مراحل پاکسازی عمیق صورت در خانه

پاک کردن پوست صورت به شبوه عمیق راه و روش مخصوص خود را دارد. در ادامه همراه ما باشید تا این شیوه را به شما آموزش دهیم.

تمیز کردن منافذ پوست با شیر پاک کن

 

شیر پاک کن را روی پوستتان بمالید و با یک پنبه در جهت پایین با بالا تمیز کنید. همانطور که میدانید شیر پاک کن ها فقط برای تمیز کردن میکاپ نیستند و حتی اگر پوست آرایشی نداشته باشید؛ پنبه کثیف میشود و این نشان دهنده پاک کنندگی عمقی صورت است.

استفاده از اسکراب

 

اسکراب را روی پوست بمالید و به صورت دورانی ماساژ دهید. بعد از چند دقیقه خشک میشود و میتوانید با آب یا تونر پوستتان را بشویید. در این مرحله شاخی های پوستتان از بین میروند و شاهد کمرنگ شدن لکه ها هستیم.

 

بخور گرم برای باز شدن منافذ

 

 

این مرحله اجباری نیست ولی موثر بوده و پوست شما را آماده میکند تا در مرحله بعد ماسک پبلاف همه آلودگی ها را بزداید.

 

استفاده از ماسک پیل‌آف

 

لایه مناسبی از ماسک را روی پوست تمیز صورت بمالید. اجازه دهید این لایه تا 20 دقیقه روی پوست بماند و خشک شود. سپس ماسک را از پایین صورت به سمت بالا از سطح پوست جدا کنید. در این مرحله جوش های سر سیاه و آلودگی ها را میبینید که به ماسک چسبیده و همه از پوست خارج شده‌اند.

 

استفاده از کرم لیفتینگ

 

مقداری از کرم را پس از باز کردن قفل، از طریق فشار دادن به ماساژور ها انتقال دهید و بر روی پوست صورت، پیشانی و گردن به مدت 2 دقیقه ماساژ دهید. در این لحظه متوجه کم شدن چروک ها صورت خود خواهید شد.

بخوانید:  خرید سویشرت و هودی مردانه فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دلیچی -لباس زئوس

 

مصرف آبرسان و کرم ها

 

در این مرحله باید آبرسان بزنیم که پوست رطوبتش را حفظ کند. بعد کرم دور چشم را روی استخوان اطراف چشم میزنیم و با ضربات ملایم نوک انگشت ماساژ میدهیم تا جذب شود، مرحله آخرهم کرم ضد آفتاب درماتیپیک از شالبا را خریداری کرده و مدل فاقد چربی را میزنیم که از پوست در برابر اشعه ها محافظت کند.