پرده رومن نوین اسکرین

پرده رومن با دارا بودن خطوطی بر روی آن از بهم ریختگی پرده در حین جمع شدن جلوگیری می­کند. دیجی پارکت | فروشگاه اینترنتی محصولات دکوراسیون داخلی پارکت کفپوش کاغذ دیواری پرده زبرا و.. پرده رومن انتخابی مناسب برای دکوراسیون ­های مدرن، کلاسیک و سلطنتی خرید پرده است. به جهت استفاده از پرده رومن برای دکوراسیون مدرن از رنگ‌های مینیمال و خنثی استفاده کنید. اگر وقت مطالعه مطالب زیر را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم پادکست زیر در خصوص راهنمای خرید پرده رومن را از دست ندهید.

در برخی مدل‌های دیگر، بخش پایینی پرده، به صورت دالبور دار بافته می‌شود. پرده رومن برخلاف پرده های دیگر بسیار سبک می باشد به همین علت برای افرادی که مستاجر هستن مناسب تر است اما با این حال پرده برقی رومن قابلیت های زیادی را در اختیار صاحبان خود قرار می دهد. ریل مخصوص پرده رومن یا چوب پرده رومن با کیفیت­های مختلف در بازار موجود است. قیمت ریل پرده رومن به صورت متر طول یعنی به اندازه عرض پرده مورد نظر محاسبه می­شود.کیفیت ریل مورد استفاده در این مدل پرده به دلیل مکانیزم بالارو بودن آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چوب پرده رومن در دو نوع ایرانی و خارجی توسط مجموعه ویستاپرده به فروش می­رسد. پیشنهاد ما استفاده از ریل پرده رومن خارجی است، چراکه مدل های خارجی ریل پرده رومن از دوام و طول عمر بالایی برخوردار بوده و مکانیزم حرکتی روان تر و راحت نری را برای شما به ارمغان می­آورند.

راه های خرید و آسان پرده آماده

بخوانید:  وزیران خارجه عربستان و چین درباره تحولات غزه تلفنی گفت وگو کردند

پرده رومن با استفاده از تخته‌های نصب‌شده، که به تارها وصل می‌شوند، در قسمت پشتی پارچه ساخته می‌شوند. انواع مختلف پارچه پرده‌ای را می‌توان برای پرده رومن، از ابریشم و پارچه پنبه و مصنوعی استفاده کرد. آن‌ها جایگزین بسیار خوبی برای پرده‌های معمولی هستند، زیرا انواع زیادی از رنگ‌ها، الگوهای را در دسترس دارند. مناسب ترین پرده برای خانه من چیست؟ در این مطلب راهنمای خرید پرده که شامل فاکتورهای ضروری برای خرید انواع مدل پرده است، ارائه شده است. ترکیب مدل پرده رومن با پرده های دیگر همیشه یک راه حل عالی برای حفظ حریم خصوصی افراد داخل خانه و همچنین افزودن زیبایی و جذابیت بیشتر به فضا بوده است. برای اینکه پرده ها با یکدیگر ست شوند، شما می توانید هر دو را از یک رنگ یا یک یا دو درجه تیره تر بخرید.

پرده رومن نوین اسکرین

تا در هنگام جمع شدن پرده، مشکلی ایجاد نشده و ظاهری مرتب داشته باشد. بهتر است که پارچه‌ای که انتخاب می‌کنید هماهنگ بارنگ و جنس پارچه‌ی مبلمان باشد. خانه ایی که دارای پنجره‌های متعدد است را باید با استفاده از پرده‌های خاص زیبا جلوه دهیم و در دکوراسیون ست شدن پرده‌ها بافرش و مبلمان از موارد ضروری به‌حساب می‌آید. ست شدن به معنی یکرنگ بودن نیست بلکه به معنی همراهی کردن رنگ‌ها می‌باشد. پرده‌های رومن نوعی پوشش پنجره‌ای است که برای جلوگیری از آفتاب استفاده می‌شود. هنگامی‌که آن‌ها باز هستند، ازنظر ظاهری صاف هستند، بدون برآمدگی، براق مانند پرده‌های عمودی معمولی.

ویژگی های پرده رومن در دکوراسیون داخلی

بخوانید:  کانسیلرهایی که دوست دارم (و جایی که از آنها استفاده می کنم)

سبک هلال (آبشاری) و سبک کلاسیک؛ هردو نوع پرده برای پوشش کامل پنجره و متناسب با هر ابعاد و اندازه ای طراحی شده اند. در دوخت این پرده‌ها، هم می‌توان فقط از یک نوع پارچه استفاده کرد، و هم می‌توان از دو پارچه به صورت ترکیبی استفاده کرد. پرده پذیرایی رومن که با یک پارچه ساده دوخته شده، بیشتر برای دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال استفاده می‌شود. اما با استفاده از یک پارچه مکمل، می‌توانید این پرده‌ها را، با دکوراسیون‌های مختلف، مثلا کلاسیک هم سازگار کنید. برای همین استفاده از آن هم، معمولا در دکوراسیون‌های با تم مدرن انجام می‌شود. البته، اگر دوست داشتید مدل پرده رومی را در دکوراسیون کلاسیک هم استفاده کنید، باید بخشی از پرده را با استفاده‌های از پارچه‌های با طرح کلاسیک بدوزید.

بعدها پوشش‌های پارچه مانندی به نام رومن که امروزه از آن ها به‌عنوان پرده رومن یاد می‌شود، ساخته شد. بله، شما می توانید از پرده رومن در دفترکار – البته در طرح های مناسب این محیط – استفاده نمایید. فروشگاه هوم استایل برای آنکه بتوانید محیطی زیبا را به وجود آورید، پرده های رومن را در تنوع رنگ و طرح بسیار بالا برای شما فراهم کرده است.

بخوانید:  درچه اندازه هایی است؟

سخت ست شدن آن ها در ابعاد بزرگ با اِلمان های متفاوت، چالشی است که ممکن است با آن مواجه شوید. همچنین یکنواخت نشدن طرح چاپی بر روی برخی از مدل های این نوع پرده، می تواند ظاهر دلخواه را برآورده نسازد. شاید اغراق نباشد که بگوییم اصلی ترین ویژگی، امکان تمیز کردن این پرده است.