله دار را در کیف خود حمل کنید تا در مواقعی که احساس گرسنگی می کنید به شما سوخت رس، کند. در کمال تعجب، پاپ کورن بدون نمک و بدون کره یک میان وعده بسیار کم کا،ی و سالم است و می تو،د بسته هایی از آن را در کشوی میز نگهداری کنید.

6. از وسوسه توقف در مفاصل فست فود در راه بازگشت دوری کنید:

پس از یک روز کاری طول،، مبارزه با وسوسه توقف در غذاها در راه خانه سخت است. با این حال، مقاومت در برابر این وسوسه به دلایل مختلف ضروری است. اولاً، غذای این مفاصل فست فود می تواند پر کا،ی و کم تغذیه باشد و ممکن است با اه، تغذیه ای یا محدودیت های غذایی شما همخو، نداشته باشد. صرف نظر از اینکه غذا در این مکان‌ها چقدر وسوسه‌انگیز به نظر می‌رسد یا بو می‌کند، به م،ای واقعی کلمه از حرکت دور شوید تا در مفاصل توقف کنید. همچنین بخو،د: “5 میان وعده پف کرده کم کا،ی.”

در پایان، تحت تأثیر انتخاب های غذایی همکاران خود قرار نگیرید و به انتخاب های سالم پایبند باشید. همچنین، در برابر وسوسه سفارش غذا از برنامه های تحویل کالا مقاومت کنید، حمل ناهار از خانه همیشه ایده خوبی است.

به طور خلاصه، با اولویت دادن به انتخاب های مغذی، فعال بودن، افراد می توانند به طور قابل توجهی سلامتی و سفر کاهش وزن خود را بهبود بخشند. این تغییرات نه تنها می تواند باعث تغییر در سلامت جسم، شود، بلکه می تواند تمرکز ذهنی و بهره وری را نیز افزایش دهد. در نهایت، پایبندی به این عادات مثبت در محل کار تا حد زیادی به دستیابی و حفظ اه، کاهش وزن کمک می کند و در عین حال سبک زندگی متعادل و رضایت بخشی را ترویج می کند. برای همه برنامه های رژیم غذایی کاهش وزن خود در برنامه زیبایی Rati مش، شوید.

بخوانید:  Sisley Paris Phyto Teint Perfection Foundation بررسی

5 میان وعده پف کرده کم کا،ی
10 میان وعده من، برای کاهش وزن برای گرسنگی در ساعات اداری







منبع: https://makeupandbeauty.com/habits-make-workday-healthier/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با